Opel Astra - 1
Opel Astra - 2
Opel Astra - 3
Opel Astra - 4
Opel Astra - 5
Opel Astra - 6
Opel Astra - 7
Opel Astra - 8
Opel Astra - 9
Opel Astra - 10
Opel Astra - 11
Opel Astra - 12
Opel Astra - 13
Opel Astra - 14
Opel Astra - 15
Opel Astra - 16
Opel Astra - 17
Opel Astra - 18
Opel Astra - 19
Opel Astra - 20
Opel Astra - 21
Opel Astra - 22
Opel Astra - 23
Opel Astra - 24
Opel Astra - 25

1 / 26

Opel Astra - 1
Opel Astra - 2
Opel Astra - 3
Opel Astra - 4
Opel Astra - 5
Opel Astra - 6
Opel Astra - 7
Opel Astra - 8
Opel Astra - 9
Opel Astra - 10
Opel Astra - 11
Opel Astra - 12
Opel Astra - 13
Opel Astra - 14
Opel Astra - 15
Opel Astra - 16
Opel Astra - 17
Opel Astra - 18
Opel Astra - 19
Opel Astra - 20
Opel Astra - 21
Opel Astra - 22
Opel Astra - 23
Opel Astra - 24
Opel Astra - 25

24 kwietnia 2024 20:55

ID: 6122671034

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Generacja

H (2004-2014)

Rok produkcji

2008

Przebieg

269 288 km

Pojemność skokowa

1 686 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

100 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Hiszpania

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Opis

Witam serdecznie, Mam do sprzedania Opel Astra H 1.7 CDTI 100 KM. Auto jest w moich rękach od 2013 i przez ten czas cały czas służyło mi jako pierwsze auto. Autem zakupiłem przy przebiegu 91 tys km (sprowadzone z Hiszpani) i reszta przebiegu było zrobiona przeze mnie. Serwis olejowy (Mobil 2000 X1, 10w40) + wszystkie 4 filtry zawsze co 10 -11 tys. km. Jest to wersja jeszcze bez DPF. Auto w sierpniu 2023 przeszło remont dołu silnika (przy przebiegu 266 tys. km) . Cała sytuacja wyglądała tak, iż przy ekstremalnych sierpniowych temperaturach, w korkach, pękł trójnik w układzie chłodzenia i wylał się płyn. Z racji tego, iż w Astrach nie ma podziałki temp. płynu chłodniczego (kto miał Astrę to wie), a kontrolka awaryjna nie włączyła się – w pewnym momencie silnik zatrzymał się podczas jazdy. W warsztacie został rozebrany dół silnika i zostały wymienione panewki główne i korbowodowe. Po tej naprawie silnik odżył. Przejechałem tym autem do teraz około 3500 km. Sprzedaję, je gdyż kupiłem już inne, większe - rodzina w międzyczasie się nam powiększyła. W marcu 2022 był wymieniany dwumas ze sprzęgłem oraz rozrząd za kwotę 3700 zł. Problemy: • Po odpaleniu – świeci się „auto z kluczykiem”, do momentu kiedy silnik się nie nagrzeje. Jest to związane z tego co pamiętam z błędem świec żarowych. Mimo wymiany świec 3 lata temu, błąd się powtarzał – natomiast nie przeszkadzał w codziennej eksploatacji. • Oprócz tego ostatnimi czasy włącza się czasami kontrolka „silnika” na pomarańczowo lub „auto z kluczykiem” (błędy, ostatnie zdjęcie). Kontrolka włącza się przy większych temperaturach otoczenia lub po kilku km dynamicznej jazdy. Efekt -> wyczuwalny spadek mocy. Resetuję te błędy aplikacją, natomiast nie mam czasu i środków, aby szukać przyczyny. • Prawe przednie koło – szumy w kole, tak jakby łożysko było na wykończeniu. • Klimatyzacja – prawdopodobnie wymaga uzupełnienia czynnika chłodzącego (po przesiadce do nowszego auta stwierdzam, że ta „słabo działa”). Żeby sprawa była jasna wrzucam w ostatnim zdjęciu błędy, które wyskakują po sprawdzeniu aplikacją Torque. Auto naprawdę dobrze się spisywało – zaliczyło kilka wyjazdów zagranicznych (3x Wegry, Chorwacja, 2x Włochy, Estonia). Nigdy w trasie mnie nie zawiodło. Było to moje pierwsze, wymarzone auto.Wszystko było w niej OK – do momentu pęknięcia feralnego wężyka. Stan blacharsko-lakierniczy, jak na ten wiek auta oceniam na dobry +. W kilku miejscach robiłem sam zaprawki lakiernicze po odpryskach, zarysowaniach parkingowych. Lewy tył – wgnieciony próg (taki już kupiłem i jeździłem z nim 11 lat). Auto stoi na oponach zimowych (2 x rok 2013, 2 x rok 2021). Dorzucam komplet letnich opon – myślę, że jeden sezon kupujący jeszcze na nich spokojnie pojeździ. Jeżeli ktoś się na mechanice i zainwestuję w nią środki finansowe, to myślę że da sobie z nią radę. Ja już nie mam na nią czasu i nie opłaca mi się w nią inwestować, dlatego cena jest jaka jest – czyli połowę z tego co byłaby warta, gdyby była „w pełni swoich sił”. Auto jest jakie jest na co dzień, nie jest picowane do sprzedaży. Zapraszam do oglądania Kraków Opatkowice i kontaktu telefonicznego (chętnie opowiem całą historię auta przed spotkaniem). Do auta dorzucam: - rolety przeciwsłoneczne (tylne szyby) - 1/3 baku paliwa OC ważne do: 23.04.2025 (opłacona tylko I rata za pierwszy kwartał ważna do 24.06.2024). Przegląd ważny do: 03.02.2025 

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Swoszowice

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie