UWAGA! Promocyjna cena 199.996 pln !!! tylko do 25.05.2025
Limitowana wersja 996.2 40 Jahre, model jubileuszowy, Porsche 911 40th anniversary, jeden z 1963 szt. (chociaż w ogólno światowym rejestrze nie znaleźliśmy auta z numerem wyższym niż 1524; zatem odliczając samochody, o których wiemy, że zostały bezpowrotnie zniszczone, to egzemplarzy tej wyjątkowej wersji zostało mniej niż 1500 na całym świecie).
Zapraszam na wycieczkę po zdjęciach i informacjach na jego temat, a cenę zostawcie na koniec, bo wiadomo, że cena to ostatni element tej układanki, w której pierwsze puzzle „grają" znana historia, przebieg, unikatowość, wyposażenie i stan auta.
W końcu mało kto może oprzeć się magii 911-tki…
VIN: WP0AA29914S621451
Data pierwszej rejestracji: 17.05.2004
Numer rejestracyjny: ERA40911, nawet numer rejestracyjny jest jubileuszowy na 40stą rocznicę 911 ;)
Sprzedaż na podstawie umowy k/s
Co tu dużo pisać o wersji 40 Jahre ...
Klasyczna, tylno napędowa 911-tka. Wolnossący, wysokoobrotowy, pięknie brzmiący górą silnik, 345 KM z fabrycznym pakietem wzmacniającym X51, połączony z 6-biegową skrzynią manualną, jeden z ostatnich małych 911-stek, nawiązujących do typowo sportowego samochodu.
Specjalny lakier nadwozia GT silver; w pełni skórzane wnętrze, w kolorze zarezerwowanym tylko dla tego modelu, naturalnym szarym (antracytowym); podsufitka z alcantary; mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu [szpera]; śrutowane i polerowane 18-calowe lekkie felgi Carrera II; przedni zderzak turbo z malowanymi wlotami powietrza; progi boczne GT3; usportowione zawieszenie, czarne zaciski hamulcowe z białym napisem, etc.
Wnętrze samochodu ma charakterystyczny i ekskluzywny wygląd dzięki detalom, takimi jak aluminiowe pierścienie zegarów, tabliczce z przypisanym, unikalnym numerem limitowanej edycji, logo "911" na progach drzwi, wstawkami z perforowanej skóry, ozdobnym elementom w kolorze nadwozia, i wielu innym...
Mój egzemplarz dostarczono także z opcjonalnymi, dostępnymi za dodatkową opłatą, fotelami komfortowymi z funkcją pamięci. [dużo wygodniejsze niż tzw. sportsitzy]
Wszystko zachowane jest w doskonałym i oryginalnym stanie.
Opcje dodatkowe, z którym pierwotnie zamówiono pojazd (czyli z WSZYSTKIM, co było możliwe do zamówienia do tej wersji w tamtym czasie, po za telefonem przy konsoli środkowej):
425 Heckscheibenwischer / Rear Window Wiper
454 Tempostat / Cruise control
567 Windschutzscheibe mit Grünkeil
680 Bose High End Sound Package
692 CD-Wechsler CDC-4 / Remote CD Changer (6 Disc)
M6K Natural Grey Floor Mat
P15 Vollelektrische Sitze mit Memory-Funktion fahrerseitig / Comfort Seats w/Power Package
P16 PCM Porsche Communication Mgt. II
TB 40 Yr 911/Natural Grey Leather
U2 GT Silver Metallic
X99 Natural Leather Code - PAG
W przeciwieństwie do innych 996, gdy zajrzymy pod klapę z tyłu, znajdziemy 3,6-litrowego boxera o mocy 345 KM z fabrycznym pakietem X51. Wbrew pozorom ten charyzmatyczny silnik nie potrzebuje więcej “kopa”, by całkowicie oczarować kierowcę.
Samochód użytkowałem hobbistycznie, weekendowo, na wspólne z żoną, wyjazdy turystyczne po całej Polsce. Tankowałem tylko na Shell, paliwo V-power Racing 100.
Lakier jest w bardzo dobrym, jak na wiek auta, stanie. Posiada jedynie niewielkie, zaprawione i zabezpieczone obicia na lusterku oraz tylnym lewym błotniku, które nie rzucają się w oczy.
Dodatkowo przód auta został zabezpieczony folią PPF firmy Stek (full front), a całe auto zostało pokryte powłoką ceramiczną Modesta BC-X.
Podwozie jest w idealnym stanie.
Do samochodu posiadam:
- dwa kluczyki,
- instrukcję obsługi, broszury, faktury,
- oryginalny pokrowiec Porsche,
- oryginalne felgi - po pełnej odnowie, w stanie "jak nowe" (patrz ostatnie zdjęcie),
- opony letnie Michelin Pilot Sport w stanie bardzo dobrym.
Historia serwisowa (tylko wybrane, najważniejsze pozycje)
104.182 km / 08.2016 r. [Porsche Centrum]
- wymiana pasków osprzętu
- wymiana świec
143.231 km / 05.2020 r. [Porsche Centrum]
- wymiana paska osprzętu (pompa wody, alternator, klima, wspomaganie)
- wymiana płynu hamulcowego
156.989 km / 07.2021 r. [Porsche Centrum]
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- uzupełnienie czynnika chłodzącego w klimatyzacji
- filtr paliwa
157.469 km / 02.2022 r. [Auto Dusza Mikołów]
- cewka zapłonowa x6
- świeca iskrowa x6
- miska olejowa
- f. oleju, f. powietrza, f. kabinowy, olej Helix
- akumulator
- klakson
- olej do wspomagania + przewód
- chłodnica wody
- chłodnica klimatyzacji
- wąż + przewód ciśnieniowy + przewód powrotny
- płyn chłodniczy
- uzupełnienie czynnika chłodzącego w klimatyzacji
- elementy zawieszenia i geometria
12.2022
- naprawa słoneczników ;)
8.2023
- usunięcie mikro wgniotek metodą PDR (bez lakierowania, w sumie 5 szt.) na błotniku przednim lewym, klapie tył, drzwi lewe i prawe
6-8.2024
- regeneracja lamp przednich (wymiana wew. połączeń, regeneracja odbłyśników, wymiana uszczelek, wymiana wszystkich żarówek)
- wymiana zderzak przód (poprawa estetyki)
- usunięcie odprysków przód (poprawa estetyki)
11.2024
- folia PPF full front Stek
- ceramika na całość Modesta BCX
- odświeżenie plastików zewnętrznych
- mycie skór + nałożenie odżywki
03.2025
- wymiana amortyzatorów gazowych klapy przedniej
161.909 km / 04.2025 r. [Auto Technika]
- serwis olejowy + f. oleju
- f. powietrza
- f. kabinowy
- wymiana płynu hamulcowego
Zapraszam do kontaktu!
Choć ikoniczna sylwetka 911-tki doskonale broni się sama, to połączenie niespotykanego koloru nadwozia GT silver i unikalnych dla tego modelu akcentów dodaje autu szczególnego uroku.
W porównaniu z dzisiejszymi 911-tkami, wydaje się kompaktowy, zwinny, lekki i bezpośredni.
P.S. [zamiana]
Możliwa zamiana na inne, ciekawe, Porsche z dopłatą z mojej strony (np. 964 30-Jahre, 964 wnętrze magenta/ amethyst lub mint, 993 S, 993 4S, 997.1 GT3, 997.2 Turbo, 718 w kolorze Ruby Star Neo, etc.)