Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 1
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 2
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 3
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 4
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 5
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 6
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 7
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 8
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 9
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 10
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 11
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 12
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 13
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 14
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 15
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 16
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 17

1 / 18

Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 1
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 2
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 3
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 4
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 5
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 6
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 7
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 8
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 9
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 10
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 11
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 12
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 13
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 14
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 15
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 16
Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo - 17

Najważniejsze

Przebieg

305 700 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

130 KM

Opis

Witam,

Sprzedam Opel Insignia 2.0 CDTI 130 KM w automacie. Samochód w moich rękach 3 lata dość mało jeżdżony (powód sprzedaży).

Samochód w stanie jak na zdjęciach, tj. dobry. Felgi 19 cali, obniżone zawieszenie, atrakcyjny dyfuzor, druga końcówka wydechowa, super oświetlenie LED wewnętrzne, bardzo dobrze wyciszone drzwi, wymieniony drążek zmiany biegów (oryginał posiadam sprawny), dołożone światła na nogi dla pasażerów z tyłu, przyciemniane szyby, mapa silnika na 188 KM i 442 Nm.

Samochód oczywiście z ważnym przeglądem oraz ważnym OC. Stan korozyjny podwozia prawidłowy.


Jeśli ktoś słyszał o problemach z zacieraniem silnika w tym modelu to tutaj powinno być wszystko w najlepszym stanie. Za czasów poprzedniego właściciela wstawiony silnik A20DTE z 2014r i 150k km. Za moich czasów auto technicznie myślę super zadbane. Wykonano profilaktyczną wymianę panewek, naprawiono skrzynię automatyczną, regenerowano turbo, czyszczono wtryskiwacze, wyrzucono klapy wirowe. Auto ciągle ma DPF.

Na wszystkie duże serwisy posiadam faktury, dołączam też autoDNA z 11.2018 i carVertical z 02.2022.


Auto oczywiście ma wady dlatego od razu wolę napisać:

- brak zaślepki prawego spryskiwacza reflektora,

- pojawiają się pęknięcia skóry foteli (standard w tym modelu),

- uszkodzona obudowa lusterka kierowcy,

- czarna kropka na wyświetlaczu,

- błąd z obu reflektorów Bi-xenon (błąd silniczka przesłony).

Problemy te nie sprawiały problemu w jeździe, więc zawsze było nie po drodze z braku czasu.


Z wyposażenia są reflektory biksenonowe adaptacyjne AFL (kierunkowe) z automatyczną regulacją wysokości i spryskiwaczami, fotele półskóra, regulacja elektryczna podparcia lędźwiowego, premium audio z 7 głośnikami, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, nawigacja, wszystkie szyby w elektryce, brak podgrzewania foteli, brak wentylacji foteli, antena w płetwie, otwieranie klapy z przycisku, światła dzienne LED, tempomat, podgrzewane lusterka, czujniki parkowania przód i tył, czujnik deszczu i zmierzchu, doświetlanie zakrętów, elektryczny hamulec postojowy, lusterko wewnętrzne fotochromatyczne.

Auto na oponach letnich, dorzucam zimowe, ale są dość stare.


Zapraszam do kontaktu, preferowany telefoniczny.

Oczywiście możliwość przyjazdu z wujkiem, mechanikiem, do ASO, stacji diagnostycznej, z miernikiem lakieru dozwolony.


Serwis 03.2022 na 3000 zł przy 281k km:

- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,

- wymiana amortyzatorów tył,

- regeneracja przekładni kierowniczej.


Serwis skrzyni automatycznej 09.2022 za 2900 zł przy 286k km:

- kompletny demontaż skrzyni, kontrola, wymiana tłoków, tarcz, filtr, olej, uszczelniacze, tłok taśmy (05.2021 przy 273k km był inny serwis skrzyni z regeneracją konwertera).


Serwis 12.2022 na 3100 zł przy 289k km:

- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,

- wymiana panewek głównych i korbowodowych,

- wymiana termostatu,

- serwis klimatyzacji.


Serwis 03.2024 na 4300 zł przy 300k km:

- serwis ogólny, kontrola, wycieki, itd.,

- czyszczenie wtryskiwaczy, test,

- regeneracja turbosprężarki,

- wymiana złączki elastycznej tłumika.

 

12 lipca 2025 17:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Insignia

Wersja

2.0 CDTI Cosmo

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

A (2008-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Radek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store