Drodzy kupujący, poniższy opis będzie rzetelny i wyczerpujący, dlatego proszę o uważne przeczytanie przed konkretną rozmową. Opla Astry chyba nikomu przedstawiac nie trzeba. To dopracowany i popularny kompakt, do tego w nadwoziu GTC to sprawdzona recepta na bezawaryjny nowoczesny wóz nieobciążający kieszeni. Zatem dlaczego ten konkretny egzemplarz? Otóż odpowiedź jest prosta: samochód został nieprzeciętnie doinwestowany. Kupiłem go w zeszłym roku całkiem świadomie z uszkodzonym rozrządem, a że silnik jest mi znany a jeszcze bardziej mechanikowi specjalizującemu się w oplu i to po rodzinie, to zakup wydawał się dość okazyjny. Niestety dość szybko okazało się, iż uszkodzenie było wynikiem poprzedników partaczy, którzy wyminę rozrządu przeprowadzili bez wymiany śrub, już nie wspomnę o jakości rozrządu. Efektem tego było wytarcie na wale korbowym od dolnej zębatki. Silnik z auta na stojak i jesienne wieczory miałem zapewnione. Jak to mówią nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, mając silnik na stojaku wymieniłem: nowy oryginalny wał korbowy z ASO (fv do wglądu), wszystkie panewki, śruby, koła zębate, uszczelki, rozrząd sprzęgło, termostat, olej z filtrem razy 3, uszczelniacze, pokrywę zaworów i chyba już nawet nie chcę myśleć co więcej. W każdym razie na wszelkie wymiany mam dokumenty, zdjęcia itp. Przy okazji założyłem radio z Androidem, nowe ograniczniki drzwi (zmora modelu), ambientowe oświetlenie w drzwiach i pod lewarkiem biegów. Więcej nie wyliczam bo mi się żal robi ;) W każdym razie wóz jest dopracowany i doinwestowany. W cenie jest również drugi komplet markowych opon w doskonałym stanie wartości, których już nie będę wspominał. Wyposażenie oraz zdjęcia w większej ilości można obejrzeć na Otomoto (to informacja dla oglądających ofertę na Olx). W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego.