Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 1
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 2
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 3
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 4
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 5
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 6
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 7
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 8
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 9
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 10
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 11
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 12
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 13
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 14
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 15
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 16
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 17
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 18
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 19
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 20
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 21
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 22
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 23
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 24

1 / 25

Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 1
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 2
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 3
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 4
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 5
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 6
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 7
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 8
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 9
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 10
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 11
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 12
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 13
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 14
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 15
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 16
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 17
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 18
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 19
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 20
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 21
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 22
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 23
Porsche Cayenne Turbo S Tiptronic S - 24

Najważniejsze

Przebieg

160 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

4 806 cm3

Moc

570 KM

Opis

Porsche Cayenne Turbo S 640 KM i 950NM wystrojone w ECU PROJEKT Wrocław! Samochód jest w idealnym stanie technicznym oraz wizualnym!


Porsche zakupione w 2023 roku w Japoni z przebiegiem 137 000km w pierwszym lakierze, bez żadnych wad technicznych. Serwisowane tylko w ASO! Zaraz po zakupie samochod został wystrojony na paliwie 98 oktanów bez technicznych modyfikacji na Stage1. Idealne auto, szybkie, precyzyjne, komfortowe moim zdaniem najlepszy power SUV jeżeli chodzi o dynamikę i frajdę z jazdy.


W październiku 2023 roku podczas postoju na światłach w Cayenne uderzył Ford Mustang co niestety doprowadziło do sporu sądowego przez co samochód musiał chwilę poczekać w garażu. Jeżeli chodzi o uszkodzenia to wszystko jest udokumemtowane zdjęciami, kosztorysem w Porsche, wyceną itp. Auto miało uszkodzoną klapę, zderzak, wydech i zostało pchnięte na samochód z przodu przez co zderzak oraz maska uległy lekkim uszkodzeniom. Poduszki powietrzne nie wystrzeliły. Kosztorys typowy dla Porsche na dużą sumę ale tak naprawdę niebyły to poważne uszkodzenia.


Gdy cała sytuacja została wyjaśniona samochód poszedł na naprawdę mocny tuning, który spowodował, że auto jest jeszcze lepsze, dużo bardziej dynamiczne, a przede wszystkim pewniejsze odnośnie jakiejkolwiek, potencjalnej usterki! Silnik i skrzynia zostały wymontowane i zawiezione do konkretnych firm, które wszystko z sprawdziły i wzmocniły.


Silnik 4.8 V8 Bi Turbo został na nowo zatulejowany żeliwnymi tulejami, nowe tłoki, pierścienie, panewki, głowice, zawory, rozrząd, uszczelki, poprostu wszystko od podstaw aby cieszyć się mocą i mieć zawsze pełne 100%. Turbiny zostały zregenerowane wcześniej, nie posiadały żadnych uszkodzeń lub spadku doładowania ale jak już całość to całość. Skrzynia biegów w ASB Wroclaw tak, że przełożenia wchodzą bez żadnego uślizgu, szarpnięcia, a przy procedurze startu skrzynia się nie gubi, nie opóźnia ani nie muli. Został zamontowany tytanowy układ wydechowy z klapami, oczywiście oryginalny również posiadam, ale teraz dźwięk to pełna kultura i naprawdę poezja, a nie jakaś wiocha na przelocie bez katalizatora. Auto nie śmierdzi benzyną, chodzi cicho, a po otworzeniu klap nadchodzi prawdziwa burza! Porsche robione było u profesjonalistów na wszytko są zdjęcia oraz dokumenty a naprawa została przeprowadzona tylko na oryginalnych częściach z ASO. Tarcze hamulcowe są w świetnie kondycji, ostatnio założone nowe klocki również z ASO.


Vin bardzo chętnie udostępniam do sprawdzenia, jak juz w wspomniałem są na wszystko zdjęcia, a przy kolizji nie ucierpiały błotniki, ćwiartki ani poduszki, wyłącznie klapa, zderzaki i maska była na krawędzi minimalnie zagięta. Gdy samochod przyszedł z Japoni powozie, zaciski, tarcze i wszystko inne było jak nowe, nie użytkowane w błocie, soli czy piachu, oczywiście jest również nadal w takim samym stanie, ponieważ od samego początku samochód miał być tylko zabawką a nie jeżdżony na codzień po bułki do sklepu. Uważam, że jest to najlepszy Turbo S, który mocą i zawodnością jest w szczytowej formie.

 

15 grudnia 2025 15:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

Cayenne

Wersja

Turbo S Tiptronic S

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

II (2010-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

195000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Artur Szulc

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni