Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 1
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 2
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 3
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 4
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 5
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 6
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 7
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 8
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 9
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 10
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 11
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 12
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 13
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 14
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 15
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 16
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 17
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 18
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 19
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 20
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 21
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 22
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 23
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 24
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 25
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 26
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 27
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 28

1 / 29

Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 1
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 2
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 3
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 4
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 5
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 6
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 7
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 8
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 9
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 10
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 11
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 12
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 13
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 14
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 15
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 16
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 17
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 18
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 19
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 20
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 21
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 22
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 23
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 24
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 25
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 26
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 27
Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI 906.255 - 28

27 kwietnia 2024 15:12

ID: 6122492823

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Sprinter

Generacja

III (2006-)

Rok produkcji

2013

Przebieg

365 000 km

Pojemność skokowa

2 987 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

190 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.3 l/100km

Spalanie W Mieście

13,80 l/100km

Typ nadwozia

Minivan

Emisja CO2

271 g/km

Liczba drzwi

4

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Tapicerka materiałowa

Podłokietniki - przód

Elektryczne szyby przednie

Opis

Witam wejdź na OtoMoto tam jest więcej zdjęć. Witam niestety z powodów osobistych sprzedam mój wymarzony projekt kampera z angielskiej karetki. 3.0v6 190koni (nie polecam słabszego silnika) ten jest pancerny i śmiało można dodać mu trochę kucyków bo jest podatny na tuning.) 365k mil -prosze się tym nie martwić widać po bloku że silnik był wymieniany na nowy i ma może z max 200 000km. Automat pracuje wzorowo Klima + klima postojowa+ ogrzewanie postojowe Oświetlenie zewnętrzne (świetna sprawa na wieczorne imprezy na łonie natury) Kamera cofania + czujniki parkowania+zewnętrzne kamery bezpieczeństwa Oświetlenie wewnętrzne led 230v można ładować z zewnątrz kablem defa(daje gratis) Przetwornica sinus Cały sterownik ACETECH proszę sobie poczytać co to jest i po co.. świetna sprawa niema problemów z fazą palącymi się kablami...jedynym słowem nie spłoniesz dzięki temu. Lodówka przenośna kompresorowa wabeco do kabiny. Cala karetka jest oryginalnie ocieplona z oryginalną instalacja elektryczna są gniazdka więc tu już oszczędza się kupę kasy. Od początku używany i serwisowany przez NHS co 2tyg zawsze była sprawdzana na serwisie części zawsze oryginał to ratowało życie tu nie było oszczędzane. Środek już w miarę przygotowany pod przeróbkę usunięcie tego wszystkiego co tam było na pace to 1/3 ceny przeróbki. Oczywiście mam zamki z mebli zawiasy itp. Dla zainteresowanych mogę wysłać mój projekt na tą karetkę z wyceną i robotą u fachowca z bielska. Ogólnie jest to świetna baza na kampera, ja mam 190cm i spokojnie mogę w nim stanąć. Ładowność do 5300kg teraz waży jakieś 3700kg więc daje to bardzo duże pole do popisu pod warunkiem że ma się prawko kat C. (Robienie kampera do 3.5t ?? Trzeba ciągle uważać na wagę (wlicza się w to bagaż pasażerowie) więc ciągle na pograniczu przeładowania) Wypadek? Przeładowany? Ubezpieczenie przestaje działać więc polecam zrobić kat C jeśli myśli się na poważnie o kamperach a warto bo te są dużo tańsze i lepsze niż te na kat B). Jedyne co trzeba zrobić to jak widać na zdjęciu drzwi do malowania (teraz są zabezpieczone hamerite żeby nie rdzewiały) (farba odpadła jak odrywali okleinę karetki) I czasem lekkie wibracje występują tylko przy 50km/h na 99% podpora wału jak będę miał czas to wymienię. Skrzynia bardzo ładnie działa silnik tak samo ma moc nie kopci nie bierze ani grama oleju, rozrząd cichutki, zawieszenie nie wybite, pali od strzała świeżo po wymianie wszystkich filtrów i oleju, naprawdę przyszły nabywca będzie bardzo zadowolony. V5C na mnie i bez problemu można przerobić na kampera w Polsce wysłać zdjęcia do DVLA i oni przyślą v5c z wbitym ,,kamper" (teraz jest ambulans) następnie przekładka na lewą stronę rejestracja i mamy wyczesanego kampera który jest zarejestrowany na 5 osób i ma wbite w dowód kempingowy... Dodam tylko że przerobienie zwykłej blachy w Polsce na 5 osób i zarejestrowanie tego żeby w dowodzie było na 5 osób to już jest duży problem a co dopiero wbić w dowód że to kamper.. jednym słowem w Polsce to kupa kasy nerwów i bujania się po urzędach. Sprinterów jest pełno... Części naprawdę nie są drogie i trwałe. Przekładka na lewą stronę jest tania i nie skomplikowana. 3.0v6 bez problemu robi milion km. Wymiary tego sprintera są idealne bo nie trzeba chodzić w nim na kolanach wszędzie się mieści i łatwo się jedzie bo to automat.. wysoki jest na 2.8m także wjeżdża pod większość mostów. Można stworzyć z niego naprawdę unikalnego pięknego kampera. Auto ubezpieczone ma ważny przegląd mogę je zawieźć dla kupującego jeśli niema C albo jest w trakcie. Cena 42500zł do negocjacji po oględzinach uważam że bardzo uczciwa... Takie przerobione karetki na kampera zaczynają się od 30 000 euro.. 

Informacje o sprzedającym

Filip

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Tychy, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie