Sprzedam Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110KM w wersji Expression. Jest to Grand wyposażony fabrycznie w 5 foteli, dzięki czemu uzyskujemy jeszcze większy bagażnik i miejsce na pełnowymiarowe koło zapasowe.
Samochód kupiłem w salonie Renault RRG Mory we wrześniu 2018r z przebiegiem 106 000 km. Został on odkupiony przez salon Renault z firmy leasingowej z Niemiec. Faktura i protokół z oględzin/pomiarów do wglądu.
Jest to samochód bezawaryjny i ekonomiczny, serwisowany na bieżąco z wykorzystaniem bardzo dobrych części i materiałów.
Ważniejsze naprawy, które wykonałem przez 6 lat i Kupujący nie będzie musiał zaprzątać sobie nimi głowy:
- wymiana sprzęgła i dwumasy (LUK)- 116 000 km.
- wymiana rozrządu (INA)- 120 000 km.
- wymiana tarcz i klocków przód i tył (ATE) - ok. 170 000 km.
- wymiany oleju co max. 15 000 km - olej Millers, filtry Mann, filtr paliwa też ;)
- wymiana akumulatora na nowy - jesień 2023r.
- przy okazji któregoś przeglądu wymieniony olej w skrzyni
Na większość napraw mam potwierdzające ich wykonanie dokumenty.
Ważniejsze minusy:
- mała wgniotka na prawych tylnych drzwiach (widoczna na jednym z ostatnich zdjęć)
- zarysowanie obok zamka drzwi kierowcy (widoczne na zdjęciu)
- kosmetyczne uszkodzenie przedniego zderzaka (ostatnie zdjęcia). W takim stanie go kupiłem. Ktoś musiał o coś zawadzić zjeżdżając z krawężnika, ponieważ plastik nie był wgnieciony tylko wyciągnięty "do przodu". W niczym to nie przeszkadza, ale wygląda tak sobie.
Samochód stoi na zimowych Nokianach WR D4.
W komplecie dodaję letnie Dunlopy Blueresponse w bdb stanie.
Wyposażenie:
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele przód
- nawigacja (aktualizowana w 2018r)
- lampy soczewkowe, czyste nie porysowane
- fabryczny zestaw głośnomówiący
- automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- pełnowymiarowe koło zapasowe + zestaw do naprawy przebitej opony
- wypinany hak BOSAL
- 2 komplety opon
- 2 komplety dywaników
- mata bagażnika
Samochód jest zadbany, serwisowany na bieżąco (ostatni serwis 4000 km temu), używany prywatnie jako "dzieciowóz", nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Jeździłem nim na co dzień, ale w końcu po 2 latach poszukiwań udało mi się kupić coś większego w akceptowalnym stanie. Przez ostatnie 6 lat był garażowany. Największą zaletą tego samochodu jest prosty, tani, bezawaryjny i ekonomiczny silnik. Genialna metoda wypalania DPF (piąty wtryskiwacz bezpośrednio w DPF) powoduje, że jeździ się nim jak benzyną zupełnie nie zdając sobie sprawy z istnienia DPF.
Oczywiście posiada drobne mankamenty estetyczne typu ryski, odpryski, ale jest tego naprawdę mało, gdyż rzadko parkowałem na ogólnodostępnych parkingach. Starałem się je ująć na ostatnich zdjęciach. Nie posiada ognisk korozji.
Zapraszam do kontaktu, postaram się udzielić wyczerpujących informacji.
Nie odpisuje na SMS, serdecznie dziękuję handlarzom.
Pozdrawiam