Peugeot wprowadził na polski rynek odświeżoną wersję kompaktowego 308.
Zmiany są większe niż mogłoby się wydawać.
Zmodyfikowano m.in. przedni zderzak, pojawiło się nowe logo lwa na pionowym grillu, a także nowe halogenowe światła ze zintegrowanymi LED-ami do jazdy dziennej.
W tylnej części nadwozia zmodyfikowano lampy – mają teraz grafitowe wypełnienie kloszy i świecą nawet, gdy włącznik świateł znajduje się w pozycji auto.
//////////////
Główną zmianą, którą można zaobserwować w przedziale pasażerskim (poza nowymi tapicerkami) jest zastosowanie nowego wyświetlacza na konsoli centralnej.
Ekran o przekątnej 9,7 cala (choć informacje są wyświetlane na polu o przekątnej 7 cali) został wykonany w technologii pojemnościowej, co gwarantuje mu reakcję na dotyk zbliżoną do tej znanej z ekranów smartfonów.
Na ekranie mogą być wyświetlane m.in. informacje dostępnej nawigacji TomTom umożliwiającej planowanie trasy np. z uwzględnieniem bieżącego natężenia ruchu. Dodatkowo, nasz 308 jest wyposażony w funkcję Mirror Screen, dzięki której można skopiować ekran smartfona na ekran na konsoli.
////////////////
Nowe systemy na pokładzie
Istotnymi nowościami, które możemy zastać na pokładzie naszego Peugeota 308 jest szereg nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę, które zostały przeniesione z modeli 3008 i 5008, są to:
• System Active Safety Brake i system wspomagania zachowania odległości między pojazdami (Distance Alert), których zadaniem jest uniknięcie lub ograniczenie skutków najechania na przeszkodę przed samochodem, której kierowca nie zauważył.
• System aktywnego monitorowania pasa ruchu (Active Lane Departure Warning), którego zadaniem jest zapobieganie niezamierzonej zmianie pasa ruchu.
• System wykrywania zmęczenia kierowcy;
• System automatycznego przełączania świateł Smartbeam, który w razie ryzyka oślepienia innych uczestników ruchu drogowego, samoistnie przełącza światła z drogowych na mijania
• System monitorowania ograniczeń prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych;
///////////
Zmiany w gamie silnikowej
W prezentowanym w naszej ofercie Peugeocie 308 po liftingu nie zabrakło zmian w zakresie gamy dostępnych jednostek napędowych.
Pojawił się zmodyfikowany silnik 1,5 BlueHdi o mocy 130 KM, który przeszedł modernizacje mające na celu m.in. zmniejszenie emisji szkodliwych związków do atmosfery, a także zoptymalizowano proces spalania.
Ze nową jednostką silnikową współpracuje automatyczna skrzynia biegów, która pozwala na komfortowe podróżowania.
////////////////////
Nowy silnik, przeprojektowane nadwozie i dodatkowe wyposażenie.
To główne zmiany wprowadzone w modelu Peugeot 308.
Peugeot 308 po liftingu, czyli subtelne zmiany na lepsze…
"Uśmiechnięty od ucha do ucha" przód stał się synonimem produktów spod znaku lwa. Styliści Peugeota znaleźli nowy pomysł na pas przedni. Jest subtelniejszy, nowocześniejszy i znacznie bardziej elegancki.
Kabina pasażerska zyskała na ekskluzywnym charakterze za sprawą materiałów wykończeniowych z wyższej półki, staranniej wykonanych detali i nowych elementów ozdobnych umieszczonych tu i ówdzie.
///////////////
Widać, że Francuzi mocno się spięli przy projektowaniu Peugeota 308.
Duży nacisk położono na wyeliminowanie wad trapiących poprzednika i trzeba przyznać, że im się to udało.
Niskie spalanie, co za tym idzie oszczędna eksploatacja, to jedne z wielu zalet zachęcających do zakupu naszego modelu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, a przekonacie się, że jest ona godna państwa uwagi.