Mercedes-Benz W201 (190) - 1
Mercedes-Benz W201 (190) - 2
Mercedes-Benz W201 (190) - 3
Mercedes-Benz W201 (190) - 4
Mercedes-Benz W201 (190) - 5
Mercedes-Benz W201 (190) - 6
Mercedes-Benz W201 (190) - 7
Mercedes-Benz W201 (190) - 8
Mercedes-Benz W201 (190) - 9
Mercedes-Benz W201 (190) - 10
Mercedes-Benz W201 (190) - 11
Mercedes-Benz W201 (190) - 12
Mercedes-Benz W201 (190) - 13
Mercedes-Benz W201 (190) - 14
Mercedes-Benz W201 (190) - 15
Mercedes-Benz W201 (190) - 16
Mercedes-Benz W201 (190) - 17
Mercedes-Benz W201 (190) - 18
Mercedes-Benz W201 (190) - 19
Mercedes-Benz W201 (190) - 20
Mercedes-Benz W201 (190) - 21
Mercedes-Benz W201 (190) - 22
Mercedes-Benz W201 (190) - 23
Mercedes-Benz W201 (190) - 24
Mercedes-Benz W201 (190) - 25
Mercedes-Benz W201 (190) - 26
Mercedes-Benz W201 (190) - 27
Mercedes-Benz W201 (190) - 28
Mercedes-Benz W201 (190) - 29
Mercedes-Benz W201 (190) - 30
Mercedes-Benz W201 (190) - 31
Mercedes-Benz W201 (190) - 32
Mercedes-Benz W201 (190) - 33
Mercedes-Benz W201 (190) - 34
Mercedes-Benz W201 (190) - 35
Mercedes-Benz W201 (190) - 36
Mercedes-Benz W201 (190) - 37
Mercedes-Benz W201 (190) - 38
Mercedes-Benz W201 (190) - 39
Mercedes-Benz W201 (190) - 40

1 / 41

Mercedes-Benz W201 (190) - 1
Mercedes-Benz W201 (190) - 2
Mercedes-Benz W201 (190) - 3
Mercedes-Benz W201 (190) - 4
Mercedes-Benz W201 (190) - 5
Mercedes-Benz W201 (190) - 6
Mercedes-Benz W201 (190) - 7
Mercedes-Benz W201 (190) - 8
Mercedes-Benz W201 (190) - 9
Mercedes-Benz W201 (190) - 10
Mercedes-Benz W201 (190) - 11
Mercedes-Benz W201 (190) - 12
Mercedes-Benz W201 (190) - 13
Mercedes-Benz W201 (190) - 14
Mercedes-Benz W201 (190) - 15
Mercedes-Benz W201 (190) - 16
Mercedes-Benz W201 (190) - 17
Mercedes-Benz W201 (190) - 18
Mercedes-Benz W201 (190) - 19
Mercedes-Benz W201 (190) - 20
Mercedes-Benz W201 (190) - 21
Mercedes-Benz W201 (190) - 22
Mercedes-Benz W201 (190) - 23
Mercedes-Benz W201 (190) - 24
Mercedes-Benz W201 (190) - 25
Mercedes-Benz W201 (190) - 26
Mercedes-Benz W201 (190) - 27
Mercedes-Benz W201 (190) - 28
Mercedes-Benz W201 (190) - 29
Mercedes-Benz W201 (190) - 30
Mercedes-Benz W201 (190) - 31
Mercedes-Benz W201 (190) - 32
Mercedes-Benz W201 (190) - 33
Mercedes-Benz W201 (190) - 34
Mercedes-Benz W201 (190) - 35
Mercedes-Benz W201 (190) - 36
Mercedes-Benz W201 (190) - 37
Mercedes-Benz W201 (190) - 38
Mercedes-Benz W201 (190) - 39
Mercedes-Benz W201 (190) - 40

27 kwietnia 2024 6:55

ID: 6113006328

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

W201 (190)

Rok produkcji

1991

Przebieg

235 000 km

Pojemność skokowa

2 295 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

270 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Opis

Mercedes kupiony z moją pomocą w 2014 roku do użytku hobbistycznego i od tamtego czasu cały czas w rodzinie. Auto zakupione ze względu na bezwypadkową karoserię, bez rdzy, bez szpachli ze 100% oryginalnym lakierem. Znam samochód od 10 lat na co dzień i od 2022 roku w dokumentach jest w moim posiadaniu. Silnik przełożony z mojego prywatnego, sprawnego i jeżdżącego CLK W208 2.3 kompressor przedlift. Kompresja na cylindrach 11 bar na każdym. Fabryczny stopień sprężania tego motoru to 8,8:1 co oznacza ciśnienie sprężania 11 bar a więc mamy silnik trzymający fabryczne parametry jeszcze przed demontażem. Motor został rozebrany w celu inspekcji. Dół silnika w perfekcyjnym stanie, rysy honownicze jak nowe. Głowica zregenerowana, inne komponenty sprawdzone. Całość złożona na nowych uszczelnieniach i częściach. Skrzynka biegów o 6 przełożeniach do przodu zaadaptowana z W211, dorobiony wał na największych mercedesowych przegubach, półosie najgrubsze wzmacniane również zastosowano największe przeguby. Dyferencjał ASD najdłuższy dostępny w Europie 2,65, 1600 obrotów na 6 biegu przy 100km/h, blokada regulowana hydraulicznie 15-100%. Spalanie na trasie poniżej 7l. Zamontowano nową pompę hamulcową i serwo podwójne z 2.5 evo/w140, przygotowane już pod duże zaciski hamulcowe i tarcze nawet 330mm. Nowe przewody hamulcowe, paliwowe, pompa paliwa oryginalna nowa BOSCH 044. Wszystko co związane z całym układem przeniesienia napędu, dolotem, wydechem, chłodzeniem, paliwem itp. jest nowe lub regenerowane. Zbudowany nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z 2 tłumikami. Idzie lepiej niż CLK 430 :) Kolejne etapy które można zrobić to zamontować większe hamulce 288, 300 lub 330mm i zrobić nowe zawieszenie przód i tył wraz z piaskowaniem elementów stalowych. Wtedy hamulce jak i zawieszenie będą współgrały z mocą blisko 300 KM. Do tego zamontować pakiet EVO II i do repliki wartej około 60 tys. euro już niedaleko :). Pozostanie wtedy do wybrania tylko wnętrze i koła. Karoseria, lakier jak i wnętrze w bardzo dobrym stanie, tapicerka zadbana bez dziur czy przetarć. Jeden lub dwa boczki drzwiowe i plastik na konsoli do poprawy. Szyberdach działa w pozycji uchylnej, nie odsuwa się. Silnik dobrze trzyma temperaturę, okazjonalnie przekroczy 90, szybko jest zbijane do około 80. Poniżej lista ważniejszych części zastosowanych w mercedesie. Nowe części: -wiązka silnika -termostat -pasek wielorowkowy -pompa wody -2x cewka zapłonowa -przewody zapłonowe -sonda -świece -rolka napinacza -2x poduszka silnika -łapy silnika -amortyzator paska -wtryskiwacze -pompa paliwa Bosch 044 -przewody paliwowe -uszczelki miski, głowicy, pokrywy zaworów, kolektora ssącego i wydechowego -śruby głowicy -przewody chłodnicy -tłumik środkowy i końcowy -Intercooler -turbospręzarka HE221W -wentylator chłodnicy -poduszka skrzyni biegów -pompa sprzęgła -przewody hamulcowe -pompa hamulcowa -pompa ASD -wał napędowy -sprzegło obite kevlarem i szlif docisku -adapter dyfra -półosie najgrubsze ASD wzmacniane -podpora wału -uszczelniacz skrzynki biegów -łączniki elastyczne wału Regeneracja lub zakup: -rozrusznik -alternator -pokrywa zaworów aluminiowa -głowica -servo 2.5 evo -licznik -skrzynka 6b w211 -dyferencjał ASD 2.65 Wszystkie płyny, filtry i oleje wymienione, zrobiona już trzecia wymiana oleju. Aktualnie zalany 5w50 Liqui Moly. 

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kielce, Świętokrzyskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie