Peugeot 405 MI16 silnik XU9J4
Rok produkcji 1991.
Auto zarejestrowane i ubezpieczone – brak badania technicznego.
Żeby zabrać potrzebna laweta i dodatkowe miejsce na wszystkie rzeczy które są luzem.
Niedokończony remont, zawsze brakowało pieniędzy, a może nawet chęci.
Silnik po kapitalnym remoncie, jedna tuleja tłokowa dorobiona w firmie Pistons i jeden pierścień zrobiony w nadwymiarze. Kto zna silnik wie, że w sprzedaży był tylko cały zestaw tłoki plus tuleje w oryginale. Silnik nie został nawet odpalony. Pierścienie zabezpieczone przed korozją.
Powłoka lakiernicza pozostawia wiele do życzenia – wygląda jakby co najmniej dwóch amatorów się jej dopadło. Kolor srebrny i taki był w oryginale.
Oryginalne felgi aluminiowe 15 cali, 5 sztuk, kolor srebrny – plus też oryginalne 15 cali – 4 sztuki, pomalowane proszkowo na grafit.
Lewy tylny błotnik był raczej wymieniany.
Przedni zderzak pęknięty na rogu, ale do naprawy. Dolne szczeliny były przycinane chyba pod światła dzienne.
Drzwi kierowcy spory luz na zawiasach.
Dwa układy wydechowe – ale kolektor jeden.
Mam jeszcze jakieś dodatkowe części, które dokładam – zaciski, jarzma, zwrotnice, kolumnę kierowniczą, skrzynie biegów z wstecznym obok jedynki, sprawną.
Auto stało wiele lat w suchym i ogrzewanym garażu, ostatnie dwa lata pod plandeką na betonie.
Do zrobienia pozostaje:
tylna belka zawieszenia
tylne piasty
wyczyścić tył karoserii z korozji - punktowo
układ hamulcowy – jak go kupiłem pompa ABS nie działała i jest zdemontowana, tylne zaciski i hamulec ręczny do pracy kompleksowo lub wymiany, przednie zaciski - tłoczki wciskałem palcami
złożyć wnętrze kabiny – brakuje foteli z pasami i kanapy oraz niestety boczki nie są oryginalne – tak go kupiłem
klimatyzacja wyjęta – ciśnienie trzymała – jest kompletna i bez uszkodzeń
mocowanie obudowy termostatu – jedna śruba musi być zrobiona w nad wymiarze - zerwany gwint
wymienić osłony przegubów.
Jestem otwarty na negocjacje, chcę aby ten samochód trafił w dobre ręce, które się nim zajmą.
Lokalizacja – Rzeszów.
Tel: #7_9_3 7_9_2 4_3_3#