1 / 41
27 kwietnia 2024 6:55
ID: 6113006328
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Mercedes-BenzModel pojazdu
W201 (190)Rok produkcji
1991
Przebieg
235 000 km
Pojemność skokowa
2 295 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
270 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
BrązowyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio
Opis
Mercedes kupiony z moją pomocą w 2014 roku do użytku hobbistycznego i od tamtego czasu cały czas w rodzinie. Auto zakupione ze względu na bezwypadkową karoserię, bez rdzy, bez szpachli ze 100% oryginalnym lakierem. Znam samochód od 10 lat na co dzień i od 2022 roku w dokumentach jest w moim posiadaniu.
Silnik przełożony z mojego prywatnego, sprawnego i jeżdżącego CLK W208 2.3 kompressor przedlift. Kompresja na cylindrach 11 bar na każdym. Fabryczny stopień sprężania tego motoru to 8,8:1 co oznacza ciśnienie sprężania 11 bar a więc mamy silnik trzymający fabryczne parametry jeszcze przed demontażem.
Motor został rozebrany w celu inspekcji. Dół silnika w perfekcyjnym stanie, rysy honownicze jak nowe. Głowica zregenerowana, inne komponenty sprawdzone. Całość złożona na nowych uszczelnieniach i częściach.
Skrzynka biegów o 6 przełożeniach do przodu zaadaptowana z W211, dorobiony wał na największych mercedesowych przegubach, półosie najgrubsze wzmacniane również zastosowano największe przeguby. Dyferencjał ASD najdłuższy dostępny w Europie 2,65, 1600 obrotów na 6 biegu przy 100km/h, blokada regulowana hydraulicznie 15-100%. Spalanie na trasie poniżej 7l.
Zamontowano nową pompę hamulcową i serwo podwójne z 2.5 evo/w140, przygotowane już pod duże zaciski hamulcowe i tarcze nawet 330mm.
Nowe przewody hamulcowe, paliwowe, pompa paliwa oryginalna nowa BOSCH 044.
Wszystko co związane z całym układem przeniesienia napędu, dolotem, wydechem, chłodzeniem, paliwem itp. jest nowe lub regenerowane.
Zbudowany nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z 2 tłumikami.
Idzie lepiej niż CLK 430 :)
Kolejne etapy które można zrobić to zamontować większe hamulce 288, 300 lub 330mm i zrobić nowe zawieszenie przód i tył wraz z piaskowaniem elementów stalowych. Wtedy hamulce jak i zawieszenie będą współgrały z mocą blisko 300 KM. Do tego zamontować pakiet EVO II i do repliki wartej około 60 tys. euro już niedaleko :). Pozostanie wtedy do wybrania tylko wnętrze i koła.
Karoseria, lakier jak i wnętrze w bardzo dobrym stanie, tapicerka zadbana bez dziur czy przetarć. Jeden lub dwa boczki drzwiowe i plastik na konsoli do poprawy. Szyberdach działa w pozycji uchylnej, nie odsuwa się. Silnik dobrze trzyma temperaturę, okazjonalnie przekroczy 90, szybko jest zbijane do około 80.
Poniżej lista ważniejszych części zastosowanych w mercedesie.
Nowe części:
-wiązka silnika
-termostat
-pasek wielorowkowy
-pompa wody
-2x cewka zapłonowa
-przewody zapłonowe
-sonda
-świece
-rolka napinacza
-2x poduszka silnika
-łapy silnika
-amortyzator paska
-wtryskiwacze
-pompa paliwa Bosch 044
-przewody paliwowe
-uszczelki miski, głowicy, pokrywy zaworów, kolektora ssącego i wydechowego
-śruby głowicy
-przewody chłodnicy
-tłumik środkowy i końcowy
-Intercooler
-turbospręzarka HE221W
-wentylator chłodnicy
-poduszka skrzyni biegów
-pompa sprzęgła
-przewody hamulcowe
-pompa hamulcowa
-pompa ASD
-wał napędowy
-sprzegło obite kevlarem i szlif docisku
-adapter dyfra
-półosie najgrubsze ASD wzmacniane
-podpora wału
-uszczelniacz skrzynki biegów
-łączniki elastyczne wału
Regeneracja lub zakup:
-rozrusznik
-alternator
-pokrywa zaworów aluminiowa
-głowica
-servo 2.5 evo
-licznik
-skrzynka 6b w211
-dyferencjał ASD 2.65
Wszystkie płyny, filtry i oleje wymienione, zrobiona już trzecia wymiana oleju. Aktualnie zalany 5w50 Liqui Moly.
Informacje o sprzedającym
Patryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie