Mercedes w124 2.3 benzyna automat po remoncie blacharskim, nowe progi, błotniki, cały lakier, podwozie rozebrane, piaskowane, zabezpieczone. Mechanicznie, lakierniczo bez zarzutu, dużo części wymienione wraz ze wszystkimi możliwymi płynami. Na każdą naprawę, wymianę posiadam dokumentację zdjęciową lub/i paragony/faktury. Kontakt tylko telefoniczny, nie odpowiadam na sms.
Poniżej szczegółowy opis.
Auto w naprawdę fajnym stanie. Faktura na kierownicy jak nowa, boczki foteli bez śladów przetarcia. Auto było całe rozebrane i nie znaleźliśmy nic co świadczyłoby o jakiejkolwiek kolizji czy wypadku, carverticale, autodna itp. sprawdzone i tam również brak śladów. Merc posiada szyberdach (w pełni sprawny), pneunatycznie składane zagłówki, szyby korbotronic, brak klimy. Zarówno mechanicznie jak i blacharsko nie ma się do czego przyczepić. Znajdzie się kilka rzeczy do poprawy, tak jak to w ponad 30 letnim aucie, np. przednie głośniki raz działają a raz nie (raczej do wymiany). Wszystkie szyby oraz światła oryginalne. Impreza reanimacji tego dziadka kosztowała mnie około 30 tysięcy. Miał zostać, robiony totalnie pod siebie bez oszczędzania ale pojawiła się realna wizja o innyn motoryzacyjnym marzeniu. Auto stoi i stało u mnie przez około 2 lata w garażu, zimą nie jeżdżone. Oc i PT jakoś do grudnia.
Mechanika:
- nowy wydech od katalizatora
- opony wielosezon kormoran - mają około roku a zrobione na nich może ze 2 tysiące km
- klocki i tarcze przód, tył same kloce
- świece zapłonowe i przewody
- nowa chłodnica wody i przy okazji płyn chłodniczy
- olej w skrzyni z filterm oraz olej w silniku z filtrem wymieniony w tym roku. Olej w dyfrze w zeszłym roku.
- alternator po regeneracji
- nowa pompa paliwa, nowy regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa i przekaźnik za akumulatorem oraz płukany bak - słabo palił na zimnym, po tych zabiegach pali tak jak powinien
- nowy pasek klinowy
- nowe końcówki + drążki prawa i lewa strona
- nowe przwdody hamulcowe, w zasadzie wszystkie od spodu, włącznie z elastycznymi i przy okazji płyn hamulcowy
- amortyzatory, sprężyny tył
- tuleje stabilizatora
- tuleje zwrotnicy
- spód cały rozebrany, wyciągnięty tylni wózek, wszysyko było piaskowane - wózek w epoksyd i potem chlorokauczuk, spód epoksyd potem masa bitumiczna app
Blacharka:
- nowy lakier na całym aucie, włącznie z wnękami, dach cieniowany
- nowe progi
- nowe błotniki
- profile zamknięte zakonserwowane woskiem
- dołożone plasikowe nadkola
Do Mercedesa dorzucam w cenie opony zimowe (takie były jak kupiłem), felgi stalowe oryginalne z w124, oryginalne kołpaki oraz nowy pokrowiec dedytkowany do modelu w124. Na wyposażeniu oryginalny podnośnik, koło zapasowe, oryginalna gaśnica, apteczka oraz trójkąt.