Na sprzedaż posiadam mojego prywatnego Patrola y61, którego użytkuje już czwarty rok. Nissana osobiście sprowadziłem z Włoch w marcu 2021r w stanie totalnie cywilnym. Auto wykorzystywane było głównie do podróży w rodzinnym gronie po Polsce i Europie, stąd przeróbki, które bardzo to ułatwiały. Podstawowe modyfikacje, które przez cały ten czas wykonałem to:
-wygłuszenie całego wnętrza folią butylową i pianką gumową o grubości 17mm. Wyklejona została nawet przednia maska, żeby podróżowanie było naprawdę możliwie komfortowe i ciche.
-lift zawieszenia +3" z wykorzystaniem sprężyn z firmy Dobinson (uwzględniające wagę dodatkowego wyposażenia), amortyzatory Outback, drążki regulowane od IOD (HD), dropboxy
-koła 35" w tym felgi aluminiowe 17", które umożliwiają dalsze modyfikacje np. układu hamulcowego. Felgi mają ET-20 co daje idealną stabilność pojazdu, super wygląd, a jednocześnie nie nadwyrężają łożysk. Felgi posiadają również badlock co świetnie wygląda i daje super możliwości w jeździe po piaskach. Opony są założone Radar Renegade RT+ co według mnie daje idealny komfort podróżowania, a wjazd w miejsca mniej dostępne nie stanowi problemu.
-zderzaki przód i tył stalowe, wypiaskowane i pomalowane raptorem
-wyciągarka WARN 17500LBS (przy tej wadze pojazdu i chęci bycia totalnie niezależnym to uważam, że taka siła uciągu jest konieczna), lina jest założona syntetyczna o grubości 12mm.
-progi boczne założone od GU4 co idealnie się komponuje do stylu zderzaków
- poszerzenia z firmy Alaplast od modelu GU4 (super chronią auto przed chlapaniem błota i dają niesamowity wygląd,
lampy przednie z zastosowaniem żarników bixenon (dodatkowo halogen na dachu i na przednim zderzaku z firmy Hella)
-amortyzator skrętu HD, żeby niwelował ewentualne drgania tak dużych kół,
-wydłużone przewody hamulcowe, żeby w pełni i bez obaw móc wykorzystać potencjał zawieszenia (a przy tak zrobionym lifcie auto krzyzuje się wspaniale)
- przednie siedzenia elektryczne, grzane, obszyte nową skórą w oryginalnym kolorze, kierownica, drążki, poduszka również obszyta i przeszyta czerwoną nicią,
-radio z androidem
-CB President z anteną Firestik II (znawcy tematu wiedzą, że przy takim zestawie można podsłuchiwać Amerykanów)
-Zabudowa robiona na zamówienie według mojego projektu (większa niż standardowo),
-Lodówka Yeticool dwukomorowa z możliwością sterowania ze smartfona,
-oświetlenie z tyłu to 4 lampy hella, każda o mocy 100w, co daje idealną widoczność,
-oświetlenie boczne (piknikowe)
-bagażnik dachowy
-drabinka od IOD
-sprzęgło założone Xtreme +40kg
-turbina hybryda i zestrojona na hamowni
-wydech 3"
-większa chłodnica co daje spokojną głowę przy podjazdach
-prysznic z mieszalnikiem na ciepłą wodę!!
-markiza
- dwa akumulatory z możliwością przełączania z którego w danym momencie ma być pobierany prąd,
-elektryczna blokada tylnego mostu (działająca na oryginalnym przełączniku i wyświetlająca oryginalną lampkę na zegarach, a nie tak wadliwa i zawodna jak oryginalny difflock).
-najważniejsze - RAMA i BUDA w stanie idealnym!!! Dzięki temu, że auto było do 2021r we Włoszech to sprowadziłem je w stanie idealnym. W ostatnim czasie, żeby taki stan pozostał na kolejne lata to została zrobiona profesjonalna konserwacja (piaskowanie, malowanie, konserwacja) za równo na zewnątrz jak i w środku. Rama nie była naprawiana, tylko KONSERWOWANA!!
Auto jest w stanie idealnym i sprzedaje je tylko ze względu na to, że kupiłem kampera 4x4.
O rzeczach eksploatacyjnych jak filtry, oleje, klocki, łożyska nie będę pisał bo to jest tak normalne, że chwalenie się tym, że ktoś to wymieniał zawsze mnie śmieszy.
Jak widać zostało włożone mnóstwo czasu i pieniędzy, a samochód robi wrażenie od strony wizualnej jak i technicznej. Nigdy nie wymieniałem czegoś co się zepsuło, bo było to robione profilaktycznie zanim zdążyło do awarii dojść.
Możliwość kupna auta razem z namiotem WildCamp 220 (największy namiot z gamy Wildcampa i spanie w 4osoby są super wygodne)- 0czywiście za drobną opłatą 3000zł
Jak ktoś chce sprawdzić auto po Vinie to oczywiście nie ma problemu. Auto do 2020r było serwisowane w ASO (właścicielem była ambasada, ale nie pamiętam jakiego kraju)!!!! i np. w 2019r został wymieniony reduktor i silnik na NOWY w serwisie nissana we Włoszech.
Aktualnie auto stoi w miejscowości Myszyniec w województwie Mazowieckim w warsztacie, który na odzień zajmuje się tylko pojazdami 4x4 (od ponad 20lat) i wszystkie przeróbki i modyfikacje właśnie tam były robione.
Zapraszam serdecznie do oględzin i kupna.
Możliwość sprzedaży auta na FV (wtedy trzeba doliczyć vat)