Witam,
Sprzedam Opel Insignia 2.0 CDTI 130 KM w automacie. Samochód w moich rękach 3 lata dość mało jeżdżony (powód sprzedaży).
Samochód w stanie jak na zdjęciach, tj. dobry. Felgi 19 cali, obniżone zawieszenie, atrakcyjny dyfuzor, druga końcówka wydechowa, super oświetlenie LED wewnętrzne, bardzo dobrze wyciszone drzwi, wymieniony drążek zmiany biegów (oryginał posiadam sprawny), dołożone światła na nogi dla pasażerów z tyłu, przyciemniane szyby, mapa silnika na 188 KM i 442 Nm.
Samochód oczywiście z ważnym przeglądem oraz ważnym OC. Stan korozyjny podwozia prawidłowy.
Jeśli ktoś słyszał o problemach z zacieraniem silnika w tym modelu to tutaj powinno być wszystko w najlepszym stanie. Za czasów poprzedniego właściciela wstawiony silnik A20DTE z 2014r i 150k km. Za moich czasów auto technicznie myślę super zadbane. Wykonano profilaktyczną wymianę panewek, naprawiono skrzynię automatyczną, regenerowano turbo, czyszczono wtryskiwacze, wyrzucono klapy wirowe. Auto ciągle ma DPF.
Na wszystkie duże serwisy posiadam faktury, dołączam też autoDNA z 11.2018 i carVertical z 02.2022.
Auto oczywiście ma wady dlatego od razu wolę napisać:
- brak zaślepki prawego spryskiwacza reflektora,
- pojawiają się pęknięcia skóry foteli (standard w tym modelu),
- uszkodzona obudowa lusterka kierowcy,
- czarna kropka na wyświetlaczu,
- błąd z obu reflektorów Bi-xenon (błąd silniczka przesłony).
Problemy te nie sprawiały problemu w jeździe, więc zawsze było nie po drodze z braku czasu.
Z wyposażenia są reflektory biksenonowe adaptacyjne AFL (kierunkowe) z automatyczną regulacją wysokości i spryskiwaczami, fotele półskóra, regulacja elektryczna podparcia lędźwiowego, premium audio z 7 głośnikami, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, nawigacja, wszystkie szyby w elektryce, brak podgrzewania foteli, brak wentylacji foteli, antena w płetwie, otwieranie klapy z przycisku, światła dzienne LED, tempomat, podgrzewane lusterka, czujniki parkowania przód i tył, czujnik deszczu i zmierzchu, doświetlanie zakrętów, elektryczny hamulec postojowy, lusterko wewnętrzne fotochromatyczne.
Auto na oponach letnich, dorzucam zimowe, ale są dość stare.
Zapraszam do kontaktu, preferowany telefoniczny.
Oczywiście możliwość przyjazdu z wujkiem, mechanikiem, do ASO, stacji diagnostycznej, z miernikiem lakieru dozwolony.
Serwis 03.2022 na 3000 zł przy 281k km:
- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,
- wymiana amortyzatorów tył,
- regeneracja przekładni kierowniczej.
Serwis skrzyni automatycznej 09.2022 za 2900 zł przy 286k km:
- kompletny demontaż skrzyni, kontrola, wymiana tłoków, tarcz, filtr, olej, uszczelniacze, tłok taśmy (05.2021 przy 273k km był inny serwis skrzyni z regeneracją konwertera).
Serwis 12.2022 na 3100 zł przy 289k km:
- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,
- wymiana panewek głównych i korbowodowych,
- wymiana termostatu,
- serwis klimatyzacji.
Serwis 03.2024 na 4300 zł przy 300k km:
- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,
- czyszczenie wtryskiwaczy, test,
- regeneracja turbosprężarki,
- wymiana złączki elastycznej tłumika.