1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
161 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
280 KM
Opis
Udało mi się spełnić moje marzenie z dzieciństwa i od 2 lat jestem szczęśliwym właścicielem kultowego Evo 9.
Samochód importowany z USA do PL w 2021 roku więc orginalny LHD. 161tyś mil,VIN w ogłoszeniu. Jestem drugim właścicielem w kraju i dopieszczałem Evo jak tylko mogłem :)
Mechanika i osprzęt:
4G63T 2.0 turbo , bezpieczne 404km i 520nm na wykresie z hamowni, samochód strojony w tamtym roku u Lutka.
Większa turbina HKS GT2
Cały dolot powietrza INJEN
Blowoff GFB
Intercooler MISHIMOTO
mocne sprzęgło bodajże EXEDY z potencjałem na 800koni
Zawieszenie gwintowane TEIN
Wydech Invidia
Poprzedni właściciel regenerował pompe AYC w 2023r więc w pełni działa oprócz delikatnego wycieku spod uszczelki/obejmy.
Klima nabita, w pełni działająca
Radio bluetooth i głośniki działają
Evo jest po pełnym serwisie i regeneracji hamulców (lakierowałem proszkowo zaciski na czerwono w czerwcu, więc przy okazji zrobiłem pełną regeneracje) Nowe klocki przód EBC Greenstuff- fajnie hamują i przede wszystkim nie piszczą, tył klocki brembo.
Po regeneracji także są obie przednie pół osie (faktura na 1150 zł)
W maju zrobiony pełen serwis olejowy - Silnik Millers Oils CFS 5W40 NT+ i filtr HKS , skrzynia biegów i dyferencjały Millers Oils CRX LS 75w90 NT+
Wygląd i smaczki
Samochód w Polsce przelakierowany na biało, dach i klamki na czarno. Oryginalnie samochód był szary.
Rozpórka przednia, rozpórka kielichów i pokrywa zaworów lakierowana proszkowo na czerwono.
Felgi to repki Work ZR10, 18 cali, 8.5j. Nowe opony założone w czerwcu tego roku Vredestein ULTRAC PRO 225/35 mają przejechane około 1000 kilometrów.
W maju kupiłem nowe lampy przednie z 4turbo (faktura na 5600 zł ) , bo strasznie nie podobały mi sie wersje US i też słabo świeciły. Dodatkowo zabezpieczone są folią PPF.
W tym roku w czerwcu doszły dokładki carbonowe boczne i zderzaka tylnego.
Pod autem zamontowałem oświetlenie rgb sterowane apką w telefonie i na włącznik on/off pod kierownicą.
Wszystkie 4 listwy okienne drzwi są nowe (4turbo 350 zl sztuka) i wymieniona jest listwa dachowa lewa (przyda sie wymienić też prawą bo 20 letnie spinki już popękały)
No i oczywiście nie da sie tez nie zauważyć okleiny na samochodzie z gry Need for speed. Oklejenie i projekt zrobiony przez profesjonalną firmę (koszt 1100 zł)
Odbiór i reakcje ludzi, którzy pamiętają tamte czasy - mega fajne :) Oczywiście mogę ściągnąć na życzenie nowego właściciela- do dogadania.
Wnętrze:
Wszystkie plastiki jasne polakierowane na czarno, wraz z daszkami przeciwsłonecznymi itp
podsufitka obita czarną alcantarą
carbonowa konsola i podłokietnik
Nowy drążek zmiany biegów biały Mishimoto z FMIC.pl
US Zegary przerobione na EU, customowe robione na zamówienie w MOMAN.pl, są w wersji INDIGLO więc mega świecą w nocy , do tego napis LANCER został zastąpiony napisem EVOLUTION.
Przy kierownicy 2 dodatkowe zegary AEM , lewy to AFR prawy Boost.
Pasy bezpieczeństwa przednie, wymienione taśmy na czerwone
Oświetlenie pod nogami rgb na usb zapalniczki.
Oklejona w red forged carbon ppf listwa deski rozdzielczej
Do zrobienia i minusy
Po całej nocy w garażu widać delikatny ślad oleju od skrzyni (do zrobienia będzie uszczelniacz między skrzynią a reduktorem/transferem)
Warto będzie zrobić przegląd tylnego dyferencjału, bo zaczyna być słychać wycie/huczenie - rozmawiałem z firmą która regeneruje dyfry i dużo robiła evo i ogólnie mogą być to łożyska a jeżeli główne przełożenie to koszt naprawy około 5 tyś zł (3500 cześci z 4turbo i 1500 robocizna)
Spoiler jest z laminatu więc po lakierowaniu wyszły bąbelki powietrza, płaska część była obita carbonem ale słabo to wyglądało więc okleiłem folią vinylową carbonową i troche lepiej wygląda - ale do ogarnięcia. Kupiłem też spoiler carbonowy od evo 8 ale wymaga odświeżenia. Może go sprezentuje przy sprzedaży.
Podłoga zdrowa , miejscami delikatny nalot rdzy od spodu.
Nie otwiera sie klapka wlewu poprzez cięgno więc trzeba ręcznie otworzyć klapke.
Bagażnik jest wypruty więc goła podłoga - miałem wygłuszyć i dociać sobie płyte hdf i obić materiałem po tym sezonie.
To chyba na tyle, Evo sprzedaje bez ukrytych wad, starałem opisać sie wszystko co było zrobione przy samochodzie i co jeszcze trzeba zrobić. Samochód ma prawie 20 lat, sprawia niesamowitą frajde podczas jazdy, turbina wciska w fotel, napęd na 4 fajnie trzyma, gwint sztywny ale nie za twardy. Evo nigdy nie upalane na torze, służyło mi do jazdy w weekendy i do pokazania sie na zlotach japońskich fur - gdzie udało się też otrzymać kilka nagród, największa niespodzianka to TOP3 OEM+ na Japfest 2025.
Ciężko będzie sie pożegnać ale kolejne marzenia motoryzacyjne czekają. Cena jest do rozsądnej negocjacji. Dzięki
15 września 2025 0:12
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Mitsubishi
Model pojazdu
Lancer Evolution
Wersja
IX
Kolor
Biały
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2006
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Klimatyzacja automatyczna
Tapicerka skórzana
Sportowe fotele - przód
Kierownica skórzana
Kierownica sportowa
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne szyby tylne
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie