Porsche 911 - 1
Porsche 911 - 2
Porsche 911 - 3
Porsche 911 - 4
Porsche 911 - 5
Porsche 911 - 6
Porsche 911 - 7
Porsche 911 - 8
Porsche 911 - 9
Porsche 911 - 10
Porsche 911 - 11
Porsche 911 - 12
Porsche 911 - 13
Porsche 911 - 14
Porsche 911 - 15
Porsche 911 - 16
Porsche 911 - 17
Porsche 911 - 18
Porsche 911 - 19
Porsche 911 - 20
Porsche 911 - 21
Porsche 911 - 22
Porsche 911 - 23
Porsche 911 - 24
Porsche 911 - 25
Porsche 911 - 26
Porsche 911 - 27
Porsche 911 - 28
Porsche 911 - 29
Porsche 911 - 30
Porsche 911 - 31

1 / 32

Porsche 911 - 1
Porsche 911 - 2
Porsche 911 - 3
Porsche 911 - 4
Porsche 911 - 5
Porsche 911 - 6
Porsche 911 - 7
Porsche 911 - 8
Porsche 911 - 9
Porsche 911 - 10
Porsche 911 - 11
Porsche 911 - 12
Porsche 911 - 13
Porsche 911 - 14
Porsche 911 - 15
Porsche 911 - 16
Porsche 911 - 17
Porsche 911 - 18
Porsche 911 - 19
Porsche 911 - 20
Porsche 911 - 21
Porsche 911 - 22
Porsche 911 - 23
Porsche 911 - 24
Porsche 911 - 25
Porsche 911 - 26
Porsche 911 - 27
Porsche 911 - 28
Porsche 911 - 29
Porsche 911 - 30
Porsche 911 - 31

Najważniejsze

Przebieg

251 644 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

3 387 cm3

Moc

300 KM

Opis

Jeśli szukasz 996 cabrio, którym chcesz jeździć (najlepiej codziennie) to ten egzemplarz jest dla Ciebie, bo:


- nie jest rozbitkiem z USA

- nie jest też powodzianinem

- pochodzi ze Szwajcarii, ale nie z powypadkowej aukcji ubezpieczeniowej

- ma rzeczywistym przebieg 251644 km

- na poczatku 2023 roku (w lutym) zostało wyremontowane zawieszenie (przez mojego poprzednika)

- również w 2023 roku (kwiecień/maj) już będąc w moich rękach przy przebiegu ok 238 tys. km, samochód przeszedł kompleksowy remont silnika w MKAuto Żyrardów (faktura na 59 tys zł)

- na nowym silniku i zawieszeniu zrobił do dziś fantastyczne 13 tys. km i ciągle przebieg rośnie

- 25.08.2025 roku przeszedł przegląd i serwis olejowy w MKAuto Żyrardów, więc jest przygotowany do kolejnego sezonu (a przy złotej polskiej jesieni i biorąc pod uwagę napęd na 4 koła nawet do jazdy całorocznej)


Samochód chodzi idealnie. Nie ma żadnych problemów ani ze skrzynia tiptronic ani z silnikiem, który pracuje jak marzenie. Zawieszenie oczywiście nie stuka ani nie puka :)

W 2024 roku dostał nowy układ wydechowy wykonany w Sporttig w Zielonce, dzięki któremu brzmi równie dobrze jak jeździ.


Trochę dodatkowych informacji:

Zgodnie z danymi od właściciela w Szwajcarii, Porszak miał w 2010 roku dwie szkody: parkingowa i stłuczkę, co potwierdza Carfax (zdjęcia z Carfax w załączeniu), a wartości szkód odpowiednio 1000 i 3000 CHF potwierdzają ten fakt. Panowie w MKAuto, również potwierdzili, że Porszak nie mial zadnych szkód konstrukcyjno-mechanicznych.


Auto ma 27 lat, więc nosi ślady użytkowania m.in. na plastikach w środku, co jednak mi nie przeszkadzało cieszyć się codzienną jazdą tym zacnym boxerem.


Są dwie rzeczy do zrobienia:

- podgrzewanie siedzeń - niestety przestało działać, szacuję, że koszt to ok 1 tys. zł (ale może też być to drobiazg za parę złotych)

- przydałoby się wymienić poszycie dachu, gdyż w trakcie zamykania potrafi się zagiąć i wkleszczyć w zamek - oczywiście można się do tego przyzwyczaić :) i uważać, ale po co? Przy tym zabiegu przydałoby się wyczyścić i nasmarować konstrukcje składająca dach - koszt calego tego zabiegu to ok. 6-7 tys. zł.


Poza tym, to lać benzynę, jeździć i cieszyć się prawdziwą motoryzacją!


I na koniec.

To nie jest inwestycja. Raczej na wartości nie straci, lub straci niewiele, ale spodziewam się, że tego egzemplarza wartość w krótkim czasie nie wzrośnie.

Kupując pięknego "Japończyka" z niskim przebiegiem, raczej lepiej wstawić go pod koc, bo tam, szczególnie, gdy jakaś wersja unikatowa, szansę na wzrost wartości są, natomiast jazda będzie wymagała nakładów - konieczność wymiany elementów, które mimo niewielkiej eksploatacji uległy starzeniu - to są jednak kwoty rzędu kilkunastu tysięcy złotych

Modele europejskie z przebiegami powyzej 120tys km będą musiały predzej czy później przejść remont zawieszenia (prędzej) i silnika (bardzo różnie to bywa) a to są duże koszty (zawieszenie ok 20 tys., silnik 50 tys. wzwyż). W moim przypadku obie rzeczy są zrobione.


Samochód jest cały czas garażowany i pozostaje w ciągłej eksploatacji. Do obejrzenia w Warszawie w Śródmieściu lub na Ursynowie.


Sprzedaż prywatna na umowę sprzedaży.


Do zobaczenia!

 

30 sierpnia 2025 20:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

911

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

1998

Generacja

996 (1997-2006)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

132900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni