Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 2
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 3
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 4
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 5
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 6
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 7
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 8
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 9
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 10
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 11
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 12
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 13
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 14
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 15
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 16
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 17
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 18
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 19
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 20
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 21
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 22
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 23
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 24
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 25
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 26
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 27
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 28
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 29
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 30
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 31
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 32
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 33
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 34
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 35
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 36
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 37
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 38
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 39

1 / 40

Film na YouTube
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 2
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 3
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 4
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 5
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 6
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 7
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 8
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 9
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 10
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 11
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 12
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 13
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 14
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 15
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 16
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 17
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 18
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 19
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 20
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 21
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 22
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 23
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 24
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 25
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 26
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 27
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 28
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 29
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 30
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 31
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 32
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 33
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 34
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 35
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 36
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 37
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 38
Mercedes-Benz W124 (1984-1993) - 39

21 kwietnia 2024 22:23

ID: 6106012405

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

W124 (1984-1993)

Rok produkcji

1991

Przebieg

405 000 km

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

220 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Hiszpania

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Samochód w bardzo rzadko spotykanej konfiguracji, pochodzi z prywatnej kolekcji. Mam na myśli prawdziwą kolekcję, zadbanych, garażowanych i dopieszczonych samochodów. Jeżeli nie szukasz pojazdu do "drobnych poprawek", lecz chcesz kupić samochód bez niespodzianek, z pewną historią, wsiąść do niego odwiedzać zloty motoryzacyjne i po prostu cieszyć się jazdą, to jest to ogłoszenie właśnie dla Ciebie. PODSTAWOWE INFORMACJE: + Mercedes-Benz (C124) 300 CE-24V + silnik M104, 220 KM + skrzynia biegów manualna Getrag (odwrócony układ biegów, stosowany m.in. w wyścigach torowych) + ASD zamiast ASR + Fabrycznie obniżone i utwardzone, zawieszenie Sportline (kod wyposażenia nr 653) WYPOSAŻENIE DODATKOWE: - elektryczne szyby przednie i tylne - el. szyberdach - el. lusterko - el. wysuwana antena - el. podajniki pasów - el. roleta tylnej szyby - el. sterowane fotele przednie - pneumatycznie składane tylne zagłówki - fotele przednie podgrzewane - fotel kierowcy z pamięcią ustawień - klimatyzacja dwustrefowa - skórzana tapicerka ze skórzaną kierownicą i lewarkiem skrzyni biegów - wykończony drewnem Ponadto z ciekawych elementów wyposażenia dodatkowego: - fabrycznie powiększony zbiornik paliwa (90 litrów) - fabrycznie wzmocniony fotel kierowcy - akumulator o zwiększonej pojemności i wydajności Uwaga, zanim obejrzysz ten samochód, gorąco zachęcam do wnikliwego sprawdzenia chociaż kilku innych C124, wówczas dużo łatwiej będziesz w stanie zrozumieć cenę tego pojazdu. Warto zwrócić uwagę m.in. na szczegóły opisane poniżej. WIĘCEJ O STANIE POJAZDU: - Silnik został profesjonalnie zregenerowany ok. 4 lat temu. Wymieniono m.in. pierścienie i uszczelniacze zaworowe, cały czas ma idealną kompresję. - Oryginalna skrzynia biegów pomimo przebiegu ponad 400 tys. km wciąż pracuje równo i leciutko, biegi można zmieniać jednym palcem. (Olej wymieniany ok. 40 tys. km temu, po zakupie). - Samochód w tym stanie, z tą skrzynią i mostem ASD ma ogromną werwę. Zapewniam, że jest naprawdę żwawy. - Kolektory wydechowe wciąż oryginalne, a po tylu latach i takim przebiegu nie są przerdzewiałe, co wiele mówi o tym jak auto było traktowane. - Samochód prowadzi się płynnie, pewnie oraz stabilnie, a uszczelki nie gwiżdżą nawet przy prędkościach pow. 200 km/h. [Maksymalna sprawdzona prędkość tego pojazdu to ok. 240 km/h.] - Samochód nie przegrzewa się nawet w korkach w upale. - Auto i szczeliny są równe, nigdzie nie jest "przekoszone". - Drzwi domykają się lekko, nie trzeba nimi trzaskać. - Oryginalna tylna szyba nie ma "mleka". - Most nie wyje. - Klimatyzacja ostatni raz była serwisowana ok. 2-3 lat temu, a wciąż przyjemnie chłodzi. - Pod samochodem nie zbierają się żadne wycieki - Zawieszenie nie wydaje niepożądanych odgłosów, auto nie pływa. - Wnętrze jest oryginalne, nieobszywane, czyste, zadbane i pięknie pachnie klasycznym Mercedesem. - Ogólnie stan pojazdu jest porównywalny z egzemplarzami, które mają przebieg rzędu 100 tys. km. Mówię oczywiście o takich z oryginalnym przebiegiem. - Autko w ogóle nie jest zmęczone i w odpowiednich rękach jeszcze naprawdę długo posłuży. DODATKOWO: + Auto jest oryginalne, w rewelacyjnym, kolekcjonerskim i wystawowym stanie. Nawet po wyglądzie wnętrza można stwierdzić, iż przebieg ma raczej autostradowy. (Sam ok. 90% kilometrów pokonałem tym autem w trasach) + Pojazd serwisowany na nowych i oryginalnych częściach, a wszelkie ewentualne bolączki eliminowane były na bieżąco. Nawet akumulator i opony są oryginalne z homologacją Mercedes-Benz (MO). + Pojazd regularnie poddawany diagnostyce w ASO Mercedes-Benz. + Samochód ten nigdy mnie nie zawiódł. Byłem nim na kilku wycieczkach przekraczających tysiąc kilometrów. Najdłuższa z nad polskiego morza do Pragi i z powrotem. + Z dokumentów, które posiadam i przekażę następnemu właścicielowi wynika, iż samochód pochodzi z rynku hiszpańskiego, skąd w roku 2009 z przebiegiem ok. 247 tys. km został wyeksportowany do Danii, a następnie w roku 2017 z przebiegiem ok. 366 tys. km trafił do Polski - w moje ręce. Na chwilę wystawiania owego ogłoszenia przebieg pojazdu wynosił ponad 405 tys. km. + Ogromnym atutem jest to, że samochód nigdy nie był remontowany blacharsko. + Dodatkowo pojazd ma udokumentowaną historię oraz przebieg, co w połączeniu z wyjątkową konfiguracją czyni z niego przyjemną lokatę kapitału. + Mercedes przechowywany w garażu podziemnym o dobrej wentylacji i stałej, dodatniej temperaturze ok. 20 stopni C. + Sprzedaję ten samochód, gdyż był on moim marzeniem, które już spełniłem i którym się nacieszyłem. Moim ostatnim marzeniem odnośnie tego Mercedesa jest to, aby trafił w dobre ręce, do osoby, która obdarzy go takim samym uczuciem jak ja. + Zdecydowanej i konkretnej osobie mogę dodać w cenie felgi ze zdjęć (oryginalne 18'' AMG Monoblock). Myślę, że nie muszę pisać ile są warte. *** Jeżeli szukasz naprawdę ładnego auta, które może zapewnić Ci wiele pięknych wspólnych, niezawodnych chwil oraz masz już dosyć oglądania zaniedbanych, niedomagających lub po prostu zmęczonych egzemplarzy, to myślę, że warto dać jej szansę. Przyjedź, obejrzyj samochód, a nie licznik, zapomnij na chwilę o jego przebiegu, wyobraź sobie, że to autko ma przejechane 205, albo nawet 105 tysięcy kilometrów przejedź się nim, przekonaj się w jakim jest stanie i porównaj z perełkami, które już widziałeś, z których zapewne każda miała na liczniku 180-260 tys. km. Sprawdź sam/a czy warto. Zapewniam, że nie będziesz zawiedziony/a. 

Informacje o sprzedającym

Ziemowit

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Przymorze Wielkie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie