Autem jeżdżę 3 lata. Jest bezwypadkowe, w oryginalnym lakierze. Mogę udostępnić raport z pomiarów miernikiem lakieru.
Po zakupie wymieniłem wszystkie oleje (silnik spalinowy, elektryczny, skrzynia). Autem robię 12 tys. km rocznie, w tym około połowa w trybie EV, więc olej w silniku zmieniam co roku.
Bateria jest nadal w dobrej kondycji. Najwięcej przejechałem 42 km w trybie EV z klimatyzacją. Spalanie z całego roku to zaledwie 4,7 l/100 km.
Sam napęd jest genialny. Strome ośnieżone podjazdy pokonuje jak gdyby nigdy nic. Na śliskiej nawierzchni idzie jak po sznurku. Spod świateł potrafi zostawić większość innych aut w tyle, w końcu ma 203 KM, a większość dostępna od zera.
Bogata wersja wyposażenia Instyle+
Skórzana tapicerka
Wszystkie szyby elektryczne
Elektryczna regulacja fotela
Elektryczna klapa bagażnika (także sterowana z pilota)
Elektrycznie składane lusterka, ogrzewane
Gniazdo 12V w bagażniku
Świetne reflektory LED
Kamery 360
Czujniki parkowania przód i tył
Tempomat
Rewelacyjny system audio Rockford Fosgate
Nagrzewnica elektryczna (możliwość programowania ogrzewania/chłodzenia)
Grzana elektrycznie szyba czołowa
Grzana kierownica
Grzane fotele
Przyciemniane fabrycznie szyby
Originalny hak holowniczy na kluczyk
Ładowarka gniazdkowa 230V
Kabel do ładowania ze słupków
2 oryginalne kluczyki do auta
Auto jest bezawaryjne. Rzeczy eksploatacyjne robione na bieżąco, m.in. poduszka silnika elektrycznego i serwis układu hamulcowego (nowe klocki, płyn i zacisk). W hybrydzie hamulce praktycznie nie są używane.
Nowe opony wielosezonowe założone w listopadzie.