Na sprzedaż mój prywatny Peugeot 508 sedan w wersji Hybrid4 – czyli niezawodny, pancerny silnik diesla 2.0 HDI (163 KM) wspomagany elektrycznym silnikiem o mocy 37 KM, co daje łącznie 200 KM pod maską oraz dynamiczny napęd na wszystkie koła (przód – silnik spalinowy, tył – silnik elektryczny).
Samochód kupiłem osobiście w 2022 roku na własny użytek. Od razu po zakupie przy przebiegu 222 000 km wykonałem pełen pakiet startowy, czyli wymianę rozrządu, pompy wody, pasków osprzętu, kompleksowy serwis klimatyzacji oraz inne drobne elementy eksploatacyjne (np. drążki kierownicze). Olej był regularnie wymieniany co 10 tys. km wraz z kompletem filtrów (oleju, powietrza, kabinowym i paliwa).
Aktualny przebieg to 276 000 km. Samochodem jeździłem z rodziną, więc jego stan techniczny zawsze był dla mnie priorytetem. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nie miało żadnej poważnej awarii, która uniemożliwiłaby dalszą jazdę. Samochód był garażowany.
Ostatnie ważne naprawy:
• półtora miesiąca temu wymienione tylne wahacze wzdłużne (posiadam faktury)
• olej wymieniony 7 tys. km temu, więc kolejne 3 tys. km można jeszcze spokojnie przejechać; dodatkowo dorzucam nowy komplet filtrów do następnej wymiany.
Nie planowałem sprzedawać tego auta, ale otrzymałem samochód służbowy – i jest to jedyny powód sprzedaży.
Wyposażenie auta obejmuje m.in.:
• ✅ Automatyczna skrzynia biegów (6-stopniowa)
• ✅ Napęd na wszystkie koła Hybrid4 (przód diesel, tył elektryczny)
• ✅ Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
• ✅ Fabryczna nawigacja satelitarna
• ✅ Reflektory z funkcją doświetlania zakrętów
• ✅ LED-owe światła dzienne
• ✅ Tempomat
• ✅ Czujniki parkowania przód/tył
• ✅ System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika
• ✅ Półskórzana tapicerka
• ✅ Aluminiowe felgi 17”
• ✅ System wspomagania parkowania (wyszukiwanie równoległego miejsca)
• ✅ Wnętrze z białym LED-owym podświetleniem
Informacje dodatkowe:
Auto ma 11 lat, więc znajdą się typowe ślady użytkowania (np. drobne rysy na zderzaku). W 2023 roku doszło do drobnej szkody parkingowej – inny kierowca cofając, uderzył w przód z niedużą prędkością. Samochód został profesjonalnie naprawiony w ASO Peugeot (koszt naprawy ok. 8000 zł, faktura dostępna do wglądu – wymieniono przedni grill, dolną lotkę, pomalowano maskę). Zdjęcie sprzed naprawy załączam jako ostatnie w galerii.
Przegląd do 2 listopada 2025, ubezpieczenie do 4 lutego 2026.
Opony:
• ✅ Aktualnie na oponach letnich (po 2 sezonach, ok. 25 tys. km przebiegu)
• ✅ Dla zdecydowanego kupującego dodatkowo komplet zimowych opon (przebieg ok. 10 tys. km) oraz gumowe dywaniki na sezon zimowy (latem zawsze używałem welurowych, zimą gumowych).
Oględziny pojazdu:
• Auto można obejrzeć w dni powszednie od godz. 19 (wcześniej pracuję) lub w weekendy po wcześniejszym umówieniu się.
Serdecznie zapraszam – chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie lub podczas spotkania.