Pojazd do sprzedaży:
Opel Insignia 2.0CDTI Sports Touer 2010r.
Wersja: Sports Tourer
Kolor: Biały
Silnik: 2.0CDTI
Moc: 118 kW (163 KM)
Skrzynia biegów: AT
Napęd: FWD (przód)
Przebieg na dzień 16.06.2025: 427 903 km
Kraj pochodzenia: Niemcy (DE)
Data produkcji: 19.10.2010
Miejsce produkcji: Dingolfing (DE)
Ubezpieczenie OC ważne do dnia: 30.11.2025
Przegląd techniczny ważny do dnia: 16.02.2026
Ogumienie letnie + zimowe: 17'
Samochód kupiony przeze mnie w maju 2023 roku z przebiegiem 397 tys. km. Przy przebiegu 173 tys. km. został wymieniony silnik na nowy z powodu rozszczelnienia smoka pompy olejowej co skutkowało obniżeniem ciśnienia smarowania i uszkodzeniem silnika.
Jest to typowa usterka dla tego silnika, dlatego wymieniłem fabryczną uszczelkę na uszczelkę z zestawu naprawczego z tuleją aluminiową od firmy ADITECH, co wyklucza ryzyko ponownej awarii.
Samochód z odnotowaną historią serwisową, średni interwał wymian olejów i filtrów to 10 tys. km. W czerwcu 2023r. przy przebiegu 399450km został wymieniony rozrząd.
W przeszłości wystąpiły 2 niewielkie szkody parkingowe, na drzwiach kierowcy oraz na tylnim zderzaku.
Cała powłoka lakiernicza od nowości jest fabryczna, żaden element nie był powtórnie malowany. Co skutkuje tym, że samochód jest do poprawek lakierniczych. Wszystkie szyby są oryginalne, tylnie szyby przyciemnione folią 20%.
Samochód nie miał żadnej ingerencji typu: zwiększanie mocy, zmiana parametrów, włączania dodatków itp. oraz instalacji dodatkowego wyposażenia.
Użytkowany na odcinkach powyżej 25 km, bez jazdy miejskiej. Oszczędzany, jeżdżony spokojnie bez szaleństw. Ekonomiczny, średnie zużycie paliwa 6,45 l/100 km - obliczone przy dystrybutorze. W samochodzie nie było palenia papierosów ani przewożenia psów.
Przy przebiegu 424 578 został wymieniony olej w silniku oraz filtry. W marcu 2025 roku została uszczelniona pompa vacuum (ciekł olej). Jesienią 2024 roku wymieniony alternator i akumulator na nowe.
Skrzynia automatyczna 6-cio biegowa, płynnie zmienia biegi, nie szarpie. Auto posiada tryby zawieszenia Sport oraz Tour, tryb sportowy zmienia również ustawienia skrzyni biegów, dłużej trzyma bieg, auto wchodzi na wyższe obroty, oprócz tego zmienia kolor licznika na czerwony. Możliwość również ustawienia skrzyni biegów na tryb manualny.
Samochód jest gotowy do dalszej eksploatacji, wymaga nieco wkładu w ubytki lakiernicze. Samochód sprzedaje, ponieważ kupiłem już nowy samochód.
Zapraszam do kontaktu