Witam,
Wystawiam na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Porsche Cayenne S I generacji 955. Auto wyposażone w silnik 4.5 l 340 KM, który jest już po tulejowaniu, więc jest bezproblemowy. Nie ma także trudnej w obsłudze pneumatyki.
Do tego wysokiej klasy instalacja LPG z lubryfikacją gniazd zaworowych w celu zachowania silnika w bardzo dobrym stanie.
Wyprodukowany w 2004, sprowadzony z USA w 2008 roku na mienie przesiedleńcze, nie miał żadnych przygód. Wszystkie elementy łącznie z szybami (nawet przednią), lampami itd. są fabryczne. Lampy oczywiście są dostosowane do ruchu europejskiego.
Auto ma oklejenie Porsche Classic „Rally” (Porsche tym produktem nawiązuje do modelu 911 Dakar) oraz zestaw chlapaczy przeciwbłotnych. Do tego ma założone terenowe opony BF Goodrich All terrain T/A w rozmiarze także rekomendowanym przez Porsche 265/60 R18, na seryjnym zawieszeniu sprężynowym nic nie obciera. Auto użytkowane kolekcjonersko, nigdy nie było w terenie, chociaż z bardzo wydajnym napędem i oponami dobrze się do tego nadaje, mnie zależało tylko na walorach estetycznych.
Cayenne jest dobrze i regularnie serwisowany, w ostatnich kliku miesiącach zostało zainwestowane ok 10000 PLN, posiadam oczywiście rachunki na części/naprawy:
-wymiana reduktora
-wymiana przednich wahaczy dolnych
-wymiana przednich wahaczy górnych
-wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych
-naprawa łączeń elastycznych wydechu za kolektorami wydechowymi (bardzo czasochłonna naprawa)
-ustawienie geometrii
-wymiana kompletu siłowników od tylnej klapy i tylnej szyby
-wymiana oleju w dyferencjałach
-wymiana oleju silnikowego i kompletu filtrów
-wymiana świec zapłonowych
-montaż nowej podsufitki (materiał zbliżony do Alcantary)
-regeneracja reflektorów przednich
Wcześniej silnik miał już wymienione tuleje cylindryczne na stalowe, więc nie ma z nim już problemu, ma aluminiową magistralę wodną, przy 190000 km wymieniony był olej w skrzyni automatycznej.
Cayenne może być oczywiście sprawdzony na dowolnej stacji diagnostycznej czy też serwisie, jeździ i wygląda bardzo dobrze.
Przegląd jak i ubezpieczenie ważne są do 07.25, legalizacja butli LPG do 2031 roku.
Jak wspominałem Cayenne nie miał nigdy żadnej poważnej kolizji, miał rysę na dole lewych drzwi, mam zdjęcie sprzed naprawy. Nosi niewielkie ślady eksploatacji, jednak jest zachowany w bardzo dobrej kondycji, blacharsko nie ma absolutnie korozji.
Wnętrze również jest dobrze zachowane, nie ma istotnych uszkodzeń, główna wada tych modeli czyli opadająca podsufitka została naprawiona.
Do ogłoszenia dołączam film prezentujący auto link https://youtu.be/U5ZpFrYW8Ao
Wyposażenie jest przyzwoite jak na auto z tamtych lat:
-lakier Sand White
-wnętrze skóra beżowa
-listwy wykończeniowe aluminium
-szyberdach
-klimatyzacja 2 strefowa (sprawna)
-nagłośnienie Bose
-system teleinformatyczny PCM 2
-elektryka foteli, pasów i kierownicy z pamięcią kierowcy i pasażera
-fotochromatyczne lusterka wewnętrzne i zewnętrzne
-kierownica drewniano-skórzana wielofunkcyjna z manetkami do manualnej zmiany biegów
-oświetlenie wewnętrzne ambientowe
-zmieniarka CD
-felgi 18” z oponami terenowymi (jeśli ktoś chciałby więcej komfortu akustycznego do auta dorzucam 19” felgi z zwykłymi oponami letnimi).
itd.
Poza wspomnianymi wcześniej zamontowanymi akcesoriami Porsche Classic i drugim kompletem kół dokładam do auta dywaniki tekstylne i gumowe.
Myśle, że zarówno pod względem zachowania jak i tym bardziej wyglądu jest to wyjątkowe 955, sprzedaję go tylko przez to, że udało mi się zakupić oryginalnego Cayenne S Transyberia 957.
Porsche jest do obejrzenia pod Poznaniem, w przypadku pojawienia się dodatkowych pytań proszę o kontakt, jednak postarałem się auto opisać bardzo dokładnie, więc proszę najpierw dokładnie zapoznać się z opisem.
Pozdrawiam!