Vito Tourer Pro W447 w wersji Long. Fura do misji specjalnych.Solary, Aku hotelowe LifePo4 100Ah z BMS bluetooth i matą grzewczą, ładowarka słoneczna Victron MPPT Bluetooth, przetwornica na 230V, szybka ladowarka 30A do Aku hotelowego w razie problemów ze słońcem, webasto (wpięte w zbiornik paliwa)ze sterowaniem ze smartfona i dodatkowy pilot, komora do suszenia butów narciaskich, wzmacniane grubsze sprężyny lepsze od oryginałów, mocniejszy alternator, mercedesa, asystent bocznego wiatru, esp, abs, 4x tarczowki, autoalarm, centralny zamek, nagłośnienie 8 głośników + subwoofer bezprzewodowe android Auto 11" najwyższy model z androidem 8GB ramu", niezależne zawieszenie, zasłony termiczne, Trumna Thule Motion XL XT, Roleta Thule, Bagażnik rowerowy Thule. Dodatkowe energooszczędne oświetlenie led w strefie sypialnej z wysokim CRI powyzej 95 włączane dotykowo, zainstalowny czujnik czadu. Customowe dwa materace składane na 3 części z wysokiej jakości wypełnieniem 10cm grubosci pozwala mega wygodnie się wyspać, a składanie pozwala dostać się pod pokład do bakist z zapasami ze środka bez otwierania samochodu. Olej zmianiany co 10tyś km. Przebieg okolo 160tys i ciągle rośnie. Bezpieczna Customowa zabudowa campervan z możliwością wyjęcia i zamocowania 3 dodatkowych foteli z pasami (trzymane w pokrowcach nigdy nieużywane dorzucam gratis). Wersja 9osobowa przerobiona homolgacyjnie na 8osób (niższe opłaty drogowe + przejście na tył miedzy przednimi fotelami)
Silnik to pancerne 1.6 turbodiesel 114 km mercedesa (można zrobić 160koni samym czipem, ale nie ma potrzeby) zmodyfikowane przez nissana i renault. Często do sprzedania widać furki z przebiegiem 600-800tys km na tym silniku bez remontu. Spalanie mega niskie bez trumny i rolety spokojnie 5,5-6litrow na setke. Zaladowany w pełni, z trumną, roletą i solarami spala okolo 6.5-7litrow diesla. Nowe opony zimowe z alpejskim certyfikatem (ultra miękka mieszanka z lamelkami do samego końca trzymają jak złe w śniegu i na lodzie. (Dorzucam wielosezonowki gratis)
Auto w normie Euro 6 więc można ładować się do centrów ekoterrorystycznych miast.
Mietek załapał się na akcje serwisową i 6tys km temu została zmieniona kompletna przekładnia kierownicza wraz z drążkami i końcówkami drążków i silnikiem wspomagania na nowy oryginał mercedesa. Mam fakturę na 12tyś + drugie tyle robocizna z Aso Mercedes BMG goworowski w Gdyni. Auto ma naprawdę sporo dodatków zamieniających go w idealnego Campervana mieszczącego się w parkingach podziemnych i palącego tyle co osobówka.
Auto sytematycznie trzaska Włochy, Norwegię, Szwecję, Austrię, Szwajcarie, Słowację, Czechy bez najmniejszych problemów. Wjechałem nim w Solden na 2830mnpm bez zająknięcia.
Zainteresowane osoby zapraszam na priv.