1 / 32
Najważniejsze
Przebieg
251 644 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kabriolet
Pojemność skokowa
3 387 cm3
Moc
300 KM
Opis
Jeśli szukasz 996 cabrio, którym chcesz jeździć (najlepiej codziennie) to ten egzemplarz jest dla Ciebie, bo:
- nie jest rozbitkiem z USA
- nie jest też powodzianinem
- pochodzi ze Szwajcarii, ale nie z powypadkowej aukcji ubezpieczeniowej
- ma rzeczywistym przebieg 251644 km
- na poczatku 2023 roku (w lutym) zostało wyremontowane zawieszenie (przez mojego poprzednika)
- również w 2023 roku (kwiecień/maj) już będąc w moich rękach przy przebiegu ok 238 tys. km, samochód przeszedł kompleksowy remont silnika w MKAuto Żyrardów (faktura na 59 tys zł)
- na nowym silniku i zawieszeniu zrobił do dziś fantastyczne 13 tys. km i ciągle przebieg rośnie
- 25.08.2025 roku przeszedł przegląd i serwis olejowy w MKAuto Żyrardów, więc jest przygotowany do kolejnego sezonu (a przy złotej polskiej jesieni i biorąc pod uwagę napęd na 4 koła nawet do jazdy całorocznej)
Samochód chodzi idealnie. Nie ma żadnych problemów ani ze skrzynia tiptronic ani z silnikiem, który pracuje jak marzenie. Zawieszenie oczywiście nie stuka ani nie puka :)
W 2024 roku dostał nowy układ wydechowy wykonany w Sporttig w Zielonce, dzięki któremu brzmi równie dobrze jak jeździ.
Trochę dodatkowych informacji:
Zgodnie z danymi od właściciela w Szwajcarii, Porszak miał w 2010 roku dwie szkody: parkingowa i stłuczkę, co potwierdza Carfax (zdjęcia z Carfax w załączeniu), a wartości szkód odpowiednio 1000 i 3000 CHF potwierdzają ten fakt. Panowie w MKAuto, również potwierdzili, że Porszak nie mial zadnych szkód konstrukcyjno-mechanicznych.
Auto ma 27 lat, więc nosi ślady użytkowania m.in. na plastikach w środku, co jednak mi nie przeszkadzało cieszyć się codzienną jazdą tym zacnym boxerem.
Są dwie rzeczy do zrobienia:
- podgrzewanie siedzeń - niestety przestało działać, szacuję, że koszt to ok 1 tys. zł (ale może też być to drobiazg za parę złotych)
- przydałoby się wymienić poszycie dachu, gdyż w trakcie zamykania potrafi się zagiąć i wkleszczyć w zamek - oczywiście można się do tego przyzwyczaić :) i uważać, ale po co? Przy tym zabiegu przydałoby się wyczyścić i nasmarować konstrukcje składająca dach - koszt calego tego zabiegu to ok. 6-7 tys. zł.
Poza tym, to lać benzynę, jeździć i cieszyć się prawdziwą motoryzacją!
I na koniec.
To nie jest inwestycja. Raczej na wartości nie straci, lub straci niewiele, ale spodziewam się, że tego egzemplarza wartość w krótkim czasie nie wzrośnie.
Kupując pięknego "Japończyka" z niskim przebiegiem, raczej lepiej wstawić go pod koc, bo tam, szczególnie, gdy jakaś wersja unikatowa, szansę na wzrost wartości są, natomiast jazda będzie wymagała nakładów - konieczność wymiany elementów, które mimo niewielkiej eksploatacji uległy starzeniu - to są jednak kwoty rzędu kilkunastu tysięcy złotych
Modele europejskie z przebiegami powyzej 120tys km będą musiały predzej czy później przejść remont zawieszenia (prędzej) i silnika (bardzo różnie to bywa) a to są duże koszty (zawieszenie ok 20 tys., silnik 50 tys. wzwyż). W moim przypadku obie rzeczy są zrobione.
Samochód jest cały czas garażowany i pozostaje w ciągłej eksploatacji. Do obejrzenia w Warszawie w Śródmieściu lub na Ursynowie.
Sprzedaż prywatna na umowę sprzedaży.
Do zobaczenia!
30 sierpnia 2025 20:36
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Porsche
Model pojazdu
911
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
1998
Generacja
996 (1997-2006)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie