1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
259 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
3 498 cm3
Moc
300 KM
Opis
Na sprzedaż Nissan 350Z RevUp w wersji europejskiej z polskiego salonu, katalogowo 300 KM. Piszę “katalogowo”, bo każdy kto zna te auta, wie, że na hamowni bywa różnie.
Od kiedy pierwszy raz zagrałem w NFS Underground nissan 350z stał się moją obsesją. Silnik V6, 300 koni, napęd na tył i wygląd, który nigdy się nie starzeje…czego można było chcieć więcej? W końcu w 2011 roku spełniłem swoje marzenie i kupiłem swoją Zetkę. Myślałem, że zostaniemy razem na zawsze, ale życie pisze własne scenariusze – pojawiły się dzieci, inne samochody, a 350Z zaczął coraz częściej stać w garażu. Nie chcę, żeby się marnował.
Przy szukaniu swojego 350Z miałem dwa warunki: musi to być wersja co najmniej REV UP oraz musi pochodzić z europejskiego rynku. RevUp to moim zdaniem najlepszy kompromis w gamie – ma ostrzejsze wałki rozrządu, poprawiony dolot, wyższy limit obrotów (ok. 7 tys. rpm) i mocniejszy charakter niż zwykły VQ35DE, a przy tym nie jest tak “wysilony” i drogi w serwisie jak późniejszy HR. A od kiedy wsiadłem po raz pierwszy do 350z z USA wersja europejska była dla mnie koniecznością – lepsza jakość wykończenia, pełne wyposażenie. Mi samochód podobał się taki jaki był więc za wiele rzeczy w nim nie zmieniałem.
Tym niemniej z najważniejszych:
Modyfikacje i ulepszenia:
• Odmulanie w Coobcio Garage – dekaty, spacer, strojenie. Auto wyraźnie odżyło i stało się jeszcze przyjemniejsze w górnym zakresie obrotów (zdjęcie z wyników w galerii).
• Fotele Recaro Sportster - dla niewtajemniczonych dodam, że to są fotele które były później montowane w wersjach Nismo. Chyba najlepsze kubełkowe fotele dające jednocześnie komfort jazdy. Koszt takich używanych foteli to co najmniej 10 tys. zł. Niestety ponieważ żona bardzo lubiła funkcję podgrzewania fotel pasażera zostawiłem seryjny. Oczywiście w zestawie dokładam drugi Recaro w świetnym stanie.
• Kierownica - obszyta skórą i alcantarą.
• Carbonowy wlot powietrza w masce – w sumie chyba nic nie daje, ale fajnie wygląda.
Serwis i stan techniczny:
• Silnik VQ35DE RevUp – trwała konstrukcja, regularny serwis co max. 10 tys. km. Oleje tylko z najwyższej półki (Millers, Motul, Mobil1).
• Nie upalany na zimno, trzyma ciśnienie, pracuje równo.
• Mechanicznie w pełni sprawny, gotowy do jazdy.
• Przegląd ważny do 28.04.2026, OC do 20.06.2026.
Dla jasności – kilka rzeczy do uwagi:
• Skrzynia biegów, na zimnym silniku czasem pierwszy bieg czasem "haczy"
• Lakier nie jest w idealnym stanie – miejscami wymaga poprawek, wychodzące malutkie purchle na nadkolu (niestety to utrapienie tych samochodów).
• Opony raczej już do wymiany.
• Na części zdjęć reflektory wyglądają na zmatowiałe – to już naprawione, efekt widać na ostatnim zdjęciu.
Podsumowując, przez 14 lat był dla mnie czymś więcej niż samochodem – był spełnionym marzeniem, które codziennie przypominało mi, że pasja w życiu jest ważna. Teraz chcę, żeby dał tę radość komuś innemu. Z drugiej strony mam świadomość, że nie jest to najlepszy egzemplarz na rynku a przebieg jak na ten model stosunkowo wysoki (chociaż to naprawdę trwałe konstrukcje) dlatego dla poważnie zainteresowanego przewiduję negocjację ceny w rozsądnych granicach.
Więcej informacji pod numerem telefonu . Jeśli nie będę mógł odebrać proszę o SMS lub wiadomość odezwę się na pewno.
15 sierpnia 2025 13:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Nissan
Model pojazdu
350 Z
Wersja
3.5 V6
Kolor
Pomarańczowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2005
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Klimatyzacja automatyczna
Elektrycznie ustawiany fotel pasażera
Podgrzewany fotel pasażera
Kierownica skórzana
Kierownica ze sterowaniem radia
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Elektryczne szyby przednie
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie