Opel Vectra 2.0 T - 1
Opel Vectra 2.0 T - 2
Opel Vectra 2.0 T - 3
Opel Vectra 2.0 T - 4
Opel Vectra 2.0 T - 5
Opel Vectra 2.0 T - 6
Opel Vectra 2.0 T - 7
Opel Vectra 2.0 T - 8
Opel Vectra 2.0 T - 9
Opel Vectra 2.0 T - 10
Opel Vectra 2.0 T - 11
Opel Vectra 2.0 T - 12
Opel Vectra 2.0 T - 13
Opel Vectra 2.0 T - 14
Opel Vectra 2.0 T - 15
Opel Vectra 2.0 T - 16
Opel Vectra 2.0 T - 17
Opel Vectra 2.0 T - 18
Opel Vectra 2.0 T - 19
Opel Vectra 2.0 T - 20
Opel Vectra 2.0 T - 21
Opel Vectra 2.0 T - 22
Opel Vectra 2.0 T - 23
Opel Vectra 2.0 T - 24
Opel Vectra 2.0 T - 25

1 / 26

Opel Vectra 2.0 T - 1
Opel Vectra 2.0 T - 2
Opel Vectra 2.0 T - 3
Opel Vectra 2.0 T - 4
Opel Vectra 2.0 T - 5
Opel Vectra 2.0 T - 6
Opel Vectra 2.0 T - 7
Opel Vectra 2.0 T - 8
Opel Vectra 2.0 T - 9
Opel Vectra 2.0 T - 10
Opel Vectra 2.0 T - 11
Opel Vectra 2.0 T - 12
Opel Vectra 2.0 T - 13
Opel Vectra 2.0 T - 14
Opel Vectra 2.0 T - 15
Opel Vectra 2.0 T - 16
Opel Vectra 2.0 T - 17
Opel Vectra 2.0 T - 18
Opel Vectra 2.0 T - 19
Opel Vectra 2.0 T - 20
Opel Vectra 2.0 T - 21
Opel Vectra 2.0 T - 22
Opel Vectra 2.0 T - 23
Opel Vectra 2.0 T - 24
Opel Vectra 2.0 T - 25

Najważniejsze

Przebieg

267 763 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

175 KM

Opis

Mam do sprzedania olbrzymie kombi z wspaniałym, pancernym, kultowym i podatnym na tuning Z20NET (zaryzykuje stwierdzenie, że to jest najlepszy silnik w gamie modelu zaraz obok Z28NET przy czym zachowuje o wiele mniejszy apetyt na paliwo i jest bardziej podatny na tuning 300km+), które posiadam od 2017 roku czyli ponad 8 lat. Nigdy bym się z nim nie rozstawał gdyby nie potrzeba zakupienia większego 7-mio osobowego van-a. Prawdopodobnie to jest najlepiej utrzymana Vectra na otomoto ale o tym szczegółowo w dalszej części opisu. Jeżeli szukasz tanio i byle jak to nie marnuj swojego i mojego czasu na to ogłoszenie.


Wszystkie naprawy pojazdu wykonywałem samodzielnie jako, że to jest moje hobby. Jedynie dwie poprawki lakiernicze zostały zlecone w całym okresie eksploatacji pojazdu. Samochód nigdy nas nie zawiódł i jestem pewien, że nowego właściciela również nie zawiedzie.


Samochód został sprowadzony ponad 8 lat temu z Szwecji. Był w bardzo dobrym stanie zarówno technicznym jak i blacharskim. Od początku był przeze mnie regularnie zabezpieczany antykorozyjnie zarówno we wnętrzach profili zamkniętych jak i z zewnątrz tłuszczami "Fluid Film" (czyli lanolina z dodatkami inhibitorów). W pierwszym latach użytkowania korzystałem również z tłuszczy "Mike Sanders" czyli oba produkty to jest top jeżeli chodzi o jakość zabezpieczeń antykorozyjnych. Tak samo było zawsze z płynami eksploatacyjnymi - oleje zmieniane regularnie zarówno w silniku jak i skrzyni biegów. Korzystałem z olejów Amsoil, Millers oraz Fuchs dla przekładni. Interwał wymiany wachał się w przedziale ok 10-15 tys. km.

Łańcuch rozrządu wymieniony przy 213 tys. km przebiegu w 2021 roku. Nie było żadnych niepokojących objawów jednak rozrząd został wymieniony ze względu na wiek i przebieg pojazdu.

Silnik pracuje prawidłowo, płynnie przyspiesza, zaryzykuje stwierdzenie, że wszystkie fabryczne 175 koni ma się dobrze i ani wiek ani przebieg nie odebrał mu wigoru. Auto jest dynamiczne jak na tak duże kombi.

Odnośnie bezpieczeństwa - w samochodzie prawie wszystkie przewody hamulcowe zostały wymienione w trakcie eksploatacji na miedziano niklowe (przewody pomiędzy ABS a zbiorniczkiem są oryginalne i nie wymagają wymiany). Wszystkie zaciski hamulcowe były regularnie regenerowane tzn. wszystkie uszczelnienia wymieniane, zaciski piaskowane i malowane. Klocki hamulcowe textar + nacinane i nawiercane tarcze Mikoda.


Samochód posiada 2 komplety felg - letnie aluminiowe z założonymi oponami Dunlop SP Sport Bluresponse 215/55r16 97 W XL, które są z 2019 roku i mimo wieku nadal dobrze się spisują oraz prawie nowe (zaledwie po jednym sezonie) opony zimowe Continental WinterContact TS 870 215/55 r16 97 H XL (2024 rok produkcji) założone na felgi stalowe. Zatem nowy właściciel otrzyma dwa komplety bardzo dobrych opon (klasa premium) przy czym letnie ze względu na wiek będą musiały za sezon lub dwa zostać wymienione.


Na zdjęciach jest widoczne również podwozie - ten samochód zatrzymał się w czasie w momencie gdy zacząłem go konserwować - rdza nie postępuje. Od spodu jest brudny, tłusty i taki właśnie ma być. Tłuszcz konserwuje, wypiera wodę i ma właściwości pełzające. Auto od spodu nie ma być czyste i ładne - ma być wolne od rdzy. Nie ma tam żadnego preparatu tworzącego warstwę - żadnych bitexów i innego szajsu. Wszystkie swoje samochody konserwuje w ten sposób i jestem pewien, że ruda na żadnym z nich nie zatańczy. Chętnie pokażę auto od spodu czy na podnośniku czy u siebie na kanale. Dla niedowiarków mogę przetrzeć dowolną część podłogi aby zweryfikować dokładnie stan blacharski pod warstwą tłuszczu. Jedyne co tam rdzewieje to układ wydechowy oraz el. zawieszenia, które po prostu się wymienia gdy jest taka potrzeba.


Jeżeli chodzi o wyposażenie to samochód posiada zmodyfikowane przednie reflektory - kilka lat temu zleciłem firmie Auto Gamma przeróbkę na bi-led. Reflektory świecą fenomenalnie. Linia odcięcia jest równa i wyraźna i oświetla drogę kilkukrotnie mocniej niż fabryczne. Nie miałem nigdy problemów z policją ani przeglądem. Reflektory są prawidłowo wyregulowane i nie oślepiają innych użytkowników. Ponadto auto posiada spryskiwacze reflektorów, podgrzewane przednie fotele oraz lusterka. Poza tym auto jest wyposażone standardowo.


Wszystkie naprawy/serwisy zostały przeze mnie udokumentowane. Samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Ostatni przegląd został wykonany niewiele przed publikacją ogłoszenia tj. 01.12 - nie było żadnych uwag do stanu pojazdu. Poniżej zamieszczam link do pdf-a z zestawieniem wszystkich wykonanych napraw:


https://drive.google.com/file/d/1nL36mMVQkytLXGxeVVtCw5Zc0d5D2RGb/view?usp=sharing


Sprzedaż tego auta nie zrekompensuje finansowo wkładu jaki w niego włożyłem i nie można tego egzemplarza porównywać z innymi o podobnym roczniku/przebiegu. Komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie. Kto nie oszczędza na utrzymaniu pojazdu w jak najlepszym stanie ten wie co mam na myśli. Samochód posiada instalacje LPG producenta BRC. Została założona od razu po zakupie samochodu i oprócz wymiany filtrów fazy ciekłej i lotnej oraz okresowej (raz na kilka lat) regeneracji parownika jest bezobsługowa i przynosi wymierne korzyści finansowe.

 

8 grudnia 2025 17:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Vectra

Wersja

2.0 T

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

C (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

15000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Kuba

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni