Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 1
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 2
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 3
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 4
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 5
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 6
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 7
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 8
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 9
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 10
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 11
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 12
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 13
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 14
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 15

1 / 16

Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 1
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 2
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 3
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 4
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 5
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 6
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 7
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 8
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 9
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 10
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 11
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 12
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 13
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 14
Opel Astra IV 2.0 CDTI Sport - 15

Najważniejsze

Przebieg

335 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

160 KM

Opis

Na sprzedaż oferuję Opla Astrę Sports Tourer z 2011 roku, wyposażoną w dynamiczny i trwały silnik 2.0 CDTI o mocy 160 KM. To samochód, który nie tylko świetnie wygląda, ale przede wszystkim daje ogromną frajdę z jazdy – moc, przyśpieszenie i przyjemne wyciszenie kabiny sprawiają, że każda trasa jest komfortowa i bezpieczna. Samochód zadbany i pewny, nigdy mnie nie zawiódł. Musiał taki być, ponieważ zazwyczaj robiłem nim trasy 700km na strzała, ale i kilkukrotnie jechałem nim w Europę, w sumie Asterka zwiedziła ze mną 13 krajów podczas 5 podróży. Wszystko bez strachu, bo byłem pewien tego samochodu. Tankowany z przezorności tylko na renomowanych stacjach.


Dane i przebieg:


Rok: 2011

Silnik: 2.0 CDTI 160 KM

Przebieg: 330 000 km (kupiony w 2020 r. przy 190 000 km)

Użytkowany głównie w trasach między Małopolską a Pomorzem Zachodnim – nigdy jako auto miejskie, bo do pracy miałem 5km i do codziennych dojazdów korzystałem z hulajnogi elektrycznej (także w zimie).


Powód sprzedaży:

Samochód służył mi przede wszystkim do tras. Po przeprowadzce do miasta kupiłem auto benzynowe, bo zwyczajnie szkoda mi tak dobrego diesla do jazdy miejskiej. Asterka zasługuje na właściciela, który będzie z niej korzystał zgodnie z przeznaczeniem – czyli do komfortowych, długich podróży. Jeśli planujesz kupić ten samochód do kilkukilometrowych tras, to nie wiem, czy to dobry pomysł.


Dlaczego warto?


* Polski salon – samochód kupiony i użytkowany w Polsce od nowości, nigdy nie był rejestrowany za granicą.


* Pewny i sprawdzony egzemplarz – samochód, któremu zaufałem w 100%. Zjeździł ze mną pół Europy: północne Włochy, Bałkany, Rumunię i wiele tras w Polsce. Nigdy mnie nie zawiódł.


* Komfort i wygoda – posiada jedne z najlepszych foteli Opla u kierowcy, z pełną regulacją i pneumatycznymi poduszkami lędźwiowymi, dzięki czemu nawet najdłuższe podróże nie są męczące. Obecnie mam Superba i nawet w połowie nie jest tak wygodny, jak ta Astra.


* Świetne prowadzenie – stabilne zawieszenie (przód wymieniany 3 lata temu), 17" oryginalne alufelgi z oponami Nokian, doskonała dynamika i elastyczność silnika. Dzięki temu, że jest to wersja Sports Tourer, to zawieszenie jest dosyć sztywne, wchodzi w zakręty bardzo dobrze, klei się asfaltu.


* Vmax to ok 230km/h wg GPS (oczywiście na Autobahnie, nie w Polsce). Spalanie ok 5-6L/100km.


* Zadbany technicznie – olej wymieniany regularnie co mniej niż 15 tys. km, na bieżąco serwisowane elementy eksploatacyjne, wymieniany alternator (2 lata temu), kompresor klimatyzacji i pełny serwis klimy (3 lata temu), rura intercoolera, uszczelka pod smokiem zgodnie z zaleceniami (co 150 tys. km). Rozrząd robiony był przy 250k km, przed wyjazdem do Włoch.


* DPF i EGR w świetnej kondycji – oba oryginalne, w idealnym stanie. DPF wypala się regularnie co 1000–1200 km dzięki stabilnym trasom, więc nie ma problemów z zapychaniem. EGR działa wzorowo, bardzo responsywnie – mam nawet screeny i nagrania z aplikacji OBD II potwierdzające jego stan.


* Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa o niesamowitej wydajności - potrafi mrozić kierowcę i w tym samym momencie robić piekło u pasażera.


* Przeglądy w różnych województwach – samochód był używany wyłącznie prywatnie, ale ze względu na styl życia i dużą mobilność (rodzice w jednym województwie, żona w innym, praca w jeszcze innym) auto często jeździło po całej Polsce. W efekcie w ciągu 5 lat przeglądy techniczne były robione w różnych stacjach diagnostycznych w 4 województwach. To dodatkowy plus – auto nie było badane „u swojego” mechanika, tylko za każdym razem obiektywnie sprawdzane przez różnych diagnostów.



By być przejrzystym, chciałem podać cztery fakty:


* W 2022 roku samochód brał udział w zdarzeniu, za które odszkodowanie wypłacono z OC miasta Łodzi – po najechaniu na dziurę uszkodzeniu uległy obie prawe opony. Po tym zdarzeniu, oprócz opon, robione było zawieszenie.


* Raz samochód uczestniczył jako sprawca drobnej stłuczki – przerysowałem busa podczas wyjazdu z parkingu - wtedy powstała widoczna na zdjęciach wgniotka z obcierką z prawej strony. Nie robiłem tego, bo nie ma widocznej blachy, więc ryzyko rdzy minimalne, mi wizualnie to nigdy nie przeszkadzało, bo to miało mnie komfortowo zawieźć na drugi koniec Polski, a nie robił szał wśród przechodniów. Post factum trochę żałuję, bo samochód przez cały czas miał autocasco, ale bałem się o zniżki.


Nie mam pojęcia, czy te zdarzenia są ujęte w historii pojazdu, ale wgniotkę widać, a informację z uszkodzeniem opon po prostu wolę powiedzieć, bo sam nie lubię nieuczciwych handlarzy.


* samochód ma jedną rysę przez cały prawy bok - pamiątka po wizycie w Albanii, gdzie jeden z panów 'sprzedających' miejsca parkingowe był niezadowolony, że nie skorzystałem z jego usług. Ma też sporo mniejszych rys. Ogólnie lakierniczo nie jest to wzór, ale na całym samochodzie oryginalny lakier.


* Sprzęgło z dwumasą wciąż oryginalne – co świadczy o żywotności, ale przy tym przebiegu należy liczyć się z jego wymianą w przyszłości.


Ważne informacje formalne:


* Przegląd techniczny ważny do 28.08.2026.


* Ubezpieczenie OC, AC, NNW i Assistance wykupione w Allianz do 09.04.2026 (nie mam pewności, czy dodatkowe polisy przechodzą na nowego właściciela).


To samochód, który łączy niezawodność z komfortem i dynamiką. Idealny dla kogoś, kto szuka pewnego, zadbanego auta na trasy lub codzienne, dłuższe dojazdy. Asterka nigdy mnie nie zawiodła i bez obaw zabierałem ją w najdalsze podróże – teraz może posłużyć nowemu właścicielowi tak samo dobrze, jak służyła mi. Kolor nie do końca jest czarny. Tzn. tak wygląda na co dzień, ale tuż po umyciu jakby wpada delikatnie w fiolet.


Samochód aktualnie znajduje się we Wrocławiu (ale możemy się umówić na obejrzenie w okolicach Olkusza lub w Warszawie), sporadycznie używany przez żonę, gdy ma jechać do małopolski lub do Warszawy, więc przebieg może być delikatnie różny. W samochodzie zamontowany jest wideorejestrator na przód, fabrycznie zamontowany zestaw głośnomówiący Nokia oraz transmiter bluetooth z funkcją ładowania.

 

2 października 2025 21:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Wersja

IV 2.0 CDTI Sport

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

J (2009-2019)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni