Sprzedam Opla Mokkę.
Auto wyprodukowane w 2013 roku, pierwsza rejestracja styczeń 2014 (rok modelowy 2014). Samochód w moim posiadaniu od stycznia 2023, jest to samochód polski, salonowy. Od nowości użytkowany był w leasingu, następnie osoba, która nim jeździła w firmie wzięła go na siebie. W 2023 roku auto zostało zostawione w ASO Opla w Poznaniu jako rozliczenie za samochód nowy, stamtąd odkupiłem je ja i jeżdżę nim do dziś.
Ostatni serwis w ASO był właśnie w styczniu 2023 (wymiana zaworu par paliwa, wężyków), natomiast ja serwisowałem samochód po zakupie głównie w Łodzi, u pana Remigiusza w RR Serwis (specjalizacja Opel ul.Tuszyńska).
Gdy kupiłem auto założyłem w nim instalację gazową BRC, z wysokiej półki (nie czuć przełączania na gaz czy też różnicy w pracy auta na gazie). Instalacja ma najechane około 20 tyś. km; po 15000km przebiegu instalacja gazowa miała przegląd, wraz ze zmianą filtrów. Średnio na pełnym zbiorniku gazu można zrobić ponad 400km. Spalanie gazu w trybie mieszanym wynosi około 10l (27zł na 100km).
Samochód po zakupie przeze mnie otrzymał komplet opon letnich oraz zimowych, felgi alu 18 calowe (widoczne na zdjęciach), w maju 2023 została uszczelniona chłodniczka oleju, a także wymieniony i zregenerowany kolektor wydechowy wraz z turbo oraz wymieniony olej, filtr + olej w skrzynii biegów (faktura z RR Serwis). W czerwcu zregenerowano soczewkę skrętną prawego reflektora (urwał się pierścień - fachowa robota, nic nie paruje, wszystko działa poprawnie). W październiku 2023 ze względu na hałasy został wymieniony komplet rozrządu (łańcuch!), wraz z osprzętem oraz zupełnie nowa pompa wody i uszczelki (również w RR Serwis na Tuszyńskiej), a także olej i filtr.
Poza tym w grudniu wymieniono łączniki stabilizatorów przód, w styczniu 2024 zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej (rozszczelnił się), a w marcu 2024 przewód olejowy smarowania turbiny oraz elektromagnesy/zawory sterujące pracą zmiennych faz rozrządu.
Na chwilę obecną auto gotowe do jazdy, nie orientuję się by wymagało jakichś napraw. Wiadomo - samochód nie jest nowy, jednak wygląda i jeździ bardzo dobrze. Posiada drobne odpryski na lakierze, jednak jest to spowodowane zwykłym użytkowaniem.
Z najbliższych rzeczy do zrobienia - za około tyś. Km wypada wymienić olej oraz filtry (ja robiłem to co 10tys.), z rzeczy estetycznych - popękana ekoskóra na lewej poduszce siedziska kierowcy od wsiadania i wysiadania.
Pojazd nigdy nie uczestniczył w wypadku, cały lakier posiada oryginalną grubość powłoki, nie był powtórnie malowany. Przebieg jest realny - od samego początku auta przebiegi były gromadzone w bazie CEPIK.
Całe elektryczne wyposażenie auta, które w nim się znajduje, jest w pełni sprawne - tak jak i napęd 4x4 (zimą świetnie się sprawdza, a na suchym pomaga w ruszaniu). Wszelkie systemy elektroniczne, światła, klimatyzacja, podgrzewanie foteli, radar odległości, system czytający znaki drogowe, asystent ruszania pod górkę czy zjazdu z nachylenia - wszystko jest absolutnie sprawne.
Auto jest bardzo bogacie wyposażone - w momencie zakupu do pełni wyposażenia zabrakło tylko szyberdachu i elektrycznie sterowanych skórzanych foteli. Poza tym Mokka ma wszystko co było oferowane. Jest to wersja COSMO 4x4 S&S (start & stop - system też oczywiście działa i jest sprawny, auto jest tak ustawione, że rozgrzany motor w trybie start/stop uruchamia się od razu na gazie).
Lista wyposażenia:
☑️tapicerka półskórzana, fotele podgrzewane z przodu
☑️ESP, kontrola zjazdu ze wzniesień HDC, wspomaganie ruszania na pochyłościach HSA, ABS
☑️klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa (sprawna, szczelna), z funkcją automatycznego odparowywania przedniej szyby
☑️komputer pokładowy
☑️tempomat wraz z automatyczną deaktywacja w przypadku wykrycia możliwości kolizji
☑️elektryczne szyby x4, składane i podgrzewane lusterka boczne, podgrzewana tylna szyba
☑️alarm
☑️ISOFIX z tyłu, kanapa dzielona 40/60, regulacja wysokości i głębokości kierownicy-kierownica skórzana, fotela kierowcy
☑️czujniki parkowania przód i tył, kamera cofania z aktywnymi liniami z tyłu
☑️czujnik zmierzchu, czujnik deszczu
☑️reflektory bi-ksenonowe AFL (skrętne, doświetlanie zakrętów, dostosowanie wiązki światła do prędkości), z funkcją automatycznego przełączana świateł długie-drogowe; światła LED do jazdy dziennej
☑️przyciemniane tylne szyby
☑️radioodtwarzacz CD/MP3 Navi 600 z nawigacją, złącze AUX, bluetooth do rozmów telefonicznych, zestaw głośnomówiący, wyświetlacz 7-calowy, złącze USB
☑️kamera Opel Eye (systemy rozpoznawania znaków drogowych, ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, ostrzegania przed kolizją z pojazdem poprzedzającym). Wyświetlacz graficzny pomiędzy wskaźnikami.
☑️szuflada pod fotelem pasażera
☑️gniazdko 230V w konsoli środkowej
Przegląd techniczny auto przeszło 4 marca 2024, a więc jest jeszcze prawie cały rok. Ubezpieczenie OC i AC do stycznia 2025.
Zachęcam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Auto użytkuję prywatnie, więc liczba kilometrów wciąż rośnie. Jestem jedynym właścicielem w dowodzie rejestracyjnym.