Na sprzedaż dwie ASTRY GSI 16v 150 KM, rajdowa + cywilna.
Rajdowa:
Rok produkcji 1992, sprowadzona z Niemiec w 2005r, przebudowana na rajdówkę w 2009r. Przejechała dwa rajdy PPZM w 2009 i 2013 r (ukończone dwa razy na 2 miejscu w klasie).
Samochód bezwypadkowy, wszystkie elementy na aucie oryginalne. Przebieg na liczniku 263 tys. km, od przebudowy mniej niż 1000km. Ostatni przegląd w 2011 r, wiec przebiegu nie ma w CEPIKu. Auto w pełni sprawne, jeżdżone okazjonalnie kilka razy w roku. Wyposażenie:
- Klatka max rozbudowana Ireco Motorsport, nadwozie obspawane.
- Fotele Sparco Pro ADV M Sport + mocowania pod fotele BudowaRajdowek.pl
- Pasy Sparco 6 punktowe, 3 cale
- Zawieszenie Bilstein B6
- Wydech: katalizator oryginalny + przelot z nierdzewki BudowaRajdowek.pl
- Płyta pod silnik BudowaRajdowek.pl
- Elektrownia na maske WESEM
- Folie na szybach z atestem
- System gaśniczy OMP, gaśnica Lifeline
- Nowe sprzęgło Valeo (wymienione w 2024r)
- Klocki Ferodo DS2500,
- Książka Samochodu Sportowego, Kopia homologacji FIA
- Dodatkowe 10 felg
- Lampka dla pilota, zapinki na maskę i klapę, otuliny na klatce i wiele innych
Cywilna:
Rok produkcji 1994, zarejestrowana jako 1997. Sprowadzona z Włoch. Przebieg 340 tys. km. Auto wymaga prac blacharskich (progi, reperaturki tylnych nadkoli i wlewu paliwa), ale nigdy wcześniej blacharka nie była w nim robiona (30 lat), wiec nie trzeba się męczyć po czyjeś robocie. Widać, że maska i atrapa nie jest z GSI, ale nie znam historii co się stało. Pas, chłodnice i przedni zderzak są oryginalne z tego auta, nie były uszkodzone. Poduszka pasażera wystrzeliła poprzedniemu właścicielowi po uderzeniu w krawężnik (historia prawdziwa, wiem, bo kupiłem to auto od znajomego). Lewy tylny narożnik pod lampą i zderzak, był naprawiany po stłuczce (zderzak jest nadal ten sam). Auto w ciągłej eksploatacji.
- Fotel kubełkowy Mirco GT na szynach z regulacją
- Sportowa kierownica z nabą
- elektrownia na maske (do montażu)
- Instalacja gazowa (butla ważna do 2030r)
Sprzedaje tylko w komplecie, ponieważ wraz z autami pozbywam się wszystkiego co zostało z przebudowy rajdówki i to co uzbierało się przez wiele lat, m.in: zapasowa skrzynia, fotele, kanapy, wykładziny i plastiki, halogeny, podsufitka, szyberdach, oryginalne kierownice i wiele drobiazgów (wszystko z GSI). Wszystkie części potrzebne do zbudowania jednego lub prawie dwóch aut na oryginał. Część rzeczy z rajdówki jest w cywilnej i na odwrót. Oba auta zawsze były razem i chce żeby tak zostało (patrz na tablice rejestracyjne :)
Cena to 35000 zł za dwa auta!