Peugeot 508 Hybrid4 - 1
Peugeot 508 Hybrid4 - 2
Peugeot 508 Hybrid4 - 3
Peugeot 508 Hybrid4 - 4
Peugeot 508 Hybrid4 - 5
Peugeot 508 Hybrid4 - 6
Peugeot 508 Hybrid4 - 7
Peugeot 508 Hybrid4 - 8
Peugeot 508 Hybrid4 - 9
Peugeot 508 Hybrid4 - 10
Peugeot 508 Hybrid4 - 11
Peugeot 508 Hybrid4 - 12
Peugeot 508 Hybrid4 - 13
Peugeot 508 Hybrid4 - 14
Peugeot 508 Hybrid4 - 15
Peugeot 508 Hybrid4 - 16
Peugeot 508 Hybrid4 - 17
Peugeot 508 Hybrid4 - 18
Peugeot 508 Hybrid4 - 19
Peugeot 508 Hybrid4 - 20
Peugeot 508 Hybrid4 - 21
Peugeot 508 Hybrid4 - 22

1 / 23

Peugeot 508 Hybrid4 - 1
Peugeot 508 Hybrid4 - 2
Peugeot 508 Hybrid4 - 3
Peugeot 508 Hybrid4 - 4
Peugeot 508 Hybrid4 - 5
Peugeot 508 Hybrid4 - 6
Peugeot 508 Hybrid4 - 7
Peugeot 508 Hybrid4 - 8
Peugeot 508 Hybrid4 - 9
Peugeot 508 Hybrid4 - 10
Peugeot 508 Hybrid4 - 11
Peugeot 508 Hybrid4 - 12
Peugeot 508 Hybrid4 - 13
Peugeot 508 Hybrid4 - 14
Peugeot 508 Hybrid4 - 15
Peugeot 508 Hybrid4 - 16
Peugeot 508 Hybrid4 - 17
Peugeot 508 Hybrid4 - 18
Peugeot 508 Hybrid4 - 19
Peugeot 508 Hybrid4 - 20
Peugeot 508 Hybrid4 - 21
Peugeot 508 Hybrid4 - 22

Najważniejsze

Przebieg

276 160 km

Rodzaj paliwa

Hybryda

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

163 KM

Opis

Na sprzedaż mój prywatny Peugeot 508 sedan w wersji Hybrid4 – czyli niezawodny, pancerny silnik diesla 2.0 HDI (163 KM) wspomagany elektrycznym silnikiem o mocy 37 KM, co daje łącznie 200 KM pod maską oraz dynamiczny napęd na wszystkie koła (przód – silnik spalinowy, tył – silnik elektryczny).


Samochód kupiłem osobiście w 2022 roku na własny użytek. Od razu po zakupie przy przebiegu 222 000 km wykonałem pełen pakiet startowy, czyli wymianę rozrządu, pompy wody, pasków osprzętu, kompleksowy serwis klimatyzacji oraz inne drobne elementy eksploatacyjne (np. drążki kierownicze). Olej był regularnie wymieniany co 10 tys. km wraz z kompletem filtrów (oleju, powietrza, kabinowym i paliwa).


Aktualny przebieg to 276 000 km. Samochodem jeździłem z rodziną, więc jego stan techniczny zawsze był dla mnie priorytetem. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nie miało żadnej poważnej awarii, która uniemożliwiłaby dalszą jazdę. Samochód był garażowany.


Ostatnie ważne naprawy:

• półtora miesiąca temu wymienione tylne wahacze wzdłużne (posiadam faktury)

• olej wymieniony 7 tys. km temu, więc kolejne 3 tys. km można jeszcze spokojnie przejechać; dodatkowo dorzucam nowy komplet filtrów do następnej wymiany.


Nie planowałem sprzedawać tego auta, ale otrzymałem samochód służbowy – i jest to jedyny powód sprzedaży.


Wyposażenie auta obejmuje m.in.:

• ✅ Automatyczna skrzynia biegów (6-stopniowa)

• ✅ Napęd na wszystkie koła Hybrid4 (przód diesel, tył elektryczny)

• ✅ Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa

• ✅ Fabryczna nawigacja satelitarna

• ✅ Reflektory z funkcją doświetlania zakrętów

• ✅ LED-owe światła dzienne

• ✅ Tempomat

• ✅ Czujniki parkowania przód/tył

• ✅ System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika

• ✅ Półskórzana tapicerka

• ✅ Aluminiowe felgi 17”

• ✅ System wspomagania parkowania (wyszukiwanie równoległego miejsca)

• ✅ Wnętrze z białym LED-owym podświetleniem


Informacje dodatkowe:


Auto ma 11 lat, więc znajdą się typowe ślady użytkowania (np. drobne rysy na zderzaku). W 2023 roku doszło do drobnej szkody parkingowej – inny kierowca cofając, uderzył w przód z niedużą prędkością. Samochód został profesjonalnie naprawiony w ASO Peugeot (koszt naprawy ok. 8000 zł, faktura dostępna do wglądu – wymieniono przedni grill, dolną lotkę, pomalowano maskę). Zdjęcie sprzed naprawy załączam jako ostatnie w galerii.

Przegląd do 2 listopada 2025, ubezpieczenie do 4 lutego 2026.


Opony:

• ✅ Aktualnie na oponach letnich (po 2 sezonach, ok. 25 tys. km przebiegu)

• ✅ Dla zdecydowanego kupującego dodatkowo komplet zimowych opon (przebieg ok. 10 tys. km) oraz gumowe dywaniki na sezon zimowy (latem zawsze używałem welurowych, zimą gumowych).


Oględziny pojazdu:

• Auto można obejrzeć w dni powszednie od godz. 19 (wcześniej pracuję) lub w weekendy po wcześniejszym umówieniu się.


Serdecznie zapraszam – chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie lub podczas spotkania.

 

2 maja 2025 20:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

Hybrid4

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

I (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store