1 / 18
Najważniejsze
Przebieg
310 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 796 cm3
Moc
140 KM
Opis
Opel Astra H 1.8 140 KM + LPG STAG | 2009 | KOMBI | PEŁNA
DOKUMENTACJA
Cena: do negocjacji
Rok produkcji: 2009
Przebieg: ok. 310 000 km (udokumentowany)
Silnik: 1.8 benzyna 140 KM (ECOTEC – prosty i trwały)
Instalacja LPG: STAG (założona 05.2021)
Skrzynia biegów: manualna
Nadwozie: kombi (Station Wagon)
Kolor: czerwony
Rejestracja: Polska
Przegląd: Maj 2026
Ubezpieczenie: maj 2026
STAN TECHNICZNY
Auto sprowadzone z Niemiec w 2021 roku (za granicą tylko 1 właściciel) użytkowane jako samochód rodzinny, nie flotowy i nie „do zarabiania”.
Przebieg uczciwy i w pełni udokumentowany historią serwisową oraz dokumentacją LPG.
Silnik pracuje równo – benzyna i LPG,
skrzynia, zawieszenie, hamulce – bez zastrzeżeń,
auto normalnie użytkowane na co dzień.
INSTALACJA LPG – STAG (PEŁNA DOKUMENTACJA)
montaż: 21.05.2021 (faktura)
zbiornik BORMECH 49 l (04/2021),
regularne przeglądy LPG – wpisy w książce,
instalacja wpisana w dowód rejestracyjny.
Bardzo tania eksploatacja – idealne auto na dojazdy do pracy i trasy.
HISTORIA SERWISOWA (mam zapisane w książce serwisowej rzeczy które wymieniałem m.in:
-rozrząd wymieniony przy ok. 216 tys. km,
-regularne wymiany oleju (Castrol / Motul 5W30),
-wymiana filtrów (olej, powietrza, kabinowy),
-wymiana pompy paliwa (2024),
-wymiana elementów zapłonu,
-wymiana paska alternatora (2025),
-hamulce i bieżąca eksploatacja robione na czas.
Posiadam książki, faktury, homologacje LPG, dokumenty zbiornika – wszystko do wglądu.
INFORMACJA O KOLIZJI (uczciwie, bez ściemy)
W październiku 2024 r. auto miało na rondzie niewielką stłuczkę po której na prawym tylnym nadkolu jest wgniecenie (widoczne na zdjęciach).
Brak naruszenia konstrukcji,
auto normalnie przeszło przegląd techniczny,
jeździ bez żadnych problemów.
Szacunkowy koszt estetycznej naprawy nadkola: 1 500 – (wycena blacharska).
Cena auta uwzględnia ten fakt – nie ukrywam, nie maskuję.
Oprócz tego, są drobne otarcia parkingowe: prawy przód zderzaka, tylny zderzak.
OPONY
Posiadam dwa komplety opon:
letnie – bardzo dobry stan,
zimowe – bardzo dobry stan.
WYPOSAŻENIE
klimatyzacja (sprawna),
komputer pokładowy,
elektryczne szyby,
elektryczne lusterka
podgrzewana przednie fotele
centralny zamek,
wspomaganie kierownicy,
ABS / ESP / poduszki powietrzne,
dołożone czujniki (tylne) parkowania
PODSUMOWANIE
uczciwy przebieg i historia,
bardzo dobry stan mechaniczny,
tania jazda dzięki LPG,
komplet dokumentów,
idealne auto rodzinne lub na codzienne dojazdy do pracy.
Samochód do obejrzenia i jazdy próbnej w Gryficach w woj. Zachodniopomorskim.
Sprzedaż prywatna – nie jestem handlarzem.
W przypadku zainteresowania proszę o TEL / SMS / WhatsApp pod nr
PONIŻEJ GOTOWE ODPOWIEDZI NA EWENTUALNE PYTANIA
„310 tys. km to bardzo dużo, jak z silnikiem?”
To prawda, przebieg jest duży – dlatego niczego nie ukrywam. Silnik 1.8 ECOTEC to prosta i trwała jednostka bez turbo i dwumas. Auto jest użytkowane na co dzień, odpala normalnie, nie bierze oleju w nadmiernych ilościach i jeździ tak samo na benzynie jak i na gazie. Przebieg jest w pełni uczciwy i udokumentowany.
„Dlaczego sprzedajesz?”
Sprzedaję, bo w rodzinie pojawił się trzeci samochód i Astra jest już niepotrzebna. Nie sprzedaję dlatego, że coś się z nią dzieje – normalnie jeździ i przechodzi przeglądy.
„Więcej szczegółów dot. kolizji, czy to był wypadek?”
Nie było żadnego poważnego wypadku. W październiku 2024 była drobna stłuczka wgniecione prawe tylne nadkole. Konstrukcja nie była ruszona, auto normalnie przeszło przegląd techniczny i jeździ bez problemu. Załączyłem zdjęcie uszkodzenia i nie ukrywam tego – cena to uwzględnia.
„Dlaczego nie naprawiłeś nadkola?”
Bo mi to specjalnie nie przeszkadzało – jedni chcą zrobić od razu, inni wolą jeździć tak jak jest. Koszt naprawy to ok. 1500 zł, więc każdy może zrobić to po swojemu. Celowo zostawiłem do decyzji nowego właściciela
„Czy gaz nie zniszczył silnika?”
LPG jest założone w 2021 r. na przebiegu ok. 206 tys. km i jest instalacją STAG z pełną dokumentacją, homologacją i regularnymi przeglądami. Silnik nie jest zadławiony, nie strzela, nie świeci check. Jeździłem nim spokojnie jako auto rodzinne. Kupiłem celowo to auto, i z takim silnikiem, bo wiedziałem że będę chciał (poprzednio też miałem astrę z LPG tylko że G) do niego założyć instalacje gazową. Taksówkarze robią na tych silnikach 400-500 tys a moja astra ma dopiero ponad 300 tys.
„Jak spalanie?”
LPG średnio 8–10 l, benzyny praktycznie nie zużywa poza rozruchem. Koszt jazdy bardzo niski w porównaniu do benzyny/diesla.
„Czy bierze olej?”
Jak każdy starszy silnik – trochę bierze, ale w normalnych ilościach. Regularnie kontrolowany i wymiany robione na czas.
„Jak z klimatyzacją?”
Klimatyzacja działa i chłodzi, była normalnie używana. Nie ma tu ukrytych problemów.
„Dlaczego tak tanio jak na LPG i kombi?”
Cena wynika z uczciwego podejścia – jest wysokie przebieg i wgniecenie nadkola. Technicznie auto jest w bardzo dobrym stanie, dlatego wolę sprzedać uczciwie, a nie pudrować i wystawiać drożej.
„Czy jest zgoda na sprawdzenie u mechanika?”
Oczywiście, nie mam nic do ukrycia, można podjechać na dowolną stację lub do mechanika.
27 grudnia 2025 13:40
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Opel
Model pojazdu
Astra
Wersja
1.8 Cosmo
Kolor
Czerwony
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2009
Generacja
H (2004-2014)
VIN
Oblicz
Specyfikacja
Stan i historia
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Audio i multimedia
Radio
Komfort i dodatki
Systemy wspomagania kierowcy
Osiągi i tuning
Bezpieczeństwo
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie