Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 1
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 2
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 3
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 4
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 5
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 6
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 7
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 9
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 10
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 11
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 12
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 13
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 14
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 15
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 16
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 17
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 18
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 19
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 20
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 21
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 22
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 23
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 24
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 25
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 26
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 27
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 28
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 29
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 30
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 31
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 32
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 33
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 34
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 35
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 36
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 37

1 / 38

Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 1
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 2
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 3
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 4
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 5
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 6
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 7
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 9
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 10
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 11
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 12
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 13
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 14
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 15
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 16
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 17
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 18
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 19
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 20
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 21
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 22
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 23
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 24
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 25
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 26
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 27
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 28
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 29
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 30
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 31
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 32
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 33
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 34
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 35
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 36
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8 - 37

Najważniejsze

Przebieg

64 107 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

163 KM

Opis

Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym oraz bogatym pakietem wyposażenia. Jedyna słuszna pod względem bezawaryjności, dynamiki oraz ekonomiki wersja napędowa. Nie wymaga nakładów finansowych, wszystko wymieniane na bieżąco, mały przebieg. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, używam tylko do celów prywatnych od ponad roku. Auto zostało sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 54tys km. Bezwypadkowy, serwisowany, wszystkie powłoki w nominalnych wartościach, zakupiony z uszkodzonym reflektorem (pęknięte uchwyty mocujące) - wykonane naprawy bez utraty parametrów technicznych, zderzak - uszkodzone mocowania, atrapa, błotnik przygięty (wymieniony na nowy oryginalny), uszkodzenia tylko poszycia (kosmetyczne), bez ingerencji w konstrukcje oraz systemy bezpieczeństwa, airbagi.

Pojazd w bardzo dobrym stanie technicznym, bez niesprawności, błędów itp, prowadzi się pewnie, silnik, skrzynia biegów pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń.

Silnik wg. użytkowników (serwisów chyba też) to jedyny słuszny wybór w całej gamie marki, jak również jeden z najlepszych Diesli aktualnie oferowanych na rynku. Bardzo dynamiczny a przy tym oszczędny i przede wszystkim bezawaryjny.

Skrzynia biegów japońskiego producenta Aisin, 8-biegowa, hydrokinetyczna. Stosowana z powodzeniem w wielu modelach m.in. Volvo , bezawaryjna, dynamiczna i bardzo sprawna w działaniu. Odczuwalne różnice w kilku trybach działania, dobra dynamika w trybie sport, płynnie działający tryb manualny z łopatkami przy kierownicy.

Dużo systemów wsparcia kierowcy, automatyczne parkowanie z wyszukiwaniem miejsc zarówno równoległe jak i prostopadłe po 2 stronach, aktywne utrzymywanie pasa ruchu, system BLIS, rozpoznawanie znaków, kontrola skupienia uwagi kierowcy, system kamer z obrazem dookoła pojazdu, różne tryby pracy kamer – normal, szerokokątne, Virtualne cyfrowe zegary, nawigacja, Androidauto, ładowarka indukcyjna, Keyless, Full-LED (zewnątrz oraz wewnątrz) i wiele innych.

Regularnie były wymieniane oleje, filtry co 8-10tys km (wraz z powietrza i kabinowym). Klimatyzacja została ostatnio sprawdzona i odgrzybiona.

Ponadto zostały wymienione tarcze oraz klocki przód (tarcze jeszcze w niezłym stanie ale wymienione profilaktycznie). Zakupione zostały nowe opony całosezonowe 245/50/18 – aktualnie niewielki stopień zużycia.

Zakupione nowe dywaniki dobrej jakości wraz z matą do bagażnika (welurowe w dobrym stanie dodaje jako 2 komplet).

Wykonane przeglądy oraz diagnostyka zawieszenia – wszystko w bardzo dobrej kondycji, nie wykazuje zużycia, nie ma konieczności napraw serwisowych.

Auto użytkowane normalnie bez nadmiernego obciążania, z właściwą „świadomością techniczną” o stan turbiny i silnika (rozgrzewanie i studzenie), brak jakichkolwiek nieprawidłowości pracy.

Przegląd techniczny ważny do października 2025r.

Samochód bardzo przyjemny w prowadzeniu, praktyczny ale o sportowym zacięciu - rozsądny kompromis pomiędzy funkcją użytkową a dobrymi osiągami i moim zdaniem ekonomiczny - spalanie (u mnie trasa ok 5,5-6,5 , autostrada ok 6-6,5, miasto 6,5-7,5).

Samochód użytkowany w trasie, sporadycznie w mieście, bardziej weekendowo (na codzień mam do dyspozycji również auto służbowe).

Czysty, zadbane wnętrze, na zewnątrz również, jak to przy normalnej eksploatacji gdzieniegdzie będą widoczne niewielkie ślady eksploatacyjne (trzeba mieć świadomość ,że nie jest to auto nowe, ew. malowane na sprzedaż...).

Auto nie wymaga na ten moment żadnego wkładu finansowego, nie jest przedmiotem zastawu, nie był wzięty leasing, czy raty, itp.

Sprzedaje jako osoba prywatna.

Wszelkie dane i zestawienia dostępne są w internecie. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany jestem do dyspozycji.

 

26 lipca 2025 20:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2020

Generacja

II (2018-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

85000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni