1 / 18
Najważniejsze
Przebieg
45 000 km
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kompakt
Moc
170 KM
Kraj pochodzenia
Niemcy
Autonomia
330 km
Czas ładowania do 80%
0.62 godzin
Pojemność baterii
49 kWh
Średnie zużycie
17 kWh/100km
Maksymalna moc ładowania
88
Opis
Posiada polską gwarancję w polskiej sieci serwisowej - odpowiadając na pytania jakie padają podczas rozmów.
Do tej pory ma dwa przeglądy za sobą.
Prywatnie użytkowany, bardzo zadbany i w idealnym stanie technicznym.
Aplikacja MG pozwala na dostęp zdalny, kontrolę ładowania, klimatyzacji.
Bateria 51kWh / do 455 km zasięgu
Posiada funkcję szybkigo ładowania.
Parę słów dodatkowo o mnie - od wielu lat korzystam z samochodów elektrycznych i hybryd plugin, mamy w rodzinie dwa inne elektryczne samochody. Wybór absolutnie świadomy. Nie jestem handlarzem, prywatnie zajmuję się projektowaniem i dostawą magazynów energii (głównie między 50kWh a 500kWh).
Wczesniej korzystałem z Volvo XC60 w wersji hybryda plug-in. MG4 jest samochodem zdecydowanie cichszym i lepiej wykonanym. Nic w nim nie skrzypi i nie wydaje dziwnych dźwięków - co w Volvo doprowadzało mnie do czarnej rozpaczy.
Bogate wyposażenie:
- rewelacyjne precyzyjne światła LED (w mojej opinii lepsze niż w VOLCVO XC60)
- uruchianie bezkluczykowe
- otwieranie bezkluczykowe
- kierownica wielofunkcyjna
- regulowana rekuperacja (odzysk energii przy hamowaniu)
- tryby jazdy: ŚNIEG / ECO / SPORT / SPECJALNY (konfiguracja wszystkich funkcji samodzienie)
- aktywny tempomat - do jazdy na autostradzie
- aktywny tempomat w ruchu miejskim (samochód sam porusza się w korkach, podążając za poprzedzającym samochodem)
- asystent pasa ruchu (samochód sam utrzymuje się w osi pasa ruchu w czasie jazdy)
- ANDROID AUTO - nawigacja z telefonu odtwarzana na ekranie, wszystkie aplikacje z telefonu dostępne na ekranie w samochodzie (email, kalenarz i inne)
- zestaw głośnomówiący bluetooth
- zdalna aplikacja - monitoring stanu naładowania, zdalne włączanie klimatyzacji / ogrzewania
- port CCS - szybkie ładowanie baterii z szybkiej ładowarki
- kontrola trakcji i ABS jest oczywistością
Napęd na tylne koła - dzięki temu napęd jest dużo cichszy niż w pojazdach Kia czy Hyundai - gdzie w kabinie całyu czas słychać zespół napędowy pod maską.
Dynamiczny napęd = przyspieszenie 0-100km/h w czasie ok. 7,5 sekundy.
Do samochodu mogę dodać:
- dodatkowe felgi aluminiowe z nowymi oponami NOKIAN
- dodatkowe opony zimowe po jednym sezonie
Sprzedawany ze względu na zmianę sposobu pracy i potrzebuję auta ze zdecydowanie większym bagażnikiem.
Czekamy na odbiór większego auta. Oczywiście również elektrycznego.
Samochód ładowany głównie z instalacji solarnej (off-grid z dużym magazynem energii) - ponad 80% energii w ciągu roku pochodzi z systemu off-grid, więc samochód jak najbardziej jeździ na zielonej energii :)
Specyfikacja pojazdu oraz dane eksploatacyjne - skopiuj link poniżej:
https://ev-database.org/car/1707/MG-MG4-Electric-51-kWh
Maksynalne zasięgi na jednym ładowaniu:
Miasto latem = do 445 km
Autostrada latem = do 275 km
Warunki mieszane latem = do 345 km
Miasto zimą = do 295 km
Autostrada zimą = do 210 km
Warunki mieszane zimą = do 250 km
Dane powyższe pokrywają się w praktyce z danymi katalogowymi https://ev-database.org/car/1707/MG-MG4-Electric-51-kWh
Zapraszam na jazdę próbną i do zakupu.
Sprzedaż na umowę kupna sprzedaży lub faktura VAT-MARŻA, wtedy Kupujący nie płaci 2% podatku przy zakupie.
25 sierpnia 2025 10:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
MG
Model pojazdu
4
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2023
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Klimatyzacja automatyczna
Tapicerka częściowo skórzana
Informacje o sprzedającym
Grodzisk Mazowiecki
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie