Mitsubishi Lancer Evolution X w kolorze Phantom Black wyprodukowany w roku 2014 na rynek amerykański
• Zegary wymienione na wersję EU (włącznie panelem klimatyzacji i wentylacji)
• Wydech Invidia z katalizatorem EUR 6
• Pompa sprzęgła wymieniona na metalową z wersji RS (w wersjach standardowych montowane były pompy plastikowe, które szybko się psuły)
• Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL (zapobiegają osłabieniu siły hamowania po rozgrzaniu się płynu hamulcowego)
• Felgi Arcasting ZAR 18x8” ET6 (jedne z najlepszych felg sportowych)
• Panelowy filtr powietrza K&N (wkładka, którą można czyścić zamiast wymieniać)
• Karbonowo-aramidowa płyta pod silnik (osłania zderzak, miskę olejową i spód silnika przed uszkodzeniem na drogach gruntowych, na progach zwalniających, dziurach itp.)
• Chlapacze RallyArmour (chronią część spodu auta i dolne elementy nadwozia przed wodą, kamykami, itp.)
• W roku 2024 auto przeszło gruntowny remont: zawieszenie zostało wymienione na gwintowane TEIN Street Flex (regulacja twardości i wysokości), wymieniony został kolektor wydechowy na nowy OE Mitsubishi, wymienione zostało sprzęgło na EXEDY (wersja do użytku drogowego), wykonana została kompletna renowacja podwozia (pełna rozbiórka, czyszczenie i zabezpieczenie spodu auta oraz wszystkich elementów ruchomych/demontowalnych znajdujących się pod nadwoziem), kompletna renowacja hamulców (wymiana wszystkich gumek, tłoczków, odpowietrzników w zaciskach hamulcowych, lakierowanie zacisków hamulcowych z utwardzaniem w piecu, nowe klocki hamulcowe – Ferodo DSUNO i tarcze hamulcowe DELPHI, szczęki hamulca ręcznego FERODO)
• W roku 2025 auto przeszło zapobiegawczy remont skrzyni biegów i transferu (wymiana wszystkich łożysk, sprawdzenie zużycia wszystkich elementów) i wymianę wszystkich piast z łożyskami (OE Mitsubishi)
• Auto użytkowane wyłącznie na oleju MILLERS 5W40 CFS NT+, płynach MOTUL (dyfer, transfer, skrzynia biegów), płynie hamulcowym MOTUL RBF660, paliwie Shell RACING 100
• Kompleksowy serwis klimatyzacji robiony co roku
• Silnik o mocy 380 KM wystrojony przez P.Lutkowskiego (z jednej strony poprawiona moc i elastyczność, z drugiej ekonomia w trasie – można osiągnąć nawet 9 l/100 km przy ok 140-150 km/h, w cyklu mieszanym 11-12 l/100 km)
• Regularne przeglądy i ustawienia geometrii realizowane przez 4Motors
• Komplet prawie nowych opon zimowych w cenie (kupione w listopadzie 2024)
• Oświetlenie wymienione na LED Osram (XENONY na Night Breaker Laser Osram)
• Przednie fotele sportowe RECARO
• System hamulcowy BREMBO (przód 2-tłoczkowy, tył 1-tłoczkowy)
Auto w doskonałym stanie technicznym ale do poprawek lakierniczych (rysy na drzwiach z obu stron, odpryski na drzwiach tylnych i przednim prawym błotniku, przetarcie na spojlerze, kilka drobnych wgnieceń (do wyciągnięcia bez lakierowania). Wszystkie elementy nadwozia oryginalne.