1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
189 200 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
150 KM
Opis
Przedmiotem sprzedaży jest samochód Peugeot 508 z niezawodnym i ekonomicznym silnikiem 2.0BlueHDI DW10FD 150KM (110KW) z manualną 6- biegową skrzynią biegów – 2017r. Zarejestrowany i użytkowany od 03.2018r - Z atrakcyjnym jak na ten rok przebiegiem ok. 190 tyś. km (może się nieco zmienić, autem cały czas jeżdżę) W kolorze Biała perła
Auto z Polskiego salonu
Auto w moim posiadaniu od 04.2023r., zakupione w celu prywatnym i pilnowane by wszystko co koniecznie było robione na bieżąco, wymiany filtrów i oleju średnio co 10tyś km, lub nie rzadziej niż raz do roku, po zakupie od razu wymieniony został również olej w skrzyni jak i wspomagania, plyn hamulcowy, dolewka eloys. Auto robione pod siebie i doinwestowane, jednak z powodu sytuacji życiowej jestem zmuszony je sprzedać.
Poniżej przedstawiam istotną historię sytuacji i wymian które miały miejsce w ostatnich latach co mam nadzieję rzetelnie przedstawi stan auta. Na poniższe usługi, wymiany posiadam faktury, dowody zakupu części, pewnie było tego więcej ale np. na wymiany oleju, filtrow i innych pierdol papierów nie zbierałem. Części starałem się zamawiać zawsze albo oryginalne albo zamienniki zbliżone do jakości oryginału.
09.2022 – Ostatni serwis w peugeot przy przebiegu 142tys – wymiany filtrów, oleju, plynu chodniczego, wymiana kompletnego rozrządu, wymiana pynu hamulcowego.
04.2023 – Zakup auta od firmy Uczciwe samochody w Nowym Sączu, po dokładnej weryfikacji stanu. Po zakupie pelny serwis olejowy, w tym w skrzyni, wymiana filtrów, wymiana uszkodzonego korektora regulacji reflektorów, wymiana opon na nowe (2023) wielosezonowe klasy premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 XL (okolo 3tys z) i inne drobne naprawy, czyszczenie, wymiany by auto dostosować pod siebie, przy okazji też wymieniłem czarno biały na kolorowy ekran między zegarami.
11.2023 – Przy przebiegu 166tys. Wracając z długiej trasy na jezdnię wybiegl jeleń, mimo gwałtownego hamowania doszło do stłuczki w wyniku której doszlo do uszkodzenia lewego błotnika przedniego , lewego lusterka, szyby czołowej i dachu panoramicznego. Od razu auto zostało zawiezione lawetą do serwisu Peugeot Drewnikowski w Szczecinie gdzie wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, oczywiście oryginalne w ramach polisy AC, posiadam fakturę na blisko 20tys. Zł jako dowód naprawy, po szkodzie nie ma śladu. A auto zyskało zupelnie nowe i oryginalne elementy :)
06-07.2024 – Przy okazji serwisu olejowego i filtrów wymieniono pasęk wieloklinowy wraz z rolka i napinaczem (oryginał), wymiana łączników stabilizatora tył + przód, wymiana tarcz i klocków z przodu i z tyłu (TRW), z odświeżeniem zacisków i wymianą gumek, wymieniono też tylną chromowaną listwę zderzaka pod klapą bagażnika (była już porysowana)
09.2024 – Około 180 tys. przebiegu. W trasię na urlop doszło nie przewidzianej awarii pompy wtryskowej, postanowiła zakończyć swój żywot ; ) w wyniku czego paliwo dostało się do oleju. Auto zostało zgaszone i lawetą zawiezione do najbliższego wtedy serwisu M4K Garage we Wrocławiu, została tam w pełni zregenerowana turbina oraz pompa wtryskowa, czyszczenie intercoolera i całego układu wydechowego z DPF, przy okazji zleciłem demontaż wtryskiwaczy w celu sprawdzenia (są w dobrej kondycji nie wymagały regeneracji) oraz endoskopowa kontrola wnętrza silnika (również wszystko jest w porządku), złożenie całości, nowe filtry i olej. Ta awaria kosztowała mnie ponad 12tys. Sporo ale miało być zrobione jak należy na co również posiadam dokumenty.
Do tej pory auto jeździ jak należy i pokonuję często spore dystanse gdy jeżdżę do lekarzy w innych większych miejscowościach, na tą chwilę też nie wymaga wkładu finansowego, wszystko co miało być zrobione, zrobione było.
Jedynym mankamentem którego nie zrobiłem to przedni zderzak, który był odświeżany z powodu zarysowań na dole od wysokich krawężników, jednak lakier (oryginalnie 2 warstwowy biały+perła) nie został odpowiednio dobrany i jak się przyjrzeć pod światło widać niedoskonałości w lakierowaniu w miejscach które były poprawiane, nie robię już tego bo mi to nie przeszkadza, ale uczciwie o tym wspominam, przybliżony koszt położenia świeżego lakieru na cały zderzak to ok. 1000zł
Auto jak widać było dość mocno doinwestowane, bo było robione pod siebie by było zawsze sprawne z powodu częstych wyjazdów, stąd też cena wyższa od aut z nie pewną historią : ) sądzę że nowy nabywca się na nim nie zawiedzie.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu, postaram się odpowiedzieć na każde pytanie, gdybym nie odbierał proszę o wiadomość sms lub mail.
Do auta dorzucę też oryginalne dywaniki welurowe lato i gumowe na zime, moduł do obsługi bezprzewodowo Apple Carplay Android Auto
25 lipca 2025 8:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Peugeot
Model pojazdu
508
Wersja
2.0 BlueHDi Allure S&S
Kolor
Biały
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2017
Generacja
I (2010-2018)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie