1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
299 480 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
2 953 cm3
Moc
160 KM
Opis
Nissan Patrol Y61 GU2
Przywieziony z Holandii, w bardzo dobrej specyfikacji, tj. zarejestrowany na 5 osób, skórzana tapicerka, automatyczna klimatyzacja. W moim posiadaniu od ponad 6 lat. Samochód modyfikowany w teren przeze mnie (najważniejsze):
- lift zawieszenia +2”,
- felgi stalowe,
- opony Cooper Discoverer STT Pro 35” MT,
- sprzęgiełka manualne AVM,
- wyciągarka WARN VR EVO 12 S z pilotem bezprzewodowym (koszt samej wyciągarki to ponad 5k PLN, bez kosztu płyty stalowej i montażu),
- tylny zderzak fabryka4x4,
- zbiornik paliwa z nierdzewki fabryka4x4,
- customowe zewnętrzne progi,
- snorkel,
- powłoka Raptor nałożona w Heavy Duty 4x4, partner Raptor Polska (taki ładny że był nawet maskotką firmy na evencie).
Dodatkowo z wyposażenia:
- radio 2 DIN Sony XAV-1000 z obsługą CarPlay I kamerą cofania,
- zmienione nagłośnienie,
- wewnętrzna antena do radia,
- CB radio President Henry,
- stolik wyprawowy w bagażniku.
Samochód użytkowany jako zabawka (zawsze jako 3 lub 4 samochód w domu), pierwotnie wyprawy (był ze mną np. w Ukrainie, Rumunii, czy Bośni i Hercegowinie), później więcej lokalnie (Jura Krakowsko-Częstochowska, wokół Warszawy, Bałtów, Mazury, Trójmiasto), teraz bardziej bulwarówka.
Serwisowany na bieżąco w Akademia 4x4 u Krzyśka Dejewskiego. Tam w 2023 przeszedł zmianę słupka silnika (rachunek na ponad 10k PLN). Ostatni serwis pod koniec września (rachunek na prawie 3k PLN).
Z ciekawych rzeczy, ma zamontowany również pakiet „anty-wybuchowy”, czyli Oil Catch Tanker od Pana Jacka Wronkiewicza z Moto Orion (z Jasła) i komputer pokładowy, przydatny do kontroli parametrów silnika.
Samochód kosztował mnie grubo ponad 100k PLN. Robiłem pod siebie i dla siebie.
Patrol przechodził różne wcielenia. Mam na telefonie mnóstwo zdjęć, które chętnie pokażę przy oględzinach – również z procesu malowania Raptorem w profesjonalnym zakładzie. Zdjęcia w ogłoszeniu pochodzą z 05.10.2025, są aktualne.
Handlarzem nie jestem. Nie mam nic do ukrycia. Można przyjechać z mechanikiem, czy wziąć na swój koszt na stację diagnostyczną.
VIN GAX120191031 (krótki, nadawany przez Urząd w Polsce). To wynik tego, że oryginalny był niewidoczny, a wyjeżdżając na Ukrainę, pogranicznicy sprawdzali VIN. Mam do tego całą papierologię.
Samochód nieszykowany do sprzedaży. Z rzeczy do ogarnięcia:
- w mojej ocenie należy zabezpieczyć podwozie. Nie robię tego przed sprzedażą, bo teraz wszystko widać "jak na tacy", łatwiej ocenić rzeczywisty stan ramy. Jeśli bym nałożył natryskowo zabezpieczenie, wszystko byłoby piękne czarne, ale też podejrzane, prawda? ;-)
- Raptor ze snorkla schodzi. Można to pomalować na nowo, albo wymienić snorkel. To jest jedyne miejsce, gdzie tak się dzieje. Samochód był malowany ponad 4 lata temu.
5 października 2025 13:31
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Nissan
Model pojazdu
Patrol
Wersja
3.0 Di Elegance
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2001
Generacja
GR II Y61 (1997-)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie