Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 1
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 2
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 3
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 4
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 5
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 6
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 7
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 8
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 9
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 10
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 11
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 12
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 13
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 14
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 15
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 16
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 17
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 18
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 19
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 20
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 21

1 / 22

Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 1
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 2
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 3
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 4
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 5
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 6
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 7
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 8
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 9
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 10
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 11
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 12
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 13
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 14
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 15
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 16
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 17
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 18
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 19
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 20
Peugeot 301 1.6 VTi Allure - 21

Najważniejsze

Przebieg

169 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 587 cm3

Moc

115 KM

Opis

Salon Polska

2 właściciel

Garażowany przez obu właścicieli

Bezwypadkowy


Instalacja LPG firmy BRC, pojemność butli 47 l brutto.

Spalanie gazu przy 110 km/h - 7.7l/100, w cyklu mieszanym 8-9l


Przegląd do 16.07.26, polica OC + AC mini do 16.07.26


Roczne opony zimowe na felgach, opony letnie na felgach

Koło dojazdowe

Wyjście USB do ładowania telefonu, radio ma wbudowany bluetooth.


Ostatnie prace:

- reduktor instalacji LPG (z wymianą filtra gazu, 8k kilometrów temu)

- Zabezpieczenie antykorozyjne profilów zamkniętych wszystkich drzwi i klapy bagażnika

- Świece, filtr kabinowy i powietrza, czyszczenie wtryskiwaczy (około 10 k kilometrów temu)

- Akumulator (wrzesień zeszłego roku)

- Lewy przedni sworzeń

- Nowy wydech (druga połowa, wraz z tłumikiem)

- Czujnik MAF i sonda lambda, regulacja luzów zaworowych (około 8k kilometrów temu)

- pasek wieloklinowy (około 10 k kilometrów temu)


Rozrząd na łańcuchu zmieniany w okolicach 100k przebiegu. Sprzęgło pozostała żywotność na 20-30 k przy cyklu bardziej miejskim, hamulce 15-20k. Olej zmieniany co 8-10k, 5w30.


Samochód posiada jeden kluczyk - tak go kupiłem, jest to wpisane w polisę i moją umowę kupna, wpiszę to też w tą. Większość przebiegu który zrobiłem to trasy. Lakier oryginalny, w moim posiadaniu woskowany co 3 miesiące. Posiada oczywiście ślady zużycia proporcjonalne do przebiegu - głównie drobne zarysowania, bez szkód parkingowych etc. Parę głębszych odprysków które przebiły powłokę zostały zabezpieczone punktowo.

 

24 września 2025 13:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

301

Wersja

1.6 VTi Allure

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni