1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
277 570 km
Rodzaj paliwa
Hybryda
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Minivan
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
163 KM
Opis
Mam na sprzedaż Peugeot 3008 z 2014 roku w wersji Hybrid4, napędzany legendarnym silnikiem 2.0 HDI. I choć w dowodzie widnieje 2013 (bo diagnosta podczas pierwszego przeglądu stwierdził, że skoro pierwsza rejestracja była 24.02.2014r. to on musi wpisać 2013), to auto jest po liftingu 2014 i modelowo jest właśnie z tego roku. I jako takie je kupiłem od prywatnej osoby w Niemczech w grudniu 2020 r. Dlaczego warto kupić akurat ten egzemplarz? Silnik, który „nie bierze”... niczego poza paliwem. Mówi się, że 2.0 HDI to najlepszy diesel na świecie. W tym przypadku to nie marketingowy bełkot. Silnik ma 277 571 km przebiegu z czego około 30% przejechał na prądzie, bo tak średnio podczas codziennej eksploatacji to wygląda. Najważniejsza informacja: między wymianami olej trzyma poziom z uporem maniaka. Nie musisz wozić bańki w bagażniku – ten silnik po prostu „nie bierze” oleju. Hybryda, która ma sens (HYbrid4). To nie jest zabawka na baterie do jeżdżenia wokół bloku. Masz tu cztery tryby: Auto: Samochód myśli za Ciebie. ZEV: Skradasz się pod dom na samym prądzie (cisza jak w kościele). Sport: Diesel i elektryk łączą siły, żebyś poczuł, co to moment obrotowy. 4WD: Napęd na cztery koła, który wyciągnie Cię z opresji, gdy zima znów zaskoczy drogowców.
No i razem diesel + prąd dają niezłego kopa bo 200KM (163KM + 37KM)
Wnętrze dla konesera. Beżowa, skórzana tapicerka. Utrzymana w bardzo dobrym stanie, skóra była regularnie konserwowana, więc nie tylko wygląda, ale i „pachnie” klasą. Do tego podgrzewane fotele – Twoje 4 litery podziękują Ci przy pierwszym mroźnym poranku. Co znajdziesz na pokładzie?
Wyświetlacz Head-Up: Prędkość wyświetla się przed Tobą na specjalnej szybce.
Nawigacja fabryczna: Na osobnym, dedykowanym ekranie.
Klimatronic dwustrefowy.
Szyberdach elektryczny.
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
Czujnik deszczu i zmierzchu.
Zestaw głośnomówiący i Bluetooth. Bonusy, które robią różnicę:
Dla zdecydowanych kupców - dwa komplety opon na felgach aluminiowych: na lato i na zimę. Dla maruderów - jeden komplet, na których aktualnie jeżdżę.
Hak holowniczy (odpinany):
Stan techniczny:
Auto zadbane, doinwestowane i gotowe do drogi. Prowadzę dla niego skrupulatnie dziennik wszystkich tankowań, serwisów i napraw w dedykowanej apce.
To nie jest auto dla kogoś, kto szuka najtańszego „rozbitka” z importu. To oferta dla kogoś, kto szuka pewnego wozu z duszą i silnikiem, który może przeżyć nas wszystkich. Cena do rozsądnej negocjacji przy masce Pegusia (pamiętaj, że beżowa skóra i brak ubytków oleju są bezcenne!). Zapraszam na oględziny i jazdę próbną. Ostrzegam – po przejechaniu się moim Pegusiem, inne diesle wydadzą Ci się nudne jak flaki z olejem.
18 grudnia 2025 15:58
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Peugeot
Model pojazdu
3008
Wersja
Hybrid4
Kolor
Brązowy
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2014
Generacja
I (2009-2016)
VIN
Oblicz
Specyfikacja EV
Specyfikacja
Stan i historia
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Audio i multimedia
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Wyświetlacz typu Head-Up
Komfort i dodatki
Systemy wspomagania kierowcy
Osiągi i tuning
Bezpieczeństwo
Informacje o sprzedającym
Leszek
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie