Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 1
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 2
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 3
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 4
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 5
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 6
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 7
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 8
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 9
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 10
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 11
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 12
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 13
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 14
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 15
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 16
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 17
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 18

1 / 19

Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 1
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 2
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 3
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 4
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 5
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 6
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 7
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 8
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 9
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 10
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 11
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 12
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 13
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 14
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 15
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 16
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 17
Nissan Note 1.4 Visia AC/CD - 18

Najważniejsze

Przebieg

310 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 386 cm3

Moc

88 KM

Opis

Samochód utrzymywany cały czas w dobrej sprawności mechanicznej i niezłej wizualnej.

Ja jestem trzecim właścicielem, drugim byli moi rodzice, a pierwszym ich znajoma.


LPG w aucie jest prawie od nowości, więc z racji przejechanych kilometrów była już wykonana regeneracja głowicy silnika. Było to robione przy przebiegu 260 tys. km w grudniu 2022r. To jest ważna wiadomość, bo każde auto a szczególnie takie zasilane LPG prędzej czy później musi przejść taki "zabieg", a to jest kosztowna inwestycja.

Poza tym zrobione jest kilka innych droższych napraw: sprzęgło, przekładnia kierownicy, uszczelniacze wału (obie strony), tuleje wózka + wahacze, hamulce przód i tył, cały nowy układ wydechowy, nowa lewa półoś i parę innych drobniejszych rzeczy np. zwijak airbaga, opornik dmuchawy, świece, wtryskiwacz benzynowy, alternator i może coś tam jeszcze ale nie pamiętam już. Na dzień dzisiejszy wszystko jest sprawne, akumulator jest dobry. Staram się to trzymać w ryzach a to sprawia, że autem się ciągle dobrze jeździ i jest bezpiecznie.


Stan instalacji LPG:

- do butli wchodzi nieco ponad 38 litrów, jest ona w miejscu koła zapasowego, trzeba ją wymienić dopiero w 2030 roku

- reduktor był wymieniany jakoś 1,5 roku temu, więc jest w super stanie (wytrzyma jeszcze spokojnie 80 tys. km)

- wtryski gazowe powoli dobijają 100 tys. km przebiegu ale przy ostatniej wymianie filtrów i regulacji instalacji wszystko było w porządku (tu trzeba przy kolejnej wymianie filtrów i regulacji sprawdzić ich stan),

- pozostałe elementy takie jak przewody, czujnik temperatury płynu, były wymieniane podczas wymiany reduktora,

- kolejna wymiana filtrów i regulacja przypada na przebieg 315 tys. km (ja robię według zaleceń, czyli co 15 tys. km),

- na pełnej butli przejeżdża się jakieś 420-460 km w zależności od tras (miasto, międzymiastowa, autostrada)



Stan blacharski + wizualny:

Ogólnie samochód jest zdrowy, ale ma dwa ogniska korozji na granicy tylnych nadkoli oraz progów (widać na zdjęciach). Ma kilka odprysków lakieru, drobne rysy. Wymienione też były lampy przednie. Auto nie uniknęło kolizji (5 lat temu), proszę o to zapytać a wszystko powiem. Można sobie też to sprawdzić na stronach rządowych (https://historiapojazdu.gov.pl), bo podałem VIN i datę pierwszej rejestracji w ogłoszeniu. Warto zwrócić uwagę na lakier/farbę bo jest nazwijmy to w wersji "delux" i w miarę czyste auto super się prezentuje. Wnętrze ma normalne zużycie, wygląda zdecydowanie powyżej średniej.


Inne:

Opony letnie (na alufelgach) są w konkretnym stanie, a zimowe (na felgach stalowych) dwie w konkretnym i dwie w dostatecznym. Samochód ma klimatyzację, radio z CD oraz elektrycznie podnoszone przednie szyby i to wszystko w temacie "bajerów". Jest przestronny w środku (można się zdziwić), ja mam 198cm i wsiądę do tyłu za fotel kierowcy kiedy on jest ustawiony pode mnie a tylna kanapa jest cofnięta. Tylna kanapa jest przesuwana. Ogólnie 4 dorosłe osoby to tutaj jadą bezproblemowo. Jazda jest przyjemna, stonowana, nie reaguje narwanie na ruchy kierownicą. Ładnie pokonuje nierówności (duży rozstaw osi, chyba największy w tej klasie).


Są dwa kluczyki i karta pojazdu.


Negocjacja ceny jest oczywiście możliwa, ale trzeba mieć na uwadze to, że aktualnie stan mechaniczny pojazdu jest o wiele lepszy niż np. w czasie kiedy auto miało 200-220 tys. km przebiegu. Wtedy właśnie zaczynają się pojawiać różne usterki i parametry jezdne zaczynają spadać, jeździ się wtedy mniej przyjemnie. Tu jest bardzo dużo zrobione i wróciło wszystko do dobrego poziomu.


Gdzie można obejrzeć:

- w tygodniu po 17:00 - Gdańsk Oliwa

- w tygodniu przed 16:30 wchodzi w grę Gdańsk Śródmieście (trzeba dać znać dzień wcześniej)

- w weekendy raczej wyjeżdżam, więc oglądanie utrudnione bo mnie nie będzie osobiście.


Zapraszam do kontaktu (najlepiej dzwonić) i do oglądania.

 

22 sierpnia 2025 14:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Note

Wersja

1.4 Visia AC/CD

Kolor

Pomarańczowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

I (2005-2013)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9300

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni