Bogato wyposażona wersja ze Szwajcarii o mocy 120 koni mechanicznych. W moim posiadaniu od 2016 roku. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym. Na bieżąco serwisowane. Wymiana oleju co 10 tys. km. Silniki VTi słyną z dużego poboru oleju i dymienia na niebiesko po chwili pracy biegu jałowym. Usterka została wyeliminowana poprzez wymianę uszczelniaczy zaworowych. Auto dynamiczne i osczędne w spalaniu. Oryginalny lakier, zero szpachli.
Auto posiada hak i dodatkowy komplet felg stalowych z oponami zimowymi.
- Kompletny rozrząd i uszczelniacze zaworowe wymienione 20 tys. km temu.
- Regeneracja skrzyni i wymiana sprzęgła 40 tys. km temu.
- Nowe klocki i tarcze na obu osiach.
Naprawy udokumentowane w książce serwisowej.
Z minusów: niedziałające czujniki parkingowe (prawdopodobnie uszkodzony jeden z czujników), kilka defektów lakierniczych / rysek parkingowych.