Witam, posiadam na sprzedaż auto które użytkuje prywatnie na codzień. Zostało zakupione w 2019 z przebiegiem 166 tyś. i od tamtej pory jest u nas w rodzinie. Peugeot jest bardzo ekonomiczny, spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4.8l (dane z komputera na przełomie ostatnich 20 tyś. km, praktycznie pokrywają się z rzeczywistością). Samochód jest zadbany w dobrym stanie technicznym, nosi normalne ślady użytkowania jak na 11 lat. Przebieg jest typowo autostradowy, ponieważ auto służy mi na dojazdy do pracy s3-ką.
Z rzeczy które zostały wymieniane przez ostatni okres:
2025:
-Kwiecień 2025: auto stoi na alusach i oponach letnich 205/55/16 (kupujący otrzyma również komplet opon na zimę)
-Marzec 2025: Olej oraz filtry oleju, paliwa, kabinowy oraz powietrza przy przebiegu 272 tyś.
-Styczeń 2025: tarcze + klocki przód
2024:
-Czerwiec 2024: sprzęgło z dwumasa (zaczęło się ślizgać, koszt 3050 zł.)
-Geometria kół po wymianie sprzęgła
-Marzec 2024: tarcze i klocki tył + zestaw naprawczy do jednego zacisku
-Wąż powietrza do turbo (przetarł się)
-Nowy akumulator, ponieważ przestał działać system start/stop. Po wymianie wszystko wróciło do normy
2023:
-Nowa sprężarka od klimy, ponieważ stara zaczęła przeciekać i uciekał środek. Od tamtej pory nie ma problemu z klimatyzacją
-Wiatrak od klimatyzacji, ponieważ zaczął wariować, padł czujnik
-Sprężyny przód x2
-Sworznie przód
-Końcówki drążków
-Geometria
-Wycieraczki przód i tył
-Nowe lampki podświetlenia rejestracji na tylnej klapie
2022:
-Malowanie zderzaka tylnego (obcierka przy wjeżdżaniu do wąskiego garażu)
2021:
-Wyprogramowanie AdBlue, ponieważ były z tym same problemy, na początku został zamówiony cały nowy bak i zostało wszytko przeczyszczone jednak po jakimś czasie było to samo. Niestety jest to jedyny problem tych Peugeotów i na każdym forum ludzie zalecają taką operację, od tego czasu kompletny brak problemów z autem
2019:
-Wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody przy przebiegu 168 tyś. zaraz po zakupie.
Autem jeżdżę na codzień, więc i na bieżąco jest serwisowane, brak problemów technicznych, turbo ładnie wstaje, Peugeot jest wygodny i zadbany w środku.
Jeżeli chodzi o rzeczy które w moim mniemaniu należało by zrobić to:
-Schodzący klar z tylnego zderzaka na rancie, niestety coś się zaczęło dziać po zimie (był malowany 3 lata temu) aczkolwiek nie przeszkadza to w żadnym stopniu w użytkowaniu, jedynie aspekt wizualny
-Rozrząd, należało by go wymienić za około 10 tyś. km.
Poza tym auto bez żadnego wkładu finansowego, gotowe do jazdy. Do auto dodaje również hak który został odczepiony.
Ubezpieczenie do 31.08.2025
Przegląd do 05.07.2025
Samochód jest do obejrzenia w Zielonej Górze.