Rok produkcji 1970.
Pierwszy i jeden właściciel w Polsce.
Czarne tablice rejestracyjne.
To pierwszy rocznik z fabrycznymi pasami bezpieczeństwa z przodu i instalacją elektryczną 12V.
.:.
Samochód na kołach przyjechał do Polski z Wielkiej Brytanii w 1987 roku.
Pierwsza rejestracja w Polsce: 6 lipca 1987 roku.
W latach: 1987-1989 samochód użytkowany okazjonalnie.
Od roku 1990, przez 35 lat stoi zaparkowany w hali garażowej pod przykryciem, regularnie przetaczany. Zdjęcia zrobione w tym garażu.
.:.
Egzemplarz z 1970 roku w oryginalnym stanie.
Nie modyfikowany, nie unowocześniany, nie drutowany.
Żadnych zmian w nadwoziu, żadnych modyfikacji mechanicznych.
Wszystko w oryginale. Chromy, listewki, gumki, przełączniki, spinki, pod maską tak samo.
Wszystko jest.
Gdzie się da zajrzeć: nadwozie bez rdzy, dziur i ubytków.
Gdzie nie ma lakieru, tam zabezpieczony farbą podkładową blisko 35 lat temu.
Podwozie zabezpieczone oryginalnym Tectylem.
Samochód do obejrzenia w Piastowie pod Warszawą.
OC opłacane regularnie przez te wszystkie lata. Brak przeglądu technicznego.
PS.
1.
Samochód z 1970 roku nie ma numeru VIN (VIN pojawił się w 1981 roku).
Wpisałem więc oznaczenie modelu i numer nadwozia.
2.
W 1990 roku silnik ze skrzynią biegów wyjęte z auta. Nie pamiętam szczegółów, byłem wówczas nastolatkiem.
Właściciel (zawodowy mechanik samochodowy) zbierał się auto złożyć, ale zawsze było coś ważniejszego, więc hobby mogło poczekać. Kilka lat temu zmarł. Dlatego R4 jest na sprzedaż.
3.
Mam dużo oryginalnych części zamiennych/zapasowych do tej R4, przywiezionych tym samochodem, razem z samochodem.
Część z nich jest na ostatnich zdjęciach.
Wszystkie części jakie mam, od kompletu drugich kół, przez blachy, lampy, szyby, deskę, atrapę, po mechaniczne, i jakieś inne - wszystko oddaję w cenie samochodu.
Przedmiotem sprzedaży jest samochód widoczny na zdjęciach + wszystkie części i rzeczy dodatkowe, które do niego mam.