Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 1
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 2
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 3
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 4
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 5
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 6
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 7
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 8
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 9
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 10
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 11
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 12
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 13
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 14
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 15
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 16
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 17
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 18
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 19
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 20
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 21
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 22
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 23
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 24
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 25
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 26
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 27
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 28
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 29
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 30
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 31
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 32

1 / 33

Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 1
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 2
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 3
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 4
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 5
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 6
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 7
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 8
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 9
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 10
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 11
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 12
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 13
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 14
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 15
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 16
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 17
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 18
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 19
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 20
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 21
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 22
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 23
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 24
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 25
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 26
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 27
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 28
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 29
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 30
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 31
Peugeot 308 BlueHDi FAP 120 Stop & Start Active - 32

28 kwietnia 2024 20:31

ID: 6121503893

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

308

Rok produkcji

2015

Przebieg

173 000 km

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

120 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

2.9 l/100km

Spalanie W Mieście

3,50 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Emisja CO2

82 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

Najnowsza trzecia generacja Peugeota 308 przyćmiła poprzednika, który w dniu debiutu zrobił na nas bardzo pozytywne wrażenie. Warto jeszcze w tym miejscu wspomnieć, że Peugeot 308 tej generacji został Samochodem Roku 2014. Podobnie jak jego "dziadek" Peugeot 307 w roku 2002. //////////////////// Agresywne, śmiałe linie, świetnie narysowana linia nadwozia, ciekawe zabiegi stylistyczne i prawdziwie rewolucyjne wnętrze z niewielką i nisko osadzoną kierownicą oraz podniesionym do góry panelem wskaźników. Jednych to zachwyciło, innych mocno zdziwiło. Ten trend zachował się do dziś co zdecydowanie wyróżnia Peugeota na rynku. //////////////////// Druga generacja Peugeota 308 zadebiutowała w 2013 roku. Był on odpowiedzią na nowego Golfa VII, Toyotę Auris, Hondę Civic IX i jeszcze kilka innych nowych kompaktów, które zaraz po roku 2010 odkryły swoje karty. Peugeot miał za zadanie, jak przystało na auto francuskie, porwać przede wszystkim designem, szczególnie wnętrza. I można stwierdzić, że się mu udało. /////////////////// Francuski producent zaoferował coś do tej pory nieznanego. Maleńką jak w gokarcie kierownicę oraz wskaźniki umieszczone nie w jej świetle, lecz powyżej. Zegary też są dość oryginalne. Wskazówka prędkościomierza porusza się tradycyjnie, ale obrotomierza w odwrotnym niż standardowo kierunku. Ponadto samochód jest przestronny i wygodny. Bagażnik w kombi oferuje 610 l i należy do czołówki. Z tyłu wygodnie usiądą dorosłe i wysokie osoby, a z przodu zmieści się niemal każdy. //////////////////// Peugeot 308 drugiej generacji jest autem przynajmniej tak samo dopracowanym jak poprzednik, przy czym w obszarze silników nawet bardziej. Obsługa serwisowa i koszty z tym związane nie wykraczają ponad przeciętną, Poza wnętrzem, samochód szczególnie się wyróżnia zgrabną sylwetką, ktoś kto go nie zna nie pomyśli że to kombi. Za tę małą kierownicę można go pokochać. Drugą mocną stroną jest silnik diesle - bez wyjątku udany. Zatem szukając młodego kombi z oszczędnym dieslem nie możecie wykluczyć prezentowanego w naszej ofercie Peugeota 308, a może on być nawet jedną z najlepszych propozycji. //////////////////////// Peugeot 308 drugiej generacji to bardzo ciekawa propozycja na auto za niewielkie pieniądze i w nowoczesnej sylwetce. Samochód ma wiele walorów i na pewno nie będzie rozczarowaniem dla kogoś, kto szuka auta nietuzinkowego i ciekawego. Dlatego zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą. 

Informacje o sprzedającym

Jolanta AutoVika

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie