Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 1
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 2
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 3
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 4
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 5
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 6
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 7
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 8
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 9
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 10
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 11
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 12
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 13
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 14

1 / 15

Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 1
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 2
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 3
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 4
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 5
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 6
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 7
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 8
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 9
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 10
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 11
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 12
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 13
Nissan Patrol GR 2.8 TDI - 14

Najważniejsze

Przebieg

1 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 826 cm3

Moc

130 KM

Opis

NISSAN PATROL ZMOTA 4X4 OFF ROAD UNIMOG SIMEX


Sprzedam lub zamienię na cos fajnego


SAM JAWAN 2


Auto zbudowane od podstaw pod zamówienie. Zarejestrowane jako Nissan Patrol.


Zbudowane w zastosowaniem akcesoriów wysokiej jakości, gdzie podstawowym czynnikiem ich wyboru była jakość oraz parametry nie cena.

Poniżej specyfikacja pojazdu.


DANE TECHNICZNE :

1. Nadwozie:

- konstrukcja nośna - rama połączona z klatką bezpieczeństwa spawana z rur stalowych, malowana proszkowo

- poszycia zewnętrzne z poliwęglanu i aluminium

- poszycia wewnętrzne i płyta podłogowa z blachy aluminium, elementy konsoli oklejone folią karbon

- szyba przednia szkło bezpieczne klejone dodatkowo oklejone folią zabezpieczającą


2. Jednostka napędowa :

- BMW 3.0 TD m57 na bloku żeliwnym

- skrzynia biegów BMW manualne 6 biegów

- reduktor Robur


3. Zawieszenie oś przednia:

- most portalowy Unimog 404,

- blokada mostu załączana pneumatycznie

- amortyzatory Coilover Fox 12”

- bump stopy SX RACING


4. Zawieszenie oś tylna

- most portalowy Unimog 404,

- blokada mostu załączana pneumatycznie

- amortyzatory Coilover Fox 14”


5. Koła:

- felgi Fox Wheels BEADLOCK 16X8

- BEADLOCK wewnętrzny XTREME Off Road

- opony Simex Extreme Trekker 36x12,5 R16

- koło zapasowe w tej samej specyfikacji


6. Wyciągarki:

- przednia mechaniczna BRDM, załączana pneumatycznie, lina syntetyczna Dyneema Sk75 Red 14mm – 80mb

- tylna WARN 9,5XP, lina syntetyczna Marlow Dynaline Max 12mm x 30m


7. Wyposażenie

- komputer rajdowy Rally Computer 6.GPS azimuth + Rally Computer 3

- przełączniki wodoodporne Carling

- wskaźniki AutoGauge z sygnalizatorami przekroczenia niebezpiecznych wartości

- przetwornica

- oświetlenie robocze LED, w tym oświetlenie przednie VisionX Single Evo Prime 12 LED 10W oraz VisionX Xmitter Low Profile Prime 18 LED

- kompresor z możliwością pompowania kół

- akumulator żelowy Optima


Łączny koszt budowy auta to ponad 250.000zł

Samochód po kilku rajdach

91000 zl

W przypadku pytań proszę o kontakt: 50*******33

 

28 lipca 2025 17:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Patrol

Wersja

GR 2.8 TDI

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

1999

Generacja

Inny

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

12/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

86000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Lusterka boczne ustawiane elektrycznie

Wspomaganie kierownicy

Informacje o sprzedającym

WOJCIECH

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni