Cześć,
Jestem osobą prywatną. Do sprzedania mam mojego Opla Zafirę. Auto w 2007 roku zostało sprowadzone do Polski z Niemiec przez członka mojej rodziny. Auto odkupiłem w 2017 roku i jestem jego drugim właścicielem.
Z istotnych informacji:
- OC ważne do 31.05.2025
- Przegląd ważny do 18.11.2025
- W samochodzie regularnie wymieniałem olej i filtry
- Rozrząd wymieniony dwa lata temu przy przebiegu 198 tys. km
- Ostatni większy serwis samochodu wykonany w maju 2024. Poza standardową wymianą olejów i filtrów, wymieniona została chłodnica wody i intercooler. Skan faktury dołączony do zdjęć
- Samochód wyposażony w oryginalny hak holowniczy z możliwością szybkiego demontażu
- Sprzęgło dwumasowe zostało wymienne na sprzęgło sztywne
- Wymieniony alternator z wersji 105A na 120A
- Wymieniona chłodnica spalin od EGR-a
- Dołożone czujniki parkowania z tyłu
- Samochód posiada tempomat
- Samochód wyposażony w oryginalny układ EGR/DPF - działa prawidłowo. Wypalanie sygnalizowane przez moduł LWPM
- Spód auta w dobrym stanie. Upatruję się tutaj plusów DPF-a, który podczas wypalania wypiera wilgoć z podwozia
- Fabrycznie przyciemniane szyby
- Kierownica obszyta skórą
- Jest to wersja wypuszczana na rynek niemiecki, wiec w standardzie, poza ABS posiada też ESP i climatronic
- Samochód wyposażony w oryginalną kratę oddzielającą bagażnik od reszty auta. Łatwa w demontażu
- Dołożony moduł komfortu LWPM, który informuje o stanie zapełnienia DPF, procesie wypalania, napięciu ładowania i posiada wbudowaną obsługę błędów
Auto wystawiam jako uszkodzone, ponieważ:
- Ma widoczne uszkodzenie zderzaka i tylnej klapy. Kierowca za nami zagapił się podczas jazdy w korku. Uszkodzenia pokazane na zdjęciach. Bagażnik działa prawidłowo.
- Najprawdopodobniej uszkodzony synchronizator biegu 4. Przy szybkiej zmianie 3->4 słychać zgrzytnięcie. Gdy obroty silnika spadną, można normalnie zmienić bieg z 3 na 4
- Najprawdopodobniej nieszczelność kolektora wydechowego. Podczas wypalania DPF czuć zapach spalin, a przy mocnym obciążeniu silnika, potrafi wyskoczyć błąd doładowania.
Cena to 4900 zł brutto do negocjacji. Uważam, że auto jest warte obejrzenia, ponieważ dużo rzeczy znanych jako bolączki tego modelu zostały w nim zrobione i poprawione. Uszkodzenie klapy tylnej i zderzaka, to rzecz estetyczna, można z tym jeździć. Warto zainwestować w sprawdzenie kolektora i skrzyni biegów, a w zamian cieszyć się solidnym silnikiem 1.9 CDTI w 7 osobowy minivanie. Wiem, że pojawiają się też pytania odnośnie powodu sprzedaży, otóż sprzedaję Zafirę, ponieważ niedawno odebrałem auto służbowe