Peugeot 508 w wersji GT (nie mylić z GT-Line)- co za tym idzie:
- silnika 2.2 HDI o mocy 204 KM (daje frajdę z jazdy i bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu) spalanie 5.8l -6.5l autostrada, 6.5l - 8.2l cykl mieszany, w centrum nie mieszkam więc miejskie spalanie ?
- najbogatsza wersja wyposażenia
- skórzana tapicerka
- klimatronic 4 strefy
- masaż
- światła xenon & led skrętne ( super sprawa świecą tam gdzie jedziesz)
- doświetlanie zakrętów
- automatyczne światła drogowe
- fotele podgrzewane w pełnej elektryce z pamięcią dla 2 osób
- HUD wyświetlacz prędkości i innych info przed szybą
- kierownica skórzana multifunkcyjna
- skrzynia automatyczna hydrauliczna klasyczna ( made in Japan) bezproblemowa
- łopatki przy kierownicy
- automatyczne wycieraczki
- rolety przyciemniające, przeciw słoneczne tylne drzwi i tylna szyba
- Bluetooth łączność z telefonem nie tylko do połączeń ale również do multimediów
- czujniki parkowania tył i przód!, oraz szukanie miejsca parkingowego.
- itd.
SERWIS
Wszystkiego interwały olejowe robione na czas (nawet częściej tak już mam jak dbasz tak masz)
- rozrząd wymieniony przy 195118
- olej w skrzyni wymieniłem po zakupie statycznie po jakimś czasie doczytałem że lepiej wymienić dynamicznie. Wymieniłem przy 240 tyś km
- tarcze i klocki przód nowe ok 2 tyś przejechane.
Tak!, to są rzeczy eksploatacyjne.
Reszty informacji chętnie udzielę telefonicznie być może ktoś będzie chciał jeszcze jakieś zdjęcia to zrobię i podeślę
Auto garażowane, czyste i pachnące- niepalone.
Ciekawostka ( wisienka na torcie) auto odkupione od ministerstwa spraw wewnętrznych ( rządówka ) co za tym idzie że przed moim zakupem byłem spokojnych o wszystkie serwisy które były robione na czas oraz przebieg.
262 tyś. to dopiero dobrze dotarte
Cena jest do rozsądnej negocjacji
Autko kupiłem jako bezwypadkowe, jeżdżę nim ponad 5 lat I nie miałem żadnej kolizji nawet parkingówki oraz wypadku.