Peugeot 207 RC - 1
Peugeot 207 RC - 2
Peugeot 207 RC - 3
Peugeot 207 RC - 4
Peugeot 207 RC - 5
Peugeot 207 RC - 6
Peugeot 207 RC - 7
Peugeot 207 RC - 8
Peugeot 207 RC - 9
Peugeot 207 RC - 10
Peugeot 207 RC - 11
Peugeot 207 RC - 12
Peugeot 207 RC - 13
Peugeot 207 RC - 14
Peugeot 207 RC - 15

1 / 16

Peugeot 207 RC - 1
Peugeot 207 RC - 2
Peugeot 207 RC - 3
Peugeot 207 RC - 4
Peugeot 207 RC - 5
Peugeot 207 RC - 6
Peugeot 207 RC - 7
Peugeot 207 RC - 8
Peugeot 207 RC - 9
Peugeot 207 RC - 10
Peugeot 207 RC - 11
Peugeot 207 RC - 12
Peugeot 207 RC - 13
Peugeot 207 RC - 14
Peugeot 207 RC - 15

Najważniejsze

Przebieg

235 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

175 KM

Opis

Na sprzedaż mój prywatny samochód, w praktycznie oryginalnej wersji Peugeot 207 GTI. 2008 rok, przebieg 235600km, czysta benzyna.


Silnik to turbodoładowane THP we współpracy PSA z BMW 1.6 o mocy 175km. Przy masie około 1300 kg setka jest osiągalna w 7 sekund, oczywiście wszystko jest sprzężone z 5-cio biegową skrzynią manualną.


To co wyróżnia oryginalną wersję GTI/RC (nazwa różni się w zależności od rynku) od innych zwykłych bądź uturbionych, ale wciąż słabszych wersji to: sportowe zawieszenie, ESP połączony z systemem SSP, tylny spojler z dociskiem do 25kg, opony Bridgestone Potenza 205/45R17 na oryginalnych dziewięcioramiennych 17 calowych felgach „Pitlane” wyprodukowanych do tego modelu, obecnie nie do znalezienia, wartość nowych to około 1700 zł od sztuki. Przyciemniane szyby, atermiczna przednia szyba (widoczna na zdjęciu), automatycznie składane lusterka z chromowaną nakładką, lakierowany w całości w kolorze nadwozia zderzak tylny i czujniki parkowania, podczas gdy wszystkie pozostałe wersje 207 posiadają ziarnistą czarną listwę wkomponowaną w tylny zderzak. Kubełkowe fotele z alcantary Peugeota tak samo wyprodukowane pod ten model, jak i wyprofilowane tylne fotele. Alcantara wykończona nicią częściowo obecna jest również na boczkach drzwi. Zestaw wskaźników z czarnym tłem z szachownicą, składający się również ze wskaźnika temperatury oleju. Kierownica posiada specjalne wyprofilowania na kciuki. Dwustrefowa klimatyzacja, aktywny podnóżek wykończony jest aluminium z przeciwślizgowymi kołkami, podobnie jak górne powierzchnie wszystkich trzech pedałów. Wentylowane tarcze przednich hamulców. Wszystko fabryczne.


Dodatkowo na wyposażeniu uchylne tylne szyby boczne, elektryczne szyby, zmieniarka CD, automatyczne światła, automatyczne wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu, elektrohromatyczne lusterko wsteczne, ESP wyłączane przyciskiem. Dokładam oryginalną zmieniarkę CD na dodatkowe 5 płyt.


Z mankamentów: Świeci się kontrolka ABS i ESP, oryginalne opony Bridgestone pod ten model są już do natychmiastowej wymiany. Z racji, że fabryczny podwójny tłumik rdzewieje, tymczasowo został po całości zrobiony przelot ze stali nierdzewnej (oryginalne końcówki są praktycznie nie do dostania) po rozgrzaniu brzmienie jest w sam raz, a i zwraca uwagę. Z blacharki to lekkie wgniecenie nakładki tylnego zderzaka, którego nabawił się jadąc do Polski na lawecie do poprzedniego właściela, przez to nie działają czujniki parkowania. Powierzchowny nalot rdzy na progu zaraz za przednim kołem po kamieniu, i do małej poprawki tylne nadkole od kierowcy też po kamieniach.


Co warto dodać, nie pobiera oleju - najważniejsze w tym silniku. Bolączki takie jak rozrząd czy górna pokrywa zaworów zostały zrobione i przejechał koło 20 tys km. Pracuje bez zarzutu i trzyma moc, zawieszanie sztywne, nie powybijane.


Samochód zarejestrowany na mnie, ubezpieczenie do końca grudnia, przegląd do marca. W moim posiadaniu przez ostatni rok przejechał 1,5 tys km, cały czas garażowany, nie wyjeżdżał w zimę, zalewany tylko 98, jeździ na Motulu, nie palone w środku. Rygorystycznie pilnowałam wskaźnika temperatury silnika jak i nie bez powodu wyciągniętego na zewnątrz wskaźnika temperatury oleju. Z racji na wersję zaraz będzie youngtimerem, nie jest to ulep udający GTI/RC tylko fabryczna konfiguracja. Sprzedaję z powodu nagłej potrzeby gotówki, i braku czasu na dopieszczenie, to mój drugi samochód.


Sprzedaję po niższej cenie względem ceny rynkowej z uwzględniem mniej więcej wkładu na "dopieszczenie" szczegółów.


Z racji na pracę i brak czasu samochód do obejrzenia pod Warszawą - Cisie (05-074) u znajomego. TEL. Do mnie TEL. Do opiekuna samochodu

 

10 listopada 2025 13:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

207

Wersja

RC

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Kacper

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni