Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 1
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 2
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 3
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 4
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 5
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 6
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 7
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 8
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 9
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 10
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 11
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 12
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 13
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 14
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 15
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 16
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 17

1 / 18

Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 1
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 2
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 3
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 4
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 5
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 6
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 7
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 8
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 9
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 10
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 11
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 12
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 13
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 14
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 15
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 16
Renault Clio 1.5 dCi Extreme - 17

Najważniejsze

Przebieg

191 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 461 cm3

Moc

65 KM

Opis

Zapraszam do obejrzenia Clio 1.5 diesel w edycji Extreme. Małe, zwinne autko, idealne na miasto. Klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby z przodu, elektryczne lusterka, sportowe fotele. Poza standardowym wyposażeniem w tej edycji, samochód ma także radio z CD/MP3 i czytnikiem USB oraz mechaniczną blokadę skrzyni biegów typu BearLock.


Samochód posiada niższy przebieg niż typowe samochody w tym roczniku. Pierwszymi użytkownikami było starsze małżeństwo, kolejnym samotna kobieta w małym mieście. U mnie służyło jako drugie auto do dojazdów do pracy i wożenia dzieci do szkoły, a na dodatek od kilku lat pracuję zdalnie.


Samochód był na bieżąco serwisowany. W ostatnich dwóch latach auto było solidnie doinwestowane: wymiana tulei wahaczy oraz wahaczy z przodu, wymiana wszystkich tarcz i klocków oraz łożyska, wymiana sprzęgła, wymiana pasków i sprzęgła alternatora. Plus drobiazgi jak nowa pompka spryskiwaczy czy nowe świece żarowe. Do tego coroczny serwis olejowy i filtry. Na wszystkie naprawy mam dokumentację. Francuzom ten model Clio bardzo się udał, karoseria jest w świetnym stanie, nie widać śladów korozji.


Do zrobienia jest: serwis klimatyzacji, uszczelka przy drzwiach, oraz klamka w drzwiach pasażera z tyłu (nie otwiera się od środka, ale tylko od zewnątrz).


Mogę ZA DARMO wysłać wygenerowany raport z Car Vertical w PDF - proszę o wiadomość przez OtoMoto. Clio miało w 2018 drobną stłuczkę, gdy kierowca stojący na wzniesieniu przede mną stoczył się do tyłu, skończyło się na wymianie pękniętego plastikowego zderzaka. O żadnych szkodach u poprzednich właścicieli nic mi nie wiadomo.


Samochód sprzedaję, gdyż kupiłem auto elektryczne i nie potrzebuję trzeciego samochodu w rodzinie.

 

25 października 2025 22:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Clio

Wersja

1.5 dCi Extreme

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

II (1998-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

4500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni