Peugeot 307 1.6 HDi - 1
Peugeot 307 1.6 HDi - 2
Peugeot 307 1.6 HDi - 3
Peugeot 307 1.6 HDi - 4
Peugeot 307 1.6 HDi - 5
Peugeot 307 1.6 HDi - 6
Peugeot 307 1.6 HDi - 7
Peugeot 307 1.6 HDi - 8
Peugeot 307 1.6 HDi - 9
Peugeot 307 1.6 HDi - 10
Peugeot 307 1.6 HDi - 11
Peugeot 307 1.6 HDi - 12
Peugeot 307 1.6 HDi - 13
Peugeot 307 1.6 HDi - 14

1 / 15

Peugeot 307 1.6 HDi - 1
Peugeot 307 1.6 HDi - 2
Peugeot 307 1.6 HDi - 3
Peugeot 307 1.6 HDi - 4
Peugeot 307 1.6 HDi - 5
Peugeot 307 1.6 HDi - 6
Peugeot 307 1.6 HDi - 7
Peugeot 307 1.6 HDi - 8
Peugeot 307 1.6 HDi - 9
Peugeot 307 1.6 HDi - 10
Peugeot 307 1.6 HDi - 11
Peugeot 307 1.6 HDi - 12
Peugeot 307 1.6 HDi - 13
Peugeot 307 1.6 HDi - 14

30 maja 2024 11:24

ID: 6123779487

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

307

Wersja

1.6 HDi

Generacja

II (2005-)

Rok produkcji

2005

Przebieg

313 000 km

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

110 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

6 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Opis

Do sprzedania Peugeot 307SW z silnikiem 1.6HDi 110KM z 2005r, przebieg 313tys. km.

Zadbany, jeździ, silnik pracuje równo, odpala na dotyk nawet na mrozie, mało pali (bez problemu 4L w trasie), progi i dół zdrowe.

Przegląd ważny do 6.07.2024, ubezpieczenie OC i dodatkowe ubezpieczenie szyb, ważne do 22.01.2025.

Wyposażenie: Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, dach panoramiczny, lusterka składane automatycznie, elektryczne szyby, czujnik deszczu (obecnie wyłączony komputerowo), czujnik zmierzchu (również wyłączony), tempomat, czujnik cofania (niefabryczny, dodany przeze mnie), wyjście aux (dodane przeze mnie), alufelgi, hak.

Naprawy. Posiadam dokładną historię wszystkich napraw i serwisów od 2021r., między innymi: Oryginalny EGR wymieniony w maju 2021, regeneracja turbiny w czerwcu 2021, czyszczenie wtryskiwaczy i wymiana przepustnicy we wrześniu 2021, regeneracja maglownicy we wrześniu 2022, wiele napraw zawieszenia itd. Wszystko udostępnię na życzenie.

Serwis: Akumulator wymieniony w styczniu 2024, wymiana rozrządu przy 283tys. (wrzesień 2021), olej wymieniony przy 308tys. (wrzesień 2023), klocki, tarcze, filtry, płyny wymieniane na bieżąco i stosunkowo niedawno.

Dorzucam stalowe felgi z zimowymi oponami Pirelli z 2021r.

Samochód jest po lekkiej stłuczce – w zeszłym roku dostał w tył, ale nie wpłynęło to na jazdę, wymieniłem klapę bagażnika i jest OK.

Usterki i wady. Samochód ma kilka drobnych usterek, które nie przeszkadzają na co dzień i nie mam czasu już się tym zająć:
- jeśli samochód stoi bez odpalania kilka dni (2 dni na mrozie) to trzeba podpompować paliwo pompką ręczną przy silniku. Paliwo spływa z układu, podobno do wymiany jest właśnie ta pompka lub zawór zwrotny.
- w silniku jest ułamana końcówka wskaźnika poziomu oleju, przez co nie da się włożyć nowego bagnetu. Nie przeszkadza to, bo samochód informuje, jeśli jest za mało oleju. Pewnie da się wyciągnąć tą końcówkę przez miskę olejową lub kanał bagnetu, mi się nie udało bez narzędzi.
- nie działa ogrzewanie lewej strony, prawdopodobnie wyłamane są klapy regulacji temperatury i zatrzymało się na chłodzeniu. Przejeździłem tak ostatnią zimę i nie było dramatu.
- uszkodzona winda koła zapasowego – nie schodzi do końca do dołu, ale da się używać.
- sterowanie tylnym prawym oknem nie działa z poziomu kierowcy. Przyciskiem z tyłu działa.
- na przeglądzie wyszło, że wkrótce tuleje w zawieszeniu z tyłu będą do wymiany.
- nie działają świece żarowe, ale jeżdżę tak już kilka lat i nigdy nie miałem problemów z odpalaniem.
- nie działa od dawna ogranicznik prędkości (według mnie i tak niepotrzebny).
- z samochodu ubywa oleju ok 0.5 litra od wymiany do wymiany. Raczej nie pali oleju, tylko gubi. Innych płynów nie ubywa. Być może zmiana oleju z 5w30 na 10w40 pomoże.
- przy wysokich obrotach dymi trochę na czarno, ale nie traci mocy. Przy spokojnej jeździe nie dymi.
- kilka wyłamanych elementów przy silniku, między innymi uchwyty pokrywy. Bez wpływu na działanie samochodu.
- kilka małych wgniotek, rysek i odprysków (na życzenie mogę wysłać więcej zdjęć).
Nic z tych rzeczy nie przeszkadza w normalnej jeździe, tylko trzeba się przyzwyczaić. W końcu to 18-letni samochód, ale może posłużyć jeszcze kilka lat. Po za tymi wadami wszystko jest w najlepszym porządku.

 

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lublin, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie