Dzień dobry,
Mam do sprzedania Opel Insignia A z 2012 roku z polskiego salonu. Wersja 2.0 Turbo o mocy 250KM z napędem 4x4. Nadwozie typu Liftback, wyposażenie Cosmo. Przebieg w momencie tworzenia ogłoszenia to 326111 km. Auto w ciągłej eksploatacji.
Jestem drugim właścicielem od ponad 5 lat, posiadam dwa kluczyki-piloty centralnego zamka. Sprzedaje jako osoba prywatna i nie interesuje mnie zamiana.
Przegląd do 12.05.2024.
Ubezpieczenie OC do 10.05.2024
Poza wyposażeniem i systemami, które zaznaczyłem w ogłoszeniu warto wspomnieć że:
- kod silnika to A20NFT,
- nagłośnienie typu Infinity,
- fabrycznie sportowo obniżone podwozie,
- na wyposażeniu koło zapasowe (dojazdówka), podnośnik oraz klucz.
Samochód jest na oponach letnich na alufelgach Opla - opony są już leciwe, mają ponad 10 lat, jeszcze trochę można na nich pojeździć ale dobrze by było je wymienić. W pakiecie dodaje drugi komplet kół zimowych na alufelgach RONAL. Zdjęcia były robione jeszcze na oponach zimowych.
Średnie spalanie na poziomie 11.5 L.
Dodatkowo w samochodzie zostawiam:
- wideorejestrator przód-tył,
- dwie karty SD z nawigacjami, jedna z roku 2011/2012 Europa, a druga nowsza (nie pamiętam rocznika),
- nowy dywanik kierowcy,
- pokrowiec na kierownicy,
- brakujące chromy na klamki - 4 sztuki.
Od momentu zakupu przeze mnie samochodu, zrobiłem w nim:
- rozrząd został wymieniony 29.10.2020 przy przebiegu 258475km - warto go sprawdzić bo na zimnym silniku słychać z jego strony klekotanie,
- konserwacja podwozia razem z rozrządem przez tą samą firmę (na zdjęciach widać efekt- nie polecam warsztatu),
- regeneracja alternatora (wersja 120 A),
- regeneracja reflektorów - niestandardowa czarna ramka,
- spawanie i lakierowanie przedniegio blotnika pod lewą lampą - ktoś uderzył na parkingu,
- usunięcie delikatnego wgniecenia z prawych tylnych drzwi z lakierowaniem - moja wina,
- lakierowanie rynienek dachowych,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego na płyn chłodniczy - poprzedni był nieszczelny,
- regeneracja turbiny (jeszcze na gwarancji),
- wymiana uszkodzonych cewek,
- wymiana mechanizmu wycieraczek,
- wymiana łączników stabilizatorów (przód + tył).
Wymiana olejów, płynow, filtrów i innych elementów eksploatacyjnych wykonywana na bieżąco.
Według mojej wiedzy pozostaje do zrobienia:
- powoli zaczyna być słychać łożysko w skrzyni biegów - mechanik stwierdził, że spokojnie jeszcze jakiś czas pojeździ, a regeneracja wyniesie około 3000 zł. Odgłos łożyska jest jeszcze bardzo słabo słyszalny, dla większości może to być normalny dźwięk w samochodzie.
- do sprawdzenia tylny most - odczuwalne było pływanie pływanie po drodze, ale po wymianie łaczników ustało. Mechanik, tak na przyszłość, polecił jeszcze spojrzeć na tylny most.
- do sprawdzenia rozrząd - jak powyżej.
- powracający błąd P0420 (niska wydajność katalizatora) - katalizator był czyszczony/regenerowany, ale błąd dalej powraca. Możliwe, że trzeba wymienić sonde lambda lub katalizator.
- podgrzewanie siedzenia kierowcy - działa około 1 minuty, po paru cyklach (włączeniach) czuć, że działa, bo grzeje. Na 99% uszkodzona mata grzewcza.
- tylna boczna lewa szyba - gdy jest opuszczona i drzwi są zamykane to słychać, że ma trochę luzu. Jak jest zamknięta to nie ma żadnego problemu.