Porsche 911 - 1
Porsche 911 - 2
Porsche 911 - 3
Porsche 911 - 4
Porsche 911 - 5
Porsche 911 - 6
Porsche 911 - 7
Porsche 911 - 8
Porsche 911 - 9
Porsche 911 - 10
Porsche 911 - 11
Porsche 911 - 12
Porsche 911 - 13
Porsche 911 - 14
Porsche 911 - 15
Porsche 911 - 16
Porsche 911 - 17
Porsche 911 - 18
Porsche 911 - 19
Porsche 911 - 20
Porsche 911 - 21
Porsche 911 - 22
Porsche 911 - 23
Porsche 911 - 24
Porsche 911 - 25
Porsche 911 - 26
Porsche 911 - 27
Porsche 911 - 28
Porsche 911 - 29
Porsche 911 - 30
Porsche 911 - 31
Porsche 911 - 32
Porsche 911 - 33
Porsche 911 - 34
Porsche 911 - 35
Porsche 911 - 36
Porsche 911 - 37
Porsche 911 - 38
Porsche 911 - 39
Porsche 911 - 40

1 / 41

Porsche 911 - 1
Porsche 911 - 2
Porsche 911 - 3
Porsche 911 - 4
Porsche 911 - 5
Porsche 911 - 6
Porsche 911 - 7
Porsche 911 - 8
Porsche 911 - 9
Porsche 911 - 10
Porsche 911 - 11
Porsche 911 - 12
Porsche 911 - 13
Porsche 911 - 14
Porsche 911 - 15
Porsche 911 - 16
Porsche 911 - 17
Porsche 911 - 18
Porsche 911 - 19
Porsche 911 - 20
Porsche 911 - 21
Porsche 911 - 22
Porsche 911 - 23
Porsche 911 - 24
Porsche 911 - 25
Porsche 911 - 26
Porsche 911 - 27
Porsche 911 - 28
Porsche 911 - 29
Porsche 911 - 30
Porsche 911 - 31
Porsche 911 - 32
Porsche 911 - 33
Porsche 911 - 34
Porsche 911 - 35
Porsche 911 - 36
Porsche 911 - 37
Porsche 911 - 38
Porsche 911 - 39
Porsche 911 - 40

Najważniejsze

Przebieg

1 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

180 KM

Opis

Porsche 911 3.0 SC Targa | 1977


Kompleksowa renowacja wykonana przez Stację Klasyki


Porsche 911 3.0 SC Targa z 1977 roku to jeden z najbardziej klasycznych i cenionych wariantów serii G – samochód, który łączy surowy charakter wczesnych 911 z poprawioną trwałością jednostki 3.0. Oferowany egzemplarz przeszedł **kompleksową, bezkompromisową renowację wykonaną przez Stację Klasyki, z zachowaniem **matching numbers** oraz zgodności ze specyfikacją fabryczną.


Samochód wykończony jest w oryginalnym kolorze Anthracite, zestawionym z eleganckim wnętrzem obszytym skórą w odcieniu Cognac – rzadką i ponadczasową konfiguracją idealnie pasującą do wersji Targa.


Silnik i układ napędowy


Sercem samochodu jest w pełni odbudowany, chłodzony powietrzem silnik typu bokser o pojemności 3.0 litra. Jednostka została złożona przez Stację Klasyki z naciskiem na trwałość, kulturę pracy i pełną zgodność z oryginalną specyfikacją.


Zakres prac obejmował m.in.:


* nowe cylindry i tłoki

* nowe tuleje wału korbowego oraz korbowody

* kompleksową odbudowę mechanicznego wtrysku paliwa Bosch K-Jetronic

* precyzyjny montaż silnika z zachowaniem fabrycznych tolerancji


Napęd przenosi w pełni zregenerowana manualna skrzynia biegów 915, oferująca precyzyjną pracę i poprawioną trwałość przy zachowaniu klasycznego, mechanicznego charakteru.


Podwozie i prowadzenie


Podwozie zostało całkowicie rozebrane i odbudowane:


* kompletna regeneracja zawieszenia wraz z nowymi tulejami

* odnowione i zabezpieczone elementy podwozia

* układ hamulcowy po pełnej rewizji, z zachowaniem oryginalnych wentylowanych tarcz przód/tył


Efektem jest samochód prowadzący się precyzyjnie, stabilnie i przewidywalnie – dokładnie tak, jak powinno zachowywać się klasyczne 911 po prawidłowej renowacji.


Nadwozie i wnętrze


Karoseria została całkowicie rozebrana, przygotowana i polakierowana od podstaw w oryginalnym kolorze Anthracite, z użyciem nowoczesnych technologii lakierniczych. Wszystkie elementy, listwy oraz detale zewnętrzne zostały odrestaurowane lub wymienione na fabrycznie poprawne.


Wnętrze przeszło pełną renowację:


* fotele obszyte skórą w kolorze Cognac, z zachowaniem oryginalnego wzoru

* odnowiona deska rozdzielcza i elementy wykończenia

* nowe wykładziny, podsufitka oraz boczki drzwi

* spójna, elegancka specyfikacja odpowiadająca stylistyce końca lat 70.


Dane techniczne


Rok produkcji:** 1977

Model: Porsche 911 3.0 SC Targa

Silnik: 3.0 l, 6-cylindrowy bokser, chłodzony powietrzem

Moc: 180 KM przy 5 500 obr./min

Moment obrotowy: 237 Nm przy 4 200 obr./min

Zasilanie: Bosch K-Jetronic

Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa (915)

Napęd: na tylną oś

Hamulce: tarcze wentylowane przód / tył

Kolor nadwozia: Anthracite

Kolor wnętrza: Cognac


Klasyczne Porsche gotowe do jazdy.

 

17 grudnia 2025 12:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

911

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1977

Generacja

930 (1974-1989)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Stacja Klasyki

Stacja Klasyki
  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Oferowane usługi