Ten egzemplarz to niezwykle rzadka konfiguracja w nadwoziu pierwszej serii i jednocześnie już z nowym silnikiem M104 E32 na elektronicznym wtrysku, oferowana wyłącznie od października 1992 do połowy 1993 roku.
Samochód w znakomitym stanie zarówno blacharskim jak i technicznym (wszystkie układy zdrowe i sprawne); absolutnie bez korozji, z pięknym, zachowanym w oryginalnym stanie wnętrzem.
Samochód pochodzi z Niemiec. Zostało przeze mnie zakupione w lipcu 2022 roku od firmy Komfort Trans.
Ze względu na wiek i użytkowanie posiadało drobne mankamenty lakiernicze (rysy i ogniska korozji), które skłoniły mnie do odświeżenia lakieru w adekwatnym zakresie, zgodnie ze sztuką.
Samochód prowadzi się wybornie - jest niezwykle komfortowy a przy tym dynamiczny. Biegi zmienia płynnie. Cała elektryka jest sprawna, klimatyzacja, elektryczna antena jak i szyberdach. No i oczywiście we wnętrzu posiada charakterystyczny zapach Mercedesa z tamtych lat - a to jest bardzo przyjemnie doznanie.
Nie wymaga na tę chwilę żadnego wkładu, jest świeżo po przeglądzie - wymiana oleju i filtrów, nabicie klimy (od zakupu przejechane 1000 km). Od razu po zakupie wymienione oleje w skrzyni i silniku, nowe tarcze hamulcowe i klocki.
Wyjątkowości dodaje fakt, że pojazd jest w niezwykle rzadko spotykanym kolorze - beryll/teal blue - metallic paint (888U), posiada welurową tapicerkę (velours grey) w IDEALNYM STANIE (w tamtym okresie welur był opcją droższą do skóry) oraz kilka innych smaczków m.in. klimatyzację, fotochromatyczne lusterko, radio Becker Grand Prix 2000, kierownica i zawieszenie sportline, dodatkowe światło STOP, pełną dokumentację (książka z przeglądami, faktury zakupu, instrukcja obsługi, karta kodowa radia, brief etc), oryginalny zestaw kluczy, 2 kluczyki.
Samochód ma obecnie założoną zwykłą maskę, zdjętą blendę klapy tylnej oraz założone 18" felgi AMG aero 2 (w oryginalnym stanie), gdyż tak bardziej mi się podoba - jadnak maska z szerokim grillem jest oryginalnym produktem ówczesnego tunera - firmy LOTEC. Pierwszy właściciel samochodu, już kolejnego dnia po wyjeździe z salonu, dokonał wymiany maski (cały ten proces udokumentowany odpowiednią dokumentacją firmy LOTEC).
Samochód jest zarejestrowany na "żółte tablice", posiada opinię konserwatora zabytków z Łodzi, dożywotni przegląd techniczny, symboliczne koszta ubezpieczenia OC. (Obecnie nie ma już możliwości rejestracji "balerona" na zabytek w żadnym województwie).
W cenie 115000 - dwie maski, 2 komplety kół: amg aero 2 plus oryginalne 8-loch (także z nowymi oponami).
Sprzedaż na fakturę "zwolniony z VAT" - zawody medyczne. Kupujący nie płaci podatku PCC.
Zapraszam tylko konkretnie zainteresowane osoby. W razie jak nie odbieram, proszę o sms a oddzwonię.