Z bólem serca i łezką w oku, sprzedaję mój prywatny samochód Opel Vectra C. Pierwsza rejestracja: 30.12.2008 – to jeden z ostatnich egzemplarzy tego modelu, ponieważ jego produkcja zakończyła się właśnie w 2008 roku.
Samochód wyposażony jest w pełny pakiet stylistyczny OPC Line, który nadaje mu nowoczesny wygląd i sprawia, że mimo upływu lat wyróżnia się na drodze.
Zakupiony w polskim salonie Opla – dostępna jest pełna dokumentacja potwierdzająca historię serwisową oraz bezkolizyjność pojazdu.
Egzemplarz fabrycznie bez filtra DPF, dzięki czemu od 2017 roku przejechałem nim około 130 000 km, głównie w mieście, bez jakichkolwiek awarii. Samochód nigdy mnie nie zawiódł – zarówno na krótkich, jak i długich trasach.
W 2024 roku przeszedł kompleksowy serwis obejmujący głównie elementy eksploatacyjne (szczegóły poniżej). Auto stoi na całorocznych oponach Vredestein Quatrac z bieżnikiem ok. 6–6,5 mm. Olej wymieniany co 10–12 tys. km. Samochód posiada ślady użytkowania oraz niewielkie ogniska korozji na elementach zewnętrznych karoserii – podwozie w bardzo dobrym stanie.
Zachęcam do kontaktu – chętnie udostępnię pojazd do sprawdzenia w ASO lub na stacji diagnostycznej. Nigdy na nim nie oszczędzałem i nie mam nic do ukrycia.
________________________________________
Wartość przeprowadzonych prac serwisowych: ok. 10 000 zł
• Wymiana przewodów hamulcowych miedzianych (tył)
• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych (oś przednia)
• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych (oś tylna)
• Wymiana zacisków hamulcowych (tył), piaskowanie, malowanie i konserwacja jarzm (4 szt.)
• Wymiana wahaczy tylnej osi (4 szt.)
• Wymiana tulei wahaczy tylnych (4 szt.)
• Wymiana tulei zwrotnic (tył, 2 szt.)
• Wymiana oleju silnikowego (5W30 GM)
• Wymiana kompletu filtrów
• Geometria zawieszenia
• Wymiana płynu hamulcowego
• Wymiana opon (Vredestein Quatrac)
• Wymiana przetwornicy lampy
• Wymiana żarnika ksenonowego
• Wymiana rozrządu i pompy wody
• Wymiana tylnych amortyzatorów
• Wymiana przewodów podciśnienia