Porsche 997. 2 z najlepszym wolnossącym silnikiem 3.6 o mocy 345KM , poprawiony dużo lepszy i ładniejszy face lifting, wyeliminowane wady poprzedniej jednostki silnikowej o mocy 325KM i oznaczeniu 997.1
Oryginalny bardzo mały przebieg dzięki czemu jest już fajnym klasykiem.
Porsche bardzo zadbane serwisowane na bierząco, silnik działa perfekcyjnie, nie dymi pięknie pracuje. 2 tyś km temu przeszedł bardzo duży serwis. Wymieniono: akumulator, oleje i filtry w silniku ,olej w manualnej skrzyni biegów, świece zapłonowe, hamulce tarcze i klocki przód tył , odnowiono lakierniczo zaciski , płyn hamulcowy, serwis klimatyzacji, wymieniono wahacze z przodu po czym ustawiono zbieżność i koty kół , zamontowano nowe najlepsze opony Michelin Pilot 4S.
Z ulepszeń wyeliminowano wadliwe awaryjne radio , zamontowano współczesny zamiennik dedykowany do porsche 997.2 z android auto, usbx2 , Navi,GPS, tel dotykowym wyświetlaczem, w połączeniu z systemem Bose gra genialnie.
Porsche bogato wyposażone w podgrzewane elektrycznie sterowane fotele kubełkowe , system nagłośnienia BOSE, szyberdach oraz bardzo ważny system PSM (system stabilności toru jazdy Porsche, z ang. Porsche Stability Management z utwardzanym zawieszeniem ) Czujniki PSM śledzą wartość następujących parametrów:Prędkości i kierunku jazdy samochodu, Odchylenia Wartość przyspieszenia bocznego Prędkość obrotową koła Kąt skrętu kierownicy Ustawienie pedałów hamulca i gazu.
Porsche zabezpieczone jest również powłoką ceramiczną. Prezentuje się jak nowe auto. Zdjęcia niestety nie oddają uroku i ponadczasowego wyglądu tego auta.
Jeśli chodzi o historię to dwa lata temu sprowadziłem je dla siebie po małej pierwszej w jego całej historii szkodzie ( potwierdzone Carfax), tylko dwa elementy nadwozia odkręcane były uszkodzone. Wymienione zostały na nowe : oryginalny prawy przedni błotnik, przedni zderzak, prawy przedni układ chłodzenia, prawe przednie zawieszenie. Szkoda obyła się bez żadnej ingerencji w konstrukcje auta tylko same odkręcane elementy. Polakierowano tylko trzy elementy zderzak przedni, nowy org. błotnik prawy przedni 100 micronów -org wartość. Drzwi pasażera zostały zapylone i pokryte nowym klarem ok 200 mikronów, reszta oryginał. Auto jest garażowane i używane tylko w sezonie letnim. Po USA nic nie ukryjemy, cała hisoria serwisowa i wypadkowa do wglądu w Carfax, dużo gorzej jest u nas w Europie.
Auto nie wymaga żadnego najmniejszego wkładu finansowego.