Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 1
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 2
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 3
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 4
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 5
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 6
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 7
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 8
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 9
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 10
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 11
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 12
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 13
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 14
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 15
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 16
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 17
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 18
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 19
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 20
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 21
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 22
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 23
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 24
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 25
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 26

1 / 27

Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 1
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 2
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 3
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 4
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 5
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 6
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 7
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 8
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 9
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 10
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 11
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 12
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 13
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 14
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 15
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 16
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 17
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 18
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 19
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 20
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 21
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 22
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 23
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 24
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 25
Nissan Patrol GR 3.0 TDI Luxury - 26

Najważniejsze

Przebieg

600 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 953 cm3

Moc

158 KM

Opis

Na sprzedaż posiadam mojego prywatnego Patrola y61, którego użytkuje już czwarty rok. Nissana osobiście sprowadziłem z Włoch w marcu 2021r w stanie totalnie cywilnym. Auto wykorzystywane było głównie do podróży w rodzinnym gronie po Polsce i Europie, stąd przeróbki, które bardzo to ułatwiały. Podstawowe modyfikacje, które przez cały ten czas wykonałem to:

-wygłuszenie całego wnętrza folią butylową i pianką gumową o grubości 17mm. Wyklejona została nawet przednia maska, żeby podróżowanie było naprawdę możliwie komfortowe i ciche.

-lift zawieszenia +3" z wykorzystaniem sprężyn z firmy Dobinson (uwzględniające wagę dodatkowego wyposażenia), amortyzatory Outback, drążki regulowane od IOD (HD), dropboxy

-koła 35" w tym felgi aluminiowe 17", które umożliwiają dalsze modyfikacje np. układu hamulcowego. Felgi mają ET-20 co daje idealną stabilność pojazdu, super wygląd, a jednocześnie nie nadwyrężają łożysk. Felgi posiadają również badlock co świetnie wygląda i daje super możliwości w jeździe po piaskach. Opony są założone Radar Renegade RT+ co według mnie daje idealny komfort podróżowania, a wjazd w miejsca mniej dostępne nie stanowi problemu.

-zderzaki przód i tył stalowe, wypiaskowane i pomalowane raptorem

-wyciągarka WARN 17500LBS (przy tej wadze pojazdu i chęci bycia totalnie niezależnym to uważam, że taka siła uciągu jest konieczna), lina jest założona syntetyczna o grubości 12mm.

-progi boczne założone od GU4 co idealnie się komponuje do stylu zderzaków

- poszerzenia z firmy Alaplast od modelu GU4 (super chronią auto przed chlapaniem błota i dają niesamowity wygląd,

lampy przednie z zastosowaniem żarników bixenon (dodatkowo halogen na dachu i na przednim zderzaku z firmy Hella)

-amortyzator skrętu HD, żeby niwelował ewentualne drgania tak dużych kół,

-wydłużone przewody hamulcowe, żeby w pełni i bez obaw móc wykorzystać potencjał zawieszenia (a przy tak zrobionym lifcie auto krzyzuje się wspaniale)

- przednie siedzenia elektryczne, grzane, obszyte nową skórą w oryginalnym kolorze, kierownica, drążki, poduszka również obszyta i przeszyta czerwoną nicią,

-radio z androidem

-CB President z anteną Firestik II (znawcy tematu wiedzą, że przy takim zestawie można podsłuchiwać Amerykanów)

-Zabudowa robiona na zamówienie według mojego projektu (większa niż standardowo),

-Lodówka Yeticool dwukomorowa z możliwością sterowania ze smartfona,

-oświetlenie z tyłu to 4 lampy hella, każda o mocy 100w, co daje idealną widoczność,

-oświetlenie boczne (piknikowe)

-bagażnik dachowy

-drabinka od IOD

-sprzęgło założone Xtreme +40kg

-turbina hybryda i zestrojona na hamowni

-wydech 3"

-większa chłodnica co daje spokojną głowę przy podjazdach

-prysznic z mieszalnikiem na ciepłą wodę!!

-markiza

- dwa akumulatory z możliwością przełączania z którego w danym momencie ma być pobierany prąd,

-elektryczna blokada tylnego mostu (działająca na oryginalnym przełączniku i wyświetlająca oryginalną lampkę na zegarach, a nie tak wadliwa i zawodna jak oryginalny difflock).

-najważniejsze - RAMA i BUDA w stanie idealnym!!! Dzięki temu, że auto było do 2021r we Włoszech to sprowadziłem je w stanie idealnym. W ostatnim czasie, żeby taki stan pozostał na kolejne lata to została zrobiona profesjonalna konserwacja (piaskowanie, malowanie, konserwacja) za równo na zewnątrz jak i w środku. Rama nie była naprawiana, tylko KONSERWOWANA!!

Auto jest w stanie idealnym i sprzedaje je tylko ze względu na to, że kupiłem kampera 4x4.


O rzeczach eksploatacyjnych jak filtry, oleje, klocki, łożyska nie będę pisał bo to jest tak normalne, że chwalenie się tym, że ktoś to wymieniał zawsze mnie śmieszy.


Jak widać zostało włożone mnóstwo czasu i pieniędzy, a samochód robi wrażenie od strony wizualnej jak i technicznej. Nigdy nie wymieniałem czegoś co się zepsuło, bo było to robione profilaktycznie zanim zdążyło do awarii dojść.


Możliwość kupna auta razem z namiotem WildCamp 220 (największy namiot z gamy Wildcampa i spanie w 4osoby są super wygodne)- 0czywiście za drobną opłatą 3000zł


Jak ktoś chce sprawdzić auto po Vinie to oczywiście nie ma problemu. Auto do 2020r było serwisowane w ASO (właścicielem była ambasada, ale nie pamiętam jakiego kraju)!!!! i np. w 2019r został wymieniony reduktor i silnik na NOWY w serwisie nissana we Włoszech.


Aktualnie auto stoi w miejscowości Myszyniec w województwie Mazowieckim w warsztacie, który na odzień zajmuje się tylko pojazdami 4x4 (od ponad 20lat) i wszystkie przeróbki i modyfikacje właśnie tam były robione.


Zapraszam serdecznie do oględzin i kupna.

Możliwość sprzedaży auta na FV (wtedy trzeba doliczyć vat)

 

7 maja 2025 11:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Patrol

Wersja

GR 3.0 TDI Luxury

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2004

Generacja

GR II Y61 (1997-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

89900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store