Peugeot 508 2.2 HDi GT - 1
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 2
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 3
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 4
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 5
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 6
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 7
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 8
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 9
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 10
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 11
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 12
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 13
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 14
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 15
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 16
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 17
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 18
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 19
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 20
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 21
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 22
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 23
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 24
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 25
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 26
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 27
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 28
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 29
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 30
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 31
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 32
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 33
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 34
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 35
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 36
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 37
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 38
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 39
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 40

1 / 41

Peugeot 508 2.2 HDi GT - 1
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 2
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 3
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 4
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 5
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 6
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 7
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 8
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 9
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 10
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 11
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 12
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 13
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 14
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 15
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 16
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 17
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 18
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 19
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 20
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 21
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 22
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 23
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 24
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 25
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 26
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 27
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 28
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 29
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 30
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 31
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 32
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 33
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 34
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 35
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 36
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 37
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 38
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 39
Peugeot 508 2.2 HDi GT - 40

Najważniejsze

Przebieg

239 451 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Moc

204 KM

Opis

Witam Serdecznie,


Posiadam na sprzedaż mój prywatny samochód Peugeot 508SW w najbogatszej wersji GT, który został wyprodukowany w sierpniu 2012 roku. Pojazd użytkowany w Polsce od 8 lat, ja odkupiłem go ponad pół roku temu.


Samochód sprzedaję na podstawie umowy kupno-sprzedaż.


Silnik to 2.2 HDi, pochodzący od francuskiego koncernu PSA w kooperacji z Fordem – to bardzo dobra jednostka. Silnik bardzo elastyczny daje dużo frajdy z jazdy zaś bywa ekonomiczny. Silnik odpala bez zgrzytu, pracuje równo jak stół. Dawno nie obcowałem z tak ładnie pracującym dieslem, to nie jest to samo co teraz można nabyć w salonach.

204 konie i 440 niutonometrów mówią same za siebie, Peugeot bardzo chętnie chce jechać do przodu.


Podczas mojego użytkowania prowadziłem książkę serwisową gdzie odnotowałem wszystkie wykonane naprawy. Poniżej skrócona lista:

- 01/25 Przegląd po zakupie tj. wymiana oleju, wymiana f. powietrza, wymiana f. kabinowego, wymiana f. paliwa, wymiana rozrządu wraz z pompą wody SKF / koszt ponad 1 000zł.

- 03/25 Pełen serwis układu paliwowego tj. wymiana pompy wtryskowej, regeneracja 4 sztuk wtryskiwaczy (obowiązuje roczna gwarancja), wymiana pływaka wraz z czujnikiem zanurzeniowym w baku, wymiana filtra paliwa, płukanie całego układu paliwowego / koszt całej operacji to prawie 5 000zł!

- 03/25 Zakup nowego kompletu opon letnich Kormoran 235/40/R19, DOT Opon to 0325 / 1500zł.

- 06/25 Uzupełnienie dodatku EOLYS czyli czynnika odpowiadającego za wypalanie filtra FAP, nowy nabywca ma z tym spokój na najbliższe +/- 180 000km! Usługa zrealizowana w Autoryzowanym Serwisie Obsługi Peugeot AutoClub przy ulicy Opłotki w Poznaniu / 800zł.


Wersja GT to najbogatsza i najdroższa wersja Peugeota 508, mój w wersji na pełnym wypasie więc wyposażony jest w:

- skórzane, grzane oraz elektrycznie ustawiane z pamięcią oraz masażem fotela kierowcy siedzenia, nagłośnienie sygnowane logiem JBL ponad 10 głośników wraz z subwooferem i wzmacniaczem, panoramiczny dach z elektryczną roletą, 4 strefowa automatyczna klimatyzacja wraz z funkcją oczyszczania powietrza czy wyborem kierunku nawiewu dla każdego pasażera, zestaw głośnomówiący Bluetooth, gniazdo USB i AUX, nawigacja (aktualizowana bodajże w 2023 roku), odtwarzacz CD, dostęp bezkluczykowy (nie zawsze działa, do wymiany czujniki w klamkach), elektrycznie otwierana klapa bagażnika (na 3 sposoby), ryglowanie zamków z klapy bagażnika, reflektory Xenon&LED – skrętne z doświetlaniem zakrętów oraz spryskiwaczami, ogrzewanie i wentylacja postojowa z możliwością zaprogramowania na daną godzinę, bezkluczykowe uruchamianie silnika, tryb Sport oraz Winter skrzyni biegów oraz manetki zmiany biegów, system SOS (sprawny, przez przypadek sprawdziłem), asystent parkowania, czujniki parkowania przód i tył, elektrycznie ustawiane oraz zamykane lusterka, 4x gniazda 12v, tempomat wraz z limiterem, wyświetlacz przezierny HeadUP z możliwością regulacji.
Co ważne w zbliżającym się lecie, klimatyzacja jest naprawdę maksymalnie wydajna i "mrozi" od wejścia do auta.


Wizualnie z zewnątrz pojazd nosi ślady użytkowania, głównie odpryski w przedniej części maski – do uratowania korektą lakieru/polerowaniem. Tylny zderzak zaś wymaga ponownego lakierowania, tak już go kupiłem ale niestety niedawno „poprawiłem”. Parę niegroźnych rys na lakierze też się znajdzie, korozji nie ma co szukać bo to Francuz ale w jednym miejscu na dolnej części błotnika zaczęła wychodzić z pod odprysku. Auto raczej bezwypadkowe, nie jest bezszkodowe – poprzedni właściciel wspominał o parkingówkach z lewej i prawej strony nadwozia na wysokości tylnych drzwi – naprawione zgodnie ze sztuką w ASO Peugeota w Baranowie pod Poznaniem, po uszkodzeniach nie ma śladu. Co ważne, szyby oraz okno panoramiczne bez najdrobniejszych skaz.


Środek auta jest w stanie bardzo dobrym, fotele są w dobrym stanie nie poplamione i nie zniszczone - jak to skóra po ponad 10 latach na boczku fotela kierowcy mocniej naruszona ale nie uznaję tego jako uszkodzenie, plastiki w dobrym stanie bez śladów użytkowania. W aucie zostawiam komplet gumowych dywaników w ładnym stanie. Kierownica do poprawy, dodaję w gratisie zestaw do regeneracji (może zrobię to do czasu sprzedaży).


Samochód z zewnątrz ma bardzo ładny perłowy czarny lakier, który w słoneczku bardzo ładnie się mieni, do tego oryginalne dla wersji GT 19 calowe felgi jak pisałem powyżej na nowych letnich oponach. W zestawie dodaję kilkuletni komplet zimówek.

Na lakier, szyby oraz alufelgi została nałożona powłoka ceramiczna Ultracoat. Powoduje ona efekt hydrofobowy a także wyciąga kolor lakieru co zdecydowanie cieszy oko a także chroni lakier ułatwiając mycie.


Ubezpieczenie jest do 07.2025.

Przegląd techniczny do 09.2025.


Poniżej informacje do weryfikacji pojazdu na stronie https://historiapojazdu.gov.pl – do czego zachęcam.

Numer rejestracyjny: PO3HC88

Data 1 rejestracji: 21.08.2012

Numer VIN: VF38E4HLACL064222


Do auta posiadam widoczne na zdjęciach dokumenty, wspomnianą wyżej moją książkę serwisową, kartę gwarancyjną wtryskiwaczy jak i ich testy. Do auta także 2 piloty key-less z niedawno wymienionymi bateriami.


Po mocnym rozgrzaniu skrzynia biegów zaczyna pooszarpywać. Czasami przy ruszaniu i częściej przy wrzucaniu biegu D-Drive, co ważne nie pojawiają się przy tym żadne niepokojące dźwięki.

W trakcie jazdy jedzie bardzo ładnie, nie wyświetla żadnych komunikatów usterek, nie zastanawia się i nie przeciąga.

Na forach inni kierowcy twierdzą że jeżdżą tak kilka lat i nie wpływa to na jazdę autem. A jazda 508 GT jest wspaniała. Skrzynie Japońskiego producenta AISIN montowane w 508 są znane z prostej i trwałej konstrukcji, ale kiepskiego odprowadzania ciepła.


Cena 27 000 złotych, do negocjacji.
Nie zależy mi na sprzedaży bo od pierwszej przejażdżki kocham to auto, ale z racji na zmianę pracy i jazdę typowo miejską - diesel będzie się u mnie marnować. Sprzedam w dobre ręce.


Zachęcam do kontaktu po więcej informacji.


Maks


.

 

16 czerwca 2025 22:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

2.2 HDi GT

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

Generacja

I (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

27000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maks

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store